Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te miettineet, miksi vaikka presidentti ei ole podcastissa kertomassa milloin harrasti seksiä, millä tavalla ja kenen kanssa ja mikä on suosikkiasento ja millainen kokemus oli ällöin ja mitä hääyönä tapahtui? Koska sitä ei tehdä paremmissa piireissä, asia on hyvin yksinkertainen. Näissä piireissä ymmärretään yksityisyyden rajat.
Et ole ollut paremmissa piireissä. Paremmissa piireissä tehdään sitäkin, mutta ne jutut pysyy siellä paremmissa piireissä.
täysin sivusta
Et tiedä alkuunkaan missä piireissä olen liikkunut. Tuossapa sen just näkee, ei niitä kaikelle kansalle huudella, johonkin se raja osataan vetää.
Internetissä voi anonymiteetin turvin esittää mitä haluaa. :)
eri
Ja olla esittämättä. Tai kertomatta. Paljon voi jättää sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te miettineet, miksi vaikka presidentti ei ole podcastissa kertomassa milloin harrasti seksiä, millä tavalla ja kenen kanssa ja mikä on suosikkiasento ja millainen kokemus oli ällöin ja mitä hääyönä tapahtui? Koska sitä ei tehdä paremmissa piireissä, asia on hyvin yksinkertainen. Näissä piireissä ymmärretään yksityisyyden rajat.
Et ole ollut paremmissa piireissä. Paremmissa piireissä tehdään sitäkin, mutta ne jutut pysyy siellä paremmissa piireissä.
täysin sivusta
Paremmissa piireissä käytetään jopa huumeita ja kärsitään alkoholismista ja perheväkivallasta, mutta ulospäin kulissit on aina moitteettomassa kunnossa.
Se mikä ulospäin näkyy on vain teatteria.
Niin tai sitten sekin on totta, on molemmat todellisuudet joista pidetään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaikkapa miesporukoissa käydään keskustelua asiasta kun yhdessä huorissa käydään ulkomailla.
Juntteja. Mutta vähemmän juntteja kuin ne, jotka kertoo tuosta kaikelle kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Mä vierastan tällaista paremmissa piireissä -sanontaa.
Miksi
Vierailija kirjoitti:
Mitä selitätte niille puolisoille kun lähdette kaivatun kanssa hotelliin yöksi?
Poikien saunailta venähti pitkäksi.Sammuin kaverille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaikkapa miesporukoissa käydään keskustelua asiasta kun yhdessä huorissa käydään ulkomailla.
Varmasti joissain, mutta ei kaikissa.
Vierailija kirjoitti:
Paremmissa piireissä tiedetään mikä on ok ja mikä ei, suhteessa julkisuuteen. Nämä nykysomettajat luulee olevansa jotenkin rohkeita kun kertovat kaikkialla kaiken mutta ovat vaan siis rehellisesti tyhmiä. Semmosta. Olisi hyvä jos se äiti ja isi vähän neuvoisi ennen aikuisuutta.
Ne jakaa itseään/itsestään kaiken. Ja se on tosi cool 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ajatellu et täällä saattaa kirjotella ihmisiä iha joka elämäntilanteessa? Onks kaikki tämän tyyliset putki näkösiltä naisilta jotka pelkää ukkonsa puolesta xD
Älä jaksa kommentoida tätä samaa tarinaa joka viestiin. Voipi olla vaikka itse varattuna toiseen ihastunut joka tuota kyselee. Eri
Luulen nimenomaan, että täällä on ne varatut kaipaamassa joko sinkkuja tai varattuja, eikä joku, joka pelkää miehensä pettävän. Hotellissa ei tarvi olla muuten koko yötä. Ehtii siellä päivälläkin käydä, niin ei tarvi selitellä kumppanille, jos vielä jostain vieraasta kaupungista varaa, jossa todennäköisyys nähdä tuttuja on vähäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle menee tuollainen läpi. Ei kenellekään. Täytyy olla paljon parempi juoni. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmissa piireissä tiedetään mikä on ok ja mikä ei, suhteessa julkisuuteen. Nämä nykysomettajat luulee olevansa jotenkin rohkeita kun kertovat kaikkialla kaiken mutta ovat vaan siis rehellisesti tyhmiä. Semmosta. Olisi hyvä jos se äiti ja isi vähän neuvoisi ennen aikuisuutta.
Ne jakaa itseään/itsestään kaiken. Ja se on tosi cool 😆
Kirjaimellisesti jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ajatellu et täällä saattaa kirjotella ihmisiä iha joka elämäntilanteessa? Onks kaikki tämän tyyliset putki näkösiltä naisilta jotka pelkää ukkonsa puolesta xD
Älä jaksa kommentoida tätä samaa tarinaa joka viestiin. Voipi olla vaikka itse varattuna toiseen ihastunut joka tuota kyselee. Eri
Luulen nimenomaan, että täällä on ne varatut kaipaamassa joko sinkkuja tai varattuja, eikä joku, joka pelkää miehensä pettävän. Hotellissa ei tarvi olla muuten koko yötä. Ehtii siellä päivälläkin käydä, niin ei tarvi selitellä kumppanille, jos vielä jostain vieraasta kaupungista varaa, jossa todennäköisyys nähdä tuttuja on vähäinen.
Niin, oman kokemuksen mukaan Suomessa törmää aina tuttuihin ja mitä ihmeellisempi paikka, sen varmemmin törmää. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi
Onko nämä somejulkimot paremmissa piireissä? Vai mitä tällä tarkoitetaan? Jotain poliitikkoja vai muita julkimoita, esim. muusikot. Kun en pidä heitä parempina, jolloin tämä on loukkaavaa niinkuin bättre folk -sanontakin. Halutaan korostaa jonkun tyhmyyttä tai väittää sellaista jostain täysin tuntemattomasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle menee tuollainen läpi. Ei kenellekään. Täytyy olla paljon parempi juoni. Sivu
Ihan sama mitä sanovat, valhetta se on kuitenkin.Kyllä harvassa on mies joka ei lähde kun piparia on tarjolla.Jos ei tänään niin lähtee myöhemmin. sivust
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi
Onko nämä somejulkimot paremmissa piireissä? Vai mitä tällä tarkoitetaan? Jotain poliitikkoja vai muita julkimoita, esim. muusikot. Kun en pidä heitä parempina, jolloin tämä on loukkaavaa niinkuin bättre folk -sanontakin. Halutaan korostaa jonkun tyhmyyttä tai väittää sellaista jostain täysin tuntemattomasta.
Vuositulot >1M€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen nimenomaan, että täällä on ne varatut kaipaamassa joko sinkkuja tai varattuja, eikä joku, joka pelkää miehensä pettävän. Hotellissa ei tarvi olla muuten koko yötä. Ehtii siellä päivälläkin käydä, niin ei tarvi selitellä kumppanille, jos vielä jostain vieraasta kaupungista varaa, jossa tode
Voi ei. Meidän viimeinenkin mahdollisuus meni kaivatun kanssa. Niisk. -tuo edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä sanovat, valhetta se on kuitenkin.Kyllä harvassa on mies joka ei lähde kun piparia on tarjolla.Jos ei tänään niin lähtee myöhemmin. sivust
On sellaisia miehiä paljonkin jotka ei lähde. Ei kaikilla ole löyhä moraali ja jotkut rakastavat omaa puolisoaan vaikka piparia olisi tarjolla.
Missä sun anteeksi pyyntö, kun rikoit lupauksen ja muutakin? 💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi
Sanontaa käytetään monella tavalla. Tilanne täytyy ottaa huomioon, tuosta on paha lähteä heittämään mitään.