Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Minä uskon, että jos niin on tarkoitettu, niin kyllä me hänen kanssaan jossain vielä törmäämme ja yhteen päädymme. No stress.
m--->n
Lähen lenkille, lähtisitpä mukaan. Kivaa aurinkoista iltapäivää. Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon, että jos niin on tarkoitettu, niin kyllä me hänen kanssaan jossain vielä törmäämme ja yhteen päädymme. No stress.
m--->n
Toivotaan, että niin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Millä kaivattusi toinen nimi alkaa?
J
X on itsekin mysteeri, kävelevä tunnelukko. Mies on klassinen vaikea etsivähahmo: umpimulkku, jolla on terävät hoksottimet ja oikeasti kultainen sydän. Tietysti hän on työssään lyömätön, löytää pienimmänkin johtolangan erämaan avaruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nähdään, on ikävä 😍
Sama ikävä mullakin!
Vierailija kirjoitti:
Nähtiin toukokuussa. Siitä on jo aikaa. Kauniita unia!
Niimpä, vain nähtiin, olit viehättävä silloinkin!
Kaipauksellahan ei ole mitään tekemistä järjen kanssa. Itsekin kaipaaan pienten lasten vanhempaa, joka on onnellisessa parisuhteessa. Minkäpä näille tunteille voi, muuta kuin pitää omana tietona ja kirjoitella tänne.
Vierailija kirjoitti:
Se on Otto. Miksi pitäisi salailla tällaista ja sniikkailla jollakin ekalla kirjaimella? Oletko alakoulussa?
Minulle tulee joskus väsyneenä kyyneleet silmiin kun ajattelen häntä, kuinka ihana hän on, ja kuinka helvetin paljon ikävöin ja tunnen häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
A
Vierailija kirjoitti:
Sukunimi alkaa K:lla.
Toinen nimensä alkaa M:llä naisella hällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt kerran jopa Millissä xD Seurueen mukana, en omasta ideasta
Kuvottavin baari mitä on olemassa. Itsekin käynyt tutun kanssa enkä todellakaan mene enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt kerran jopa Millissä xD Seurueen mukana, en omasta ideasta
Jos käyttää, kandee ne neulat vaihtaa puhtaisiin.
Ei siellä mitään neuloja sentään näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Toinen nimensä alkaa M:llä naisella hällä.
Maria tai maaria yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Numerolla
Kaipaan niin paljon, että nytkin röhnötän töiden jälkeen sohvalla ja kirjoitan vauvapalstalle. Siinä mallissa on kaipaus ollut jo kauan. Mitä tuhlausta....