Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Tulehan nainen kainaloon ihan kiinni lepäämään. Nautitaan toistemme kosketuksesta ja jutellaan kaikki asiat ihan alusta tähän päivään. En muuta haluaisi kun viettää sun kanssa loppuelämän. <3 Tunniste : Näyteltiin pääosia koulun näytelmässä. Vain sinä, vain sinua, aina. <3
Varmaankin jossakin joulukuvaelmassa Mariaa ja Josefia. Mä olin kylläkin evankeliumin lukija. Hirveet traumat jäi pakottamisesta. Olin ilmeisesti se kovaäänisin jo silloin.
Painukoon terveysterrori Pekka Puskaansa, minä panen kohta pikkupannarin uuniin, kahdella munalla
🥚🥚 Syön kermavaahdon ja marjojen kanssa.
Seuraavaa lomaa sitte odotellessa.
Mietin kaipaatkohan koskaan mua, minulle kun iskee näitä kaipausaaltoja.
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä kaivannut sinua, en tule kaipaamaan. Minä en tiedä kuka oot, en edes sun nimeä. Eikä se oo koskaan ees kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä kaivannut sinua, en tule kaipaamaan. Minä en tiedä kuka oot, en edes sun nimeä. Eikä se oo koskaan ees kiinnostanut.
En ole kiinnostunut sinusta. Tämä oli tällainen heitto, tiedän kyllä ettei täällä ole oikea ihminen lukemassa.
No niin lapsukaiset, muistakaapa käyttäytyä.
Nainen oli suurmiehille maailman suurin mysteeri.
Emz, huomenna oisin siellä missä sinä ilmeisesti vaikutat nykyisin. Missä nähdään? 🥶 No ei tod. Menen kyyryssä sivukatuja pitkin.😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkaisin edelleen kaivatun ihan vaan sulostuttamaan läsnäolollaan. No, vois kyllä antaa myös viisaita neuvoja joissakin asioissa tarvittaessa ja keittää kahvia jos haluaisi.
Pidänkö myös viinirypäleterttua edessäsi, keisari Nero? 😘
En välitä viinirypäleistä, mutta voisit istua sylissä
Jos joku on sylissä, on vaikea näpytellä konetta.
Mistähän löytäis sen oikean? Pakko varmaan lähtee baariin
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa löytää alkkiksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä baareja joissa ei tarvii alkoholia. Toki alkoholi tuo rohkeutta kunhan ei liikaa nauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä baareja joissa ei tarvii alkoholia. Toki alkoholi tuo rohkeutta kunhan ei liikaa nauti.
Sinä et osaa sivistynyttä käyttöä
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tapahtui jotain, mitä en ole ennen kokenut. Kävelin takanasi katsellen kuinka mekkosi helmat nousivat pakaroittesi muotoisina rytmikkäästi vuorotellen ja lanteesi kevyesti keinuivat. Alkukantainen vietti heräsi ja oli mentävä saman tien vessaan helpottamaan himoja kuvitellen kuinka nostaisin helmasi ja laskisin pikkarisi ja ottaisin sut rajusti.
Työpaikalla?
Kaipauskaveri. Enempää ei näköjään.
Jos tuollaista tapahtuisi meidän välillä, ei tarvitse kuvitellakaan, että jäisi pelkäksi katseluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkaisin edelleen kaivatun ihan vaan sulostuttamaan läsnäolollaan. No, vois kyllä antaa myös viisaita neuvoja joissakin asioissa tarvittaessa ja keittää kahvia jos haluaisi.
Pidänkö myös viinirypäleterttua edessäsi, keisari Nero? 😘
En välitä viinirypäleistä, mutta voisit istua sylissä
Jos joku on sylissä, on vaikea näpytellä konetta.
Ei haittaa
Ikävä