Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Olen makoillut illan sinua ajatellen, saisipa kahdenkeskisen hetken.
Ihmisellä on hyvä olla intohimoja. Arvostan. Rakkaat terveiset pimenevään iltaan 💞
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Voiko mies ja nainen olla vain kavereita keskenään?
Voi, jos ei välitä muuten kuin kaverina. Jos taas on sydän mykkyrällä toisen nähdessään, ei onnistu. Kokemuksella tämä.
Vierailija kirjoitti:
Lähden kohta olemaan hiljaa itsekseni. Lenkillä voi surra kaikessa rauhassa.
Tämä voisi olla minulta, tosin itse tulin lenkiltäni jo yli puolitoista tuntia sitten. Kaupan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Hellä olet - kaikesta sinusta näkee sen.
Voi miten kivasti sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, mut me ei voida kun liikaa tunteita nähtävillä.
Olisin voinut olla kaveri mut hän ei. Sivusta.
Ihastuksen kanssa ei voi olla kaveri. -mies
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa voi mutta kakkosta kyllä tekee mieli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, mut me ei voida kun liikaa tunteita nähtävillä.
Tää on kuin mun kaivatulta. /Eri
Ei voi, paitsi silloin, jos nainen ei ole hyvännäköinen. Kauniiden ja perustavallisen hyvännäköisten kanssa ei voi, koska miehellä on aina taka-ajatuksia. Mielestäni enemmän pitäisi naida kaveripohjalta. Se poistaisi vääränlaista jännitettä, ja sitten voisi olla paineettomasti kavereita, kun seksipuoli olisi hoidettu pois alta. Jos olisi mutkattomat ja hyvät välit, voisi laittaa viestiä toiselle, että nyt panettais, voisitko tulla auttamaan. Eihän se sen kummempaa ole kuin mikään muukaan jeesaus. On inhimillistä, että on tarpeita.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Sehän on sopimuskysymys, jos on sovittu kaveruudesta niin kaveruuttahan se on. Jos jompikumpi kehii tunteita niin se on sitten oma ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miimii 🏼💖
Ihana! Mikä tuo emoji on ennen sydäntä? Mulla näkyy vain ruutu.
T. Miimii
No ei ole piipii terv. Niiniin
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kertomassa vuorollaan mitä haluaa. Ei ollenkaan mitä itsellä on antaa tai millään tavalla ota huomioon mitä toinen haluaisi. Ihan kuin lapset karkkikaupassa.
Tää on kaipausketju. Eihän se toinen ole edes kiinnostunut, ei se siis ole mitään haluamassakaan
Saunanraikkaat terveiset kaivatulle. Oisitpa täällä! :)
Hyvää yötä miehelle, jota joskus arvostin niin tavattoman paljon. Siis kaikesta huolimatta - hyvää yötä ja hyvää alkavaa viikkoa. Joskus olit niiiin komea minun silmissäni.
Kollegalle, jonka taso nousi. 😉
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kertomassa vuorollaan mitä haluaa. Ei ollenkaan mitä itsellä on antaa tai millään tavalla ota huomioon mitä toinen haluaisi. Ihan kuin lapset karkkikaupassa.
Voin vaan kuvitella mitä kaivattu haluaa. Jos tietäisin kaivatun tykkäävän jostain, niin jos se ei ole asia, joka tuottaa mulle huonon olon, niin tekisin, mitä hän toivoo.
Mut mä haluan helliä kaivattua ja olla hellittävänä. Haluan antaa ja saada paljon haleja, pusuja ja intohimoisia suudelmia. Haluan painautua iltaisin häntä vasten nukkumaan lusikassa. Haluan kiihkeää seksiä. Haluan hassutella yhdessä. Haluan jutella kaikesta, mikä mieleen juolahtaa. Haluan jakaa hänen kanssaan arkeni, iloni ja suruni ja koko elämäni. Siinä mun karkkikauppatoiveet. Näitä olisi tarjottavana kaivatulle myös, jos hän sattuu haluamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kuin mun kaivatulta. /Eri
Ketä kaipailet?