Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Kaipaan miestä Oulusta, valmis.
Vierailija kirjoitti:
En osaa varmaksi sanoa. Ei välttämättä kaivata samalla tavalla, mut luulen, et hän kaipaa myös meidän yhteyttä.
Arvailet siis, kysytkö asiaa häneltä kun näette?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuolla.
En minäkään
Jätit minut tänne yksin itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tänään kun söit salaattia, sitten tuli porsas mieleen. Sitten valas. Siiten mietin mikä on läskimpi kuin valas, no läski valas. Hymyilin omalle jutulle ja luulit että hymyilen sulle. Sori nainen. Näen sut porsaana.
Olet paha ihminen. Kaikkea pahuuttaan ei tarvitse julistaa.
Ei ollu sulle. Haastat riitaa.
Hyvän yön halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki. Miksi taas ajattelen ja kaipaan sua?
Se on se tunteiden vuoristorata jota aiheutan tahattomasti
Mahdoton mies ja mahdoton ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Voiko mies ja nainen olla vain kavereita keskenään?
Voiko kaksi naista olla vain kavereita, jos toinen on lesbo? Mietippä sitä ja huomaat, että kysymyksesi oli vinoutunut.
Miksei voisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa varmaksi sanoa. Ei välttämättä kaivata samalla tavalla, mut luulen, et hän kaipaa myös meidän yhteyttä.
Arvailet siis, kysytkö asiaa häneltä kun näette?
On mulle hiukan hankalaa kysyä, et hei btw. tykkäätkö sä musta ja jos tykkäät, niin millä tavalla. Sama ihminen on jo aiemmin torjunut mun tunteet, olisi mukavaa, että jos mieli ois muuttunut, että se aloite hänen tunteiden paljastamiseen tulisi häneltä, kun hän vielä tietää, ettei mun tunteet oo muuttuneet vaan syventyneet aiemmasta.
Elämä opettaa jos tahtoo oppia. Vanhempana on vaikeampaa hypätä epämukavuusalueelle ja oppia uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Voiko mies ja nainen olla vain kavereita keskenään?
Mun kanssa ei. Miehet haluaa panna. Ikävä kyllä.
Tämä. Ensin esitetään "vaan kaveria", mutta jossain vaiheessa alkaa pommitus ja mustasukkaisuus. Ei enää.
n38
Kuulostaa ihan elämämkoulumiehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä jotain nainen sinulta/ naisilta ? Näen monesti naisten syövän salaattia lounaalla. Ja kun tarkemmin katson nämä salaattia syövät naiset on valaita. Ihan kunnon ryhävalaita. Miten se on mahdollista ?
Mieluummin salaattia kuin pieniä nakkeja ja vielä pienempiä katkarapuja. Niillä ei edes lähde nälkä.
Ois taas tarvetta kämpälle. Kun vain jaksaisi alkaa etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Elämä opettaa jos tahtoo oppia. Vanhempana on vaikeampaa hypätä epämukavuusalueelle ja oppia uutta.
Shakespear sanoi aikanaan että ihminen ennemmin tyytyy omiin murheisiinsa kuin hyppää epämukavuusalueelle ja kehittyy ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tänään kun söit salaattia, sitten tuli porsas mieleen. Sitten valas. Siiten mietin mikä on läskimpi kuin valas, no läski valas. Hymyilin omalle jutulle ja luulit että hymyilen sulle. Sori nainen. Näen sut porsaana.
Olet paha ihminen. Kaikkea pahuuttaan ei tarvitse julistaa.
Päävikaiselta se vaikuttaa. ohis
Turhaanko toivonko, mietin vaan
Oliko Margherita?