Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Niin ikävä, että itkettää. Aina minä mietin, onko tämä se päivä kun et enää haluakaan. Kun onkin yhtåkkiä siinä se sopivampi ja hyväksyttävämpi. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Miksi hän ei haluaisi, jos on tähänkin saakka halunnut? Älä murehdi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä puolen maailman päähän (pun intended). Harmittaa kun torjuin sut!
Tuuliviiri naiset!
Godmorgon fru speciallärare 😚
Huomenta, rakas tyyppi. Heräsin just. Pitää miettiä, mitä sitä tekis. Ei oo mitään suunnitelmia. Mites sulla?
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, rakas tyyppi. Heräsin just. Pitää miettiä, mitä sitä tekis. Ei oo mitään suunnitelmia. Mites sulla?
?tämä tyyppi kävelyltä kauppaan
Vierailija kirjoitti:
Suukko Anskulle.
Työkaverin nimi on Ansku
Vierailija kirjoitti:
Amerikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nn?
Ikävä sinua. Otteeni sinusta on olematon, koska sinua ei voi koskettaa. Haaveolentoja ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hellä hipaisu poskellesi, nuku hyvin
olet, aina
Lupaatko? Kukaan ei voi luvata, että aina, mutta nyt?
hänelle, kyllä
sunnuntaisuukkonen
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä lounaseen naiselle, entisellä kotpaikkakunnalla.
Hyvää huomenta miehelle koilliseen, entiselle kotipaikkakunnalleni 😊😉
Haluaisin niin nainen paijata sua ja pitää hyvänä. Luojan kiitos meidän yhteys on niin super vahva. Haluan kertoa että mulla menee ihan ok että ei tarvitse olla huolissaan. Kerron heti jos tilanteet muuttuu. Olisin koska vaan valmis lähentymään sun kanssa. Rakastan sua.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin niin nainen paijata sua ja pitää hyvänä. Luojan kiitos meidän yhteys on niin super vahva. Haluan kertoa että mulla menee ihan ok että ei tarvitse olla huolissaan. Kerron heti jos tilanteet muuttuu. Olisin koska vaan valmis lähentymään sun kanssa. Rakastan sua.
Millon viimeksi ootte ollu yhteyksissä?
Mun rakkaus ei ole väripaletti, vaan rakastan miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suukko Anskulle.
Työkaverin nimi on Ansku
Ja mun lempinimi voisi olla Ansku, mutta ei kukaan sitä käytä. Eikä mitään muitakaan lempinimiä, paitsi oma äiti ja kaivattu. Rakastin sitä hänen mulle keksimää lempinimeä🧡 -ihan sivusta
Vierailija kirjoitti:
Harmi, olen vielä kaukana.
Niin taidat olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Jaa-a. En olisi voinut kuvitellakaan että miehet voivat tosiaan olla niin tyhmiä et kuvittelevat aivan tosissaan minun tahallaan paskovan kaiken, ihan vaan vttuillakseni. Törkeää ja sairasta. Vttu että vihaan tyhmiä miehiä! Pitää olla stanan alhainen toukka, että käy edes mielessä. Mutta eihän sitä voi kauhalla antaa jos lusikalla on saanut.'
'Onko defenssit päällä? Mitä teit "vahingossa"?'
👋 Ei handulta nämä.
Mä tiiän että kun vaikeesta alusta pääsee ohi, niin lopulta kaikista asioista tulee arkisia ja siedettäviä. Pitää vaan jaksaa toistaa ja toistaa ja siedättää itseänsä pikkuhiljaa.