Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Millijuttu on? Lihatiski? Huumeet?
Molempia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sanoja, menisin vaan hänen hellään mutta tiukkaan halaukseen. <3
Kuulostaa ihan meidän väleiltä.
Olikohan tässä ironiaa.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Millijuttu on? Lihatiski? Huumeet?
Molempia
Plus siellä tunteet kuumenee aika usein tappeluksi asti miesten kesken. Itse sain sivullisena juomat päälleni, kun joku random kävi seurassa olleen kaveripojan kimppuun täysin ilman syytä..
Ehdottomasti isoin wt-baari Stadissa. No okei, Zetor on aika samalla viivalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt kerran jopa Millissä xD Seurueen mukana, en omasta ideasta
Kuvottavin baari mitä on olemassa. Itsekin käynyt tutun kanssa enkä todellakaan mene enää koskaan.
Mulle ei tapahtunut siellä mitään enkä nähnyt mitään ihmeellistä, mutta en minäkään ole menossa uudelleen :D Olin miesseurueessa, joten sekin voi vaikuttaa ettei mitään kuvottavaa tapahtunut.
Tosin joku random nainen tuli kehumaan ulkonäköä ja heti perään kysyi haluaisinko tulla hänen kanssaan TONNE VESSAAN et en tiedä mitä sillä oli mielessä. Ja miehet oli ehkä sellaisia hieman estottoman hornyn oloisia kun mentiin kaverimiehen kanssa tanssimaan yhdessä täysillä yksi biisi.
Juomat pitkin lattioita niin ettei kenkiä meinaa irti mmaasta saada, lasinsiruja, superhumalaista porukkaa tönii ja huitoo, koko ajan jonkun äijän käsi perseessä, koko ajan joku äijä jankuttamassa mukaansa, sekuntiakaan ei saa olla omassa porukassa rauhassa, sekuntiakaan ei ole kivaa. Musiikki aivan järkkypaskaa. Lähdin kesken illan kotiin, ei vain kestänyt olla pilkkuun asti. Kamalin baari missä ikinä olen käynyt.
Joo ei onneksi ollut tommosta silloin kun mä olin. Musiikki nyt ei mitään hyvää ollut, mutta se on harvoin missään.
Sen paikan maine on kyllä sellainen, että helppo uskoa tuo kertomuksesi. Mulla se etten mene enää liittyy vaan siihen, ettei ollut mun tyyppinen paikka. Tiesin sen kyllä etukäteenkin, eli ei ollut yllätys. Mutta onpa käyty kerran sielläkin :D
Hänen toinen nimensä alkaa S:llä ja minun M:llä.
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Vierailija kirjoitti:
Okei, porukka seonnut entisestään sitten viimeisten yökerhokäyntien kymppi v sitten. Ei ehkä ole menettänyt mitään.
Ei kaikkialla ole kuten Millissä, se on ääriesimerkki karmeudessaan
Vierailija kirjoitti:
G: Mitä sanoisin hänelle?
Jotain sellaista, että hän haluaa nähdä sut heti uudestaan.
Tosi vaikea tietää kirjoittaako täällä joku mulle vai ei. Tekis mieli omia kaikki mutta sitten toisaalta ei. Vaikeeta. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Hänen toinen nimensä alkaa S:llä ja minun M:llä.
Oot ännällä alkava?
Vierailija kirjoitti:
G: Mitä sanoisin hänelle?
Saisinko sinut?
Vierailija kirjoitti:
Tosi vaikea tietää kirjoittaako täällä joku mulle vai ei. Tekis mieli omia kaikki mutta sitten toisaalta ei. Vaikeeta. 🤷
Hei kaikki on sulle. Ja sua varten täällä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee joskus väsyneenä kyyneleet silmiin kun ajattelen häntä, kuinka ihana hän on, ja kuinka helvetin paljon ikävöin ja tunnen häntä kohtaan.
Sama, paitsi lähes joka päivä.
Muruseni muikkuseni, mitäs tänään? Entäs huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Muruseni muikkuseni, mitäs tänään? Entäs huomenna?
Tänään siivousta, huomenna terassi kohta kylmenee. Sää.
Vierailija kirjoitti:
Millä kaivattusi toinen nimi alkaa?
I I I I I i
Miksette vain kirjoita paperilappuun sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa.. Ehkä joku saateviesti.. Sitten vain lyö sen henkilölle kouraan, jota salaa rakastaa kun hänet jossain näkee.. Säilyttää vaikka lompakossa.. Ei pidä puhua mitään.. Helppoa..
Vierailija kirjoitti:
Miksette vain kirjoita paperilappuun sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa.. Ehkä joku saateviesti.. Sitten vain lyö sen henkilölle kouraan, jota salaa rakastaa kun hänet jossain näkee.. Säilyttää vaikka lompakossa.. Ei pidä puhua mitään.. Helppoa..
Olen tehnyt jotain tuon suuntaista aikoja sitten. Vastauksena oli täydellinen vastaamattomuus. Taisi todeta "aha", kun ojensin lapun ja siinäpä se rakkaustarinan alku oli.
Aurinkoista alkuiltaa kaivatulleni !