Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sandelsolut sihahti auki
👍
Pannaanko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää Yötä H 💕
Onko H nainen vai mies?
Mies.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua lähestyy miehet vain netissä. Ei koskaan kadulla. Tosin saattavat tupsahtaa pihaan pyytämättä tai tarjota apua kaupassa pyydettynä tai pyytämättä.
Mua ei kukaan varsinaisesti lähesty, mutta apua tarjoavia miehiä löytyy kyllä. Yksi kävi korjaamassa varaston oven, toinen vaihtoi terassin lampun, kolmas tarjoutui auttamaan auton ostamisessa.
Kuulostaa kivalta elellä AVULIAIDEN AATUJEN ympäröimänä! Jotkut aatut varmasti kärkkyvät myös hieman tilaisuutta, eli jos joku heistä kiinnostaa niin voithan vihjailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sandelsolut sihahti auki
👍
Pannaanko?
Johan se on pantu, kun sitä jo juotkin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
PUUMA <3
Missä nähtiin? Mitä oli päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit?
Tuota meinasin juuri kysyä
kaivatultani. Mitä kuuluu?
No kysyppä irl,ilahtuisin kovasti.😁
Heti kun nähdään.
No joo, seuraavaan sattumalta näkemiseen voi vierähtää useampi kuukausi, mutt' hei, näillä mennään... 😥🤗
Ei kai sentään, minne aiot kadota?
No, näinhän se on mennyt aijemmin, harvemmin törmäillään.
Totta, miten se onkin mennyt noin. Jospa nyt kuitenkin ennen joulua?
Iltaa, olis tarjolla uusia perunoita ja burgerpihviä. Tervetuloa..
En pysty. Mutta on pakko. Tunteet sullon kaappiin joka jo natisee liitoksistaan. Ei se mitään, pistän tuolin eteen. Mistä minun pitikään taas suoriutua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua lähestyy miehet vain netissä. Ei koskaan kadulla. Tosin saattavat tupsahtaa pihaan pyytämättä tai tarjota apua kaupassa pyydettynä tai pyytämättä.
Mua ei kukaan varsinaisesti lähesty, mutta apua tarjoavia miehiä löytyy kyllä. Yksi kävi korjaamassa varaston oven, toinen vaihtoi terassin lampun, kolmas tarjoutui auttamaan auton ostamisessa.
Kuulostaa kivalta elellä AVULIAIDEN AATUJEN ympäröimänä! Jotkut aatut varmasti kärkkyvät myös hieman tilaisuutta, eli jos joku heistä kiinnostaa niin voithan vihjailla.
Niin, ihmiset joskus yllättää. Ehkä on voinut olla jollain noista muutakin mielessä, mut mä olen niin tonttu, että pitää sanoa suoraan. Muutoin olen sitä mieltä, että jonkun kutsumus nyt vaan on käydä korjaamassa kaikkien varastojen ovet.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa, olis tarjolla uusia perunoita ja burgerpihviä. Tervetuloa..
Mulla on ostettuna sänpyläisetkin omiin burgereihin. Tulen kanssasi syömään joku toinen ilta.
Vierailija kirjoitti:
Kollegalle vitoseen 😘
Villegalle kotoseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta elellä AVULIAIDEN AATUJEN ympäröimänä!
Kurjempaa olis elää Hirlerin Aatun piirittämänä. Niinq kaivattu. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
En pysty. Mutta on pakko. Tunteet sullon kaappiin joka jo natisee liitoksistaan. Ei se mitään, pistän tuolin eteen. Mistä minun pitikään taas suoriutua?
Ei tunteita saa sulloa mihinkään, ne pitää vähintään purkaa tänne. Sivusta toinen tuntija
Mikäs se sun persoonallisuustyyppi sitten on? Veikkaisin että olet ehkä INTP tai INTJ. Itse olen INFJ. Toisaalta veikkasin sun horoskoopinkin pieleen, niin en tiedä olenko tässäkin ihan hakoteillä.
Paska viikko. Tuu lyömään mua avokämmenellä naamaan. Ehkä paranis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voin rakentaa yhteyttä ilman sinun apuasi?
Millaista apua tarvitset siihen?
Omituinen kysymys. Vastavuoroisuutta tietenkin.
Pitää puhua detaljien ja konretian tasolla.
Kyllä sä tajuat sen itsekin. Ei oo niin vaikeeta.
Aloitapa sinä tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Niitä tunteita voi myös ilmaista esim. minulle.
💧💧
💧💧
💧