Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko / mietitkö koskaan minua?
Ei pitäis olla mitään epäselvää ;)
Kaikki on epäselvää.
Harmittaa ihan sikana oma jäykkyys asioissa. Oisinpa tarttunut tilaisuuteen enkä vain pakittanut. Perkele ikinä harmittanut näin paljon, eikä ole mitään mahista korjata tilannetta mitenkään.
Ei kenellekään täällä todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä elää ilman sinua.
Mikset ota jo yhteyttä?
Olen ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ihan sikana oma jäykkyys asioissa. Oisinpa tarttunut tilaisuuteen enkä vain pakittanut. Perkele ikinä harmittanut näin paljon, eikä ole mitään mahista korjata tilannetta mitenkään.
Tilanteen voi korjata lähes aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittää ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä elää ilman sinua.
Mikset ota jo yhteyttä?
Olen ottanut.
🐐
Vierailija kirjoitti:
Olen mielestäni tavallinen ja normaali, mutta silti monen mielestä outo. Olet samaa kaliiperia. Siksi tämä vuosikymmenten yhteys.
Harvinaisen huono vuosikymmen ja yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Muistatko / mietitkö koskaan minua?
Mä ainakin vaikka tuskin tuntuu missään. Kylläpä väsyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo sanoin, nyt ei voi. Turhaan jankutat vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittää ainakin.
T. Sivusta joku ihan eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
poltat mua
Vähiten sinulle mitään ikävää haluaisin tuottaa.
Noin minäkin vastaisin -sivusta
Hip hei ystävä, otatko mut joskus kainaloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seikkailevaa läskiä paikalla?
Vastakysymys: Miten kuvailisit itseäsi?
Somesta nähtyjen kommenttien perusteella miehet jotka sanovat naisia läskeiksi/rumiksi/vanhoiksi on poikkeuksetta sellaisia itse. Eli pulleita/rumia/vanhoja miehiä.
Naisessa/miehessä tulee olla vähän jotain mistä saa kiinni. Luuviulut ja anorektikot ovat laiskoja ja huumorintajuttomia ihmisiä luotaantyöntäviä murjottajia ja turhia murehtioita.
Mäkin tykkään muhkummasta. Mut ymmärrän esim. et joku hyväkroppainen urheilija haluaa toisen samanlaisen.
Muhun on ollut ihastunut, tai ehkäpä vieläkin, juuri tällainen hyväkroppainen mies. Itsestäni taas jopa kuvaus muhku on kaukana. Näihin otetaan liikaa ajatuksia ja vaikuttaa nuoriin. Lapsen kaveri on mielestään jäätävä läski, vaikka on hoikka ja urheilullinen. Oppi varmaan äidiltään, jolle minä olen kauhistus.Sivu.
Rakasteluttaa, kun katson kesäistä kuvaasi.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Iltasoitto.
Naantali kutsuu?
Haluaisin kysyä sinulta mitä kuuluu, voitko hyvin, oletko turvassa, oletko onnellinen.
Haluaisin tietää mitä tapahtui, miksi asiat menivät niinkuin menivät, olisiko jotain ollut tehtävissä ja olisiko se muuttanut mitään.
Pysyt hiljaa, vaiti, ei huokaustakaan.
Pilvet lipuvat taivaalla. Vastauksia en saa milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttaa, kun katson kesäistä kuvaasi.
Onko mulla mekko ja minkä värinen? 😍
Vierailija kirjoitti:
Hip hei ystävä, otatko mut joskus kainaloon?
Vaikka heti, jos tulisit tänne😘
Miehen kuolemasta yli kahdeksan vuotta ja kirjoittaminen on mulle ainoa keino prosessoida surua.