Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Siivosin varaston tänään. Kivut iski kesken kaiken, kaks kertaa meinasin jättää kesken, mut sit vaihdoin kevyempään työnkuvaan hetkeks niin sain koko varaston lopulta tyhjäks 🤗 Tää on kyllä saavutus. Nyt sattuu ja ei tunnu hyvältä, mutta tämä olikin psyykkinen ilon aihe, ja psyykkinen voitto 🤗 joo tiedän 5x 👎
Vierailija kirjoitti:
Onko parempi jos ne lempiasusteet on paljastavia?
Ai joku paljasteleva päähine tai vaikka rivo rintaneula?
Vierailija kirjoitti:
Miettinyt tarkemmin - ei mua kiinnosta tarpeeksi. Olen huijannut vain itseänikin tällä.
Kiinnosta? Eli tunteita ei ole?
Yksi asioista, joita ihailen sinussa on uskallus olla avoimesti epätäydellinen ja seurata silti sydäntään ja olla muita väheksymättä esimerkkinä muille, miten turha häpeä nujerretaan.
Vierailija kirjoitti:
Miettinyt tarkemmin - ei mua kiinnosta tarpeeksi. Olen huijannut vain itseänikin tällä.
Selvä homma. Mitäpä tätä enempää sitten pyörittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Pidät mua jännityksessä. Päästän irti siitä, en pelaa tätä peliä. Enkä juokse sun perässä. Kohteliasta olisi ilmoittaa
Kuka, nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Yksi asioista, joita ihailen sinussa on uskallus olla avoimesti epätäydellinen ja seurata silti sydäntään ja olla muita väheksymättä esimerkkinä muille, miten turha häpeä nujerretaan.
Ootko sä nolannut jonkun, kun luulet/tiedät niiden häpeästä? 😬
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miksi työpäivän jälkeen tulee kaikista suurin hellyyden kaipuu häntä kohtaan johon tunteita? Ihan järkyttävä ikävä iskee aina nykyään..
Koska silloin ajatukset vapautuvat työajatuksista?
Vierailija kirjoitti:
Pidät mua jännityksessä. Päästän irti siitä, en pelaa tätä peliä. Enkä juokse sun perässä. Kohteliasta olisi ilmoittaa
Sun peli taitaa olla pasianssi.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän se ole jo tullut selväksi. Muuten olisit jo ottanut yhteyttä.
Klikkaa [nuoli ylös] jos kaivattusi on nykyinen työkaverisi ja klikkaa [nuoli alas] jos kaipuu on muuta.
Vierailija kirjoitti:
Klikkaa [nuoli ylös] jos kaivattusi on nykyinen työkaverisi ja klikkaa [nuoli alas] jos kaipuu on muuta.
Kaivattuni on entinen työkaverini?
Rakastuin sinuun heti sen ensimmäisen panon yhteydessä<3
Ottakaa itse yhteyttä, älkääkä tivatko sitä toiselta, jos itse ette ole ottaneet.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot eka kimma jota voisin panna koko loppuelämäni
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa itse yhteyttä, älkääkä tivatko sitä toiselta, jos itse ette ole ottaneet.
Tää on vässykkäketju, ei oteta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tai malttakaa odottaa sopivaa hetkeä kasvotusten. Kyllä asiat selviää, jos kummallakin tunteita.
Vierailija kirjoitti:
No olisko sit jo uusinnan aika?
Vierailija kirjoitti:
Tämän omin, oli kenelle hyvänsä oikeasti. Resonoi vahvasti!