Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko puhua sille ihmiselle itselleen? Sitä suosittelen.
Osaisin, jos näkisin sitä koskaan missään. Ei ole yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä voi kaivata vaikkei mitään suhdetta koskaan olisi syntymässä.
Huomattu on. Ja on erittäin kivaa sille osapuolelle, joka haluaisi jotakin oikeaakin. 🙂
Sitten sun kannattaa etsiä uusi kaivattu. Sivusta
En etsi ikinä uutta kaivattua. Jos joku oikea ihminen tulee ja haluaa, ja minäkin tykkään, toimin ihan oikeassa elämässä, enkä jää kaipailemaan.
Tarkoitin, ettei tuosta ole tulossa mitään, joten unohda se henkilö äläkä jää haluamaan mitään oikeaa sen kanssa. Ei ole tulossa.
Et sinä sitä tiedä. Lopetapa tuo ohispäteminen ja kirjoita kaipausterkkusi kuten muutkin.
Tiedänhän, kun luki aloituksessa, jota hän kommentoi. Seuraa keskustelua äläkä vain etsi täältä näitä yksittäisiä rivejä ja vedä niistä oletuksia joihin takerrut riitaa haastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä ja pusu kaivattuni kakkoselle!
Lue otsikko uusiksi. Täällä kaivataan ihmisiä eikä mitään persereikiä tai paskapökäleitä, mitä ikinä tuolla kakkosella sitten tarkoitatkin. Vai kaipaatko varatun kaivattusi rakastajaa? Aika kieroutunutta joka tapauksessa.
No minä ottaisin kyseiset suukot vastaan kaivatulta oikein mielellään. Ollaan puhuttu paljonkin mun kakkosesta😉 Eri
Juujuu, otappa pillerisi, sekoat taas kohta kun pitää monella palstalla esiintyä silmää iskien !
Vierailija kirjoitti:
Kävelee pikkuriikkisenä hahmona horisontissa. Kun siristää silmiä, saattaa erottaa paidassa siksak-kuvion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä voi kaivata vaikkei mitään suhdetta koskaan olisi syntymässä.
Huomattu on. Ja on erittäin kivaa sille osapuolelle, joka haluaisi jotakin oikeaakin. 🙂
Sitten sun kannattaa etsiä uusi kaivattu. Sivusta
En etsi ikinä uutta kaivattua. Jos joku oikea ihminen tulee ja haluaa, ja minäkin tykkään, toimin ihan oikeassa elämässä, enkä jää kaipailemaan.
Tarkoitin, ettei tuosta ole tulossa mitään, joten unohda se henkilö äläkä jää haluamaan mitään oikeaa sen kanssa. Ei ole tulossa.
Et sinä sitä tiedä. Lopetapa tuo ohisp
Tiedänhän, kun luki aloituksessa, jota hän kommentoi. Seuraa keskustelua äläkä vain etsi täältä näitä yksittäisiä rivejä ja vedä niistä oletuksia joihin takerrut riitaa haastamaan.
Heippa, "Seuraa keskustelua"-ohistelija!
Jos liottaa jotain kuivunutta keppiä pihalta, alkaako siihen ilmestyä elämää?
Pystyttekö jotenkin hidastamaan näitä sunnuntai-illan tunteja?
Ruoho on vihreämpää siellä missä sitä kastellaan.
Vierailija kirjoitti:
Not really. Osaisin istua vastapäätä, ehkä jopa vieressä alku-ujostelun jälkeen.
Vauva-palsta on vaikuttanut vahvasti asenteeseeni. Nyt olen vakuuttunut, että naisia voi käydä panemassa, mutta suhteeseen ei kannata alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Not really. Osaisin istua vastapäätä, ehkä jopa vieressä alku-ujostelun jälkeen.
Tai sitten hyökkäisin päälle kuin tiikeri. ;)
Vierailija kirjoitti:
Jos liottaa jotain kuivunutta keppiä pihalta, alkaako siihen ilmestyä elämää?
Toisinaan, riippuu kepistä
Mun on tapana tehdä helpoista asioista vaikeita analysoimalla niitä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vauva-palsta on vaikuttanut vahvasti asenteeseeni. Nyt olen vakuuttunut, että naisia voi käydä panemassa, mutta suhteeseen ei kannata alkaa.
Mulla on ollut miehien suhteen aina toi asenne. Hyvin harvaa tosin haluaa edes panna. Parhaimmillaan ihmiset on pelkällä fantasiatasolla.
Haluaisitko tavata?
Tietty siitä on jo aikaa - joskus kumminkin tulee mieleen että mitä voisi tapahtua jos tapaisimme kuumana ja pimeänä elokuun myöhäisiltana - kahdestaan...
Vierailija kirjoitti:
Pystyttekö jotenkin hidastamaan näitä sunnuntai-illan tunteja?
Ei. Rojahdin sohvalle lamaantuneena, taas on sunnuntai-ilta. Mutta kohta on taas uusi viikonloppu, posin kautta.:) sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun ykkönen kaipaisi toimintaa. ;)
Lähden uittamaan sitä.
😚😚
Järvipuhtaana kaipaan!
Et sinä sitä tiedä. Lopetapa tuo ohispäteminen ja kirjoita kaipausterkkusi kuten muutkin. Eri.