Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Mahdoitkohan olla täällä nyt? Ilmeisesti et, taidan minäkin alkaa valmistautua yöpuulle. Kuten meille eläkeikää lähestyville sopiikin.
Huomenna sitten jatkuu tämä elämänmurrokseen liittyvien käytännön asioiden työstö.
Anteeksi Inka. Olen pahoillani kaikesta. Olet rakas. Olen masentunut. Ei oo ollut mitään sisältöä sun kanssa. Siksi olen mitä olen. T. E
Farkkupeppu - tuli vaan mieleeni farkkupeppusi...
Taas kerran
Vierailija kirjoitti:
Hotelliyöt ei kiinnosta, kun vakituisen kanssa.
Alkaisin kaipaamani miehen vakip*noksi koska vain. Hän on ihana, ajatuksissa koko ajan.
Sinun ikävä ja nälkä. Olo on niin kuin lapsella, joka ei malta pitää näppejään erossa kakun karamelleista.
Hiljattain paljastin yhden suurimmista toiveistani. Et tarttunut..
Niin paljon vääriä, en löydä, vaikka etsinkin huolella.
Vierailija kirjoitti:
Paljasta uudelleen. Mennyt ohi.
Sit kun haluat olla mun oma H:ni, niin oon sun aina ja ikuisesti. Suunnitellaan sit ne huomispäivän seikkailut yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
On mennyt ohi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko puristaa sun pakaroita? <3
Huomennakin? Et. 😃
Eikö saa jos oon oikein kiltti poika?
Kun et uskalla.
En uskallakaan 😁 Ei vaan mä oon herrasmies. En puristele muuta kuin finnejäni
Iske sitten silmää.
Joo ja sit sanon vaa et sori meni roska silmään. Mä punastun helposti ja mä oon huono tekeen aloitteita. Mä oon naisten kanssa hyvä kuunteleen ja kertoon p*skoja läppiä mutta siihen se vähän jääkin.
Voisit olla niin kiltti poika, että katsoisit kiltisti silmiin ja hymyilisit kohteliaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pskaa koko tämä palsta. Osaisipa pysyä vaan poissa. Jotain tyhjyyttä kai tällä yrittää täyttää, huonolla menestyksellä.
Mä olin just melkein viikon pois, kun olin reissussa. Yleensä päivittäin tulee poikettua illasta kuitenkin. No ei tullut ikävä, eikä jututkaan muuttuneet täällä sillä välin miksikään, just äsken selasin ne sivut nopeesti läpi.
Eilen laitoit mulle viestiä! En ehtinyt vastata. Kiva, että olet palannut nurkille taas. Ehkä ohimennen jopa kohdataan!
Ilta ei ole ilta ilman tätä viestiä. Hyvää yötä sinulle 🌙🕊
Nuku hyvin, rakas. Suukkoja kaulallesi.
Iske sitten silmää.