Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
31821/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat unohtaa?

En pysty enkä edes halua unohtaa. Koska meistä ei tule mitään, on helpompi elää ilman haaveilua. On todella kuluttavaa piehtaroida tuskassa ja odottaa päivää jolloin sulle se kaikista tärkein haluaisi tarttua käteen.

Entä jos se päivä on tänään?

Ottaisit sitten kädestä kiinni ja sanoisit ettet halua koskaan päästää irti.

Vierailija
31822/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä jotain nainen sinulta/ naisilta ? Näen monesti naisten syövän salaattia lounaalla. Ja kun tarkemmin katson nämä salaattia syövät naiset on valaita. Ihan kunnon ryhävalaita. Miten se on mahdollista ?

Tiedäks paljon salaatinkastikkeessa on kaloreita? Googlaa. Kunnon tuhti majoneesikerros tomaattien kuorrutteena niin eipä tuota paljon tarvi ihmetelllä.

Jep, täähän se hampurilaisessakin lihottaa, ei sämpylä eikä pihvi.. idari jos ei tajua itse vaan pitää täältä totakin kysyä :D

Haha, mies näki vihanneksia niin luuli että totta kai ne laihduttaa. Varmaan hampurilaisenkin tosiaan luulee laihduttavan, kun siinäkin on vihanneksia. Viis siitä muusta tosiaan, voihan sen salaatin seassa olla vaikka pastaa tai juustoa tai rasvai

No hyvä että vastaus oli tosi fiksu. Sadankilon painoon voi siis päästä salaatilla. Itse epäilin että nämä valaat tankkaa kotona ihan sxatanasti ruokaa, lihaa, mössö muussit päälle, leipää, Vanukkaita rahkoja, sipsiä karkkia, leivoksia mehuja ja limppareita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31823/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tekeillä kirjanen naisille, jossa opetetaan kuinka rakastaa ja välittää aidosti. Kustantaja wsoy.

Vierailija
31824/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu syö aina kaupan valmiita majoneesisalaatteja ts Italiansalaatit ja paasaa että minä syön epäterveellisesti. Jos pakkauksessa lukee salaatti ei se tosiaankaan tarkoita samaa kuin terveellinen. Tämä on edelleen joillekin epäselvää. 

Lähetät terveisesi Atrian/HK:n/Poutun jne. äideille, että ei kermaa sinne sallaattiin kiitosta

Vierailija
31825/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulle hiukan hankalaa kysyä, et hei btw. tykkäätkö sä musta ja jos tykkäät, niin millä tavalla. Sama ihminen on jo aiemmin torjunut mun tunteet, olisi mukavaa, että jos mieli ois muuttunut, että se aloite hänen tunteiden paljastamiseen tulisi häneltä, kun hän vielä tietää, ettei mun tunteet oo muuttuneet vaan syventyneet aiemmasta.

Ymmärrän, jos olette jo kertaalleen asiasta yhdessä puhuneet. Toivottavasti saatte selvyyden tilanteeseenne. Nyt nukkumaan, hyvää yötä!

Vierailija
31826/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat unohtaa?

En pysty enkä edes halua unohtaa. Koska meistä ei tule mitään, on helpompi elää ilman haaveilua. On todella kuluttavaa piehtaroida tuskassa ja odottaa päivää jolloin sulle se kaikista tärkein haluaisi tarttua käteen.

Entä jos se päivä on tänään?

Ottaisit sitten kädestä kiinni ja sanoisit ettet halua koskaan päästää irti.

Anna siihen mahdollisuus.

Vierailija
31827/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päästä irti koskaan turvallisesta tuskastani. Vastuuni kaataisi minut sänkyyni.

Kuulostaa kummalliselta. Mitä tarkoitat?

Toiset ne tykkää märehtiä menneisyyden vastoinkäymisissä.

- Eri sivusta

Vierailija
31828/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana tapahtumarikas viikonloppu, sain paljon aikaan ja energiaa riitti.Toivottavasti sullekin kuuluu hyvää ;)n

Vierailija
31829/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlainen olisit parisuhteessa? Osaisitkohan käyttäytyä? Minulla on fantasia, jossa me kävellään vihkijän eteen valkoisissa mekoissa. Tässä on vain pari suurehkoa muttaa.

Vierailija
31830/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu syö aina kaupan valmiita majoneesisalaatteja ts Italiansalaatit ja paasaa että minä syön epäterveellisesti. Jos pakkauksessa lukee salaatti ei se tosiaankaan tarkoita samaa kuin terveellinen. Tämä on edelleen joillekin epäselvää. 

Mun työkaveri syö niitä Hetki-salaatteja vai mitä ne on ja niissä on aina jotain pastaa tai jopa nachoja mukana. Lisäksi paksu majoneesi. Ei todellakaan ole mitään kevyttä

Vierailija
31831/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tekeillä Kirjanen miehille, jossa kerrotaan kaikki elämän keskeiset peruspilarit aasta ööhön. Sieltä voi tarkastaa kaiken, minkä nainen jo tietää. 

Vierailija
31832/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Kalamies

Vierailija
31833/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlainen olisit parisuhteessa? Osaisitkohan käyttäytyä? Minulla on fantasia, jossa me kävellään vihkijän eteen valkoisissa mekoissa. Tässä on vain pari suurehkoa muttaa.

Eikö löydy riittävän suuria mekkoja?

Vierailija
31834/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkään ei tunnu miltään ilman sua. Nähtäis jo.

Tällä viikolla olisi ollut tilaisuus.

Vierailija
31835/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yötä. 🥰

Vierailija
31836/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

je t'aime💕

Vierailija
31837/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikkään ei tunnu miltään ilman sua. Nähtäis jo.

Tällä viikolla olisi ollut tilaisuus.

Tämä viikko meni jo. Eri

Vierailija
31838/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tekeillä kirjanen naisille, jossa opetetaan kuinka rakastaa ja välittää aidosti. Kustantaja wsoy.

Taas yksi roskiin menevä "Anna kun mä kerron, miten tää homma toimii mun mielestä".

Naisen on hyvä oppia mitä on aito rakkaus ja välittäminen.

Selitäppä kerrankin mitä se on, kun jankkaat siitä lähes joka päivä.

Elämä opettaa mammaseni. Pusu ja lämmin hali.

Vierailija
31839/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi roskiin menevä "Anna kun mä kerron, miten tää homma toimii mun mielestä".

Naisen on hyvä oppia mitä on aito rakkaus ja välittäminen.

Onko tää "Miehet marsista ja naiset venuksesta" roskakirjan jatko-osa?

Entistäkin parempi julkaisu.

Vierailija
31840/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on jutut taas.

Ketju on lukittu.