Vertailu Finnair vs. LentoYhtiöX
Tuli vaihteeksi käytyä ulkomailla, ihan lomilla.
Finnairilla olo kuin olisi lentoemäntien tiellä ja heitä palvelemassa.
Vessaan messä tultiin vetämään verho eteen ja katse sellainen että mitäs tänne tulet
Kännykkäpussukasta kova vääntö että laitettava hattuhyllylle
LentoYhtiöX olit palveltavana ja arvostettu asiakas
Vessaan messeä oltiin heti ystävällisesti opastamassa että näinjanäin jos hiukan empi voiko nyt mennä
Kännykkäpussukasta ei mitään vaateita että laitettava minnekkään
Eikä kokemusteni mukaan mitään eroa vaikka lentäisit businessluokassa,finskillä eivät millään ehdi tarjoilla mitään, joo mmärrettävää lyhyillä lennoilla. Muut yhtiöt kuitenkin hyvin ehtii ihan samalla matkalla.
Tommonen touhu ei voi jatkua, konkkaan menee. Onko AY-yhdistys vaatimuksineen saanut lentoemännät luulemaan olevansa siellä johdossa?
Ikävä kyllä taitaa olla huonot ajat edessä, ko. lentoyhtiöllä. Jota en nyt mainitse.
Kommentit (31)
Minä olen aina saanut mitä ystävällisintä palvelua Finnairin lennoilla.
Ei täällä ole kellään varaa lentää lentokoneella.
Kyllä nyt olet vetänyt herneen nenääsi. Ilmeisesti olet kovin kokematon lentomatkustaja.
Et kyllä yhtiössä X:kään saa pitää nousun ja laskun aikana ekalla rivillä ja hätäuloskäytävän kohdalla sitä pussukkaasi. Muuhun en tossa jutussasi ota sen kummempaa kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä yhtiössä X:kään saa pitää nousun ja laskun aikana ekalla rivillä ja hätäuloskäytävän kohdalla sitä pussukkaasi. Muuhun en tossa jutussasi ota sen kummempaa kantaa.
Miksei. Kerro perustelut.
Ihminen toimii järkevämmin kun sille kertoo ystävällisesti ja perustellen.
Nirppanokkaisuus on vallannut maan. Koskee työntekijöitä, että asiakkaita. Jokaiseen pikku asiasta valitetaan ja tehdään meteliä. Suomessa ei enää osata palvella asiakkaita. Puuttuu tietynlainen nöyryys, kohteliaisuus, ystävällisyys asiakaspalvelutilanteissa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt olet vetänyt herneen nenääsi. Ilmeisesti olet kovin kokematon lentomatkustaja.
Joo ei mulla ole kuin tuhansia lentoja, kavereilla on samat kokemutmukset ja ne on kokeneita lentomatkustajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se matkustamohenkilökunta sulle nämä syyt kertonut. Ja sama asia toistetaan myös niissä turvaohjeissa, jotka esitetään aina lennon aluksi. Mutta sulla ei vissiin kovin hyvin mene puhutut asiat jakeluun?
Vierailija kirjoitti:
Et taida lentää säännöllisesti, esim. työmatkoja.
Olen ikävä kyllä saanut huonointa asiakaspalvelua aina Finnairilla. Matkustamohenkilöstö on tyypillisesti epäkohteliaita ja tympeitä.
British Airwaysillä yllättäen puhuttelivat nimeltä, ja kysyivät vähän väliä saisiko olla jotain. Olin jotenkin hämilläni, kun tottunut kotimaan ja lyhyillä euroopan lennoilla aina siihen niskoja nakkelevaan tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä saa. Kännykkäpussukka ei vertaudu käsilaukkuun eikä matkalaukkuun. Siitä on yhtä paljon vaaraa muille kuin päälläsi olevasta hupparista. Olen todistanut kymmeniä kertoja exit-paikoilla, kun tyypeillä on kuulokkeet kaulalalla, kirja kainalossa, kuulokekotelo haarojen välissä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei mulla ole kuin tuhansia lentoja, kavereilla on samat kokemutmukset ja ne on kokeneita lentomatkustajia.
Joopa joo ja todella kokeneita tyyppejä ootte kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on syytäkin olla ylpeä. Läheskään kaikki eivät pääse tuolle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että et itse reissaile paljoa, mutta aika moni muu matkustaa. Ja lentää useilla eri yhtiöillä säännöllisesti. Siinä saa hyvin osviittaa palvelun tasosta.
Viimeisen niitin Finnair teki tasomatkustajilleen, kun heikensi palkkio- ja etujärjestelmäänsä radikaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida lentää säännöllisesti, esim. työmatkoja.
Olen ikävä kyllä saanut huonointa asiakaspalvelua aina Finnairilla. Matkustamohenkilöstö on tyypillisesti epäkohteliaita ja tympeitä.
British Airwaysillä yllättäen puhuttelivat nimeltä, ja kysyivät vähän väliä saisiko olla jotain. Olin jotenkin hämilläni, kun tottunut kotimaan ja lyhyillä euroopan lennoilla aina siihen niskoja nakkelevaan tyyliin.
Finskillä varsinkin ne vanhemmat on ihan norsun v-tuilla.
BA:lla todella ystävällisiä kuten saksan yhtiön.
Parhaat oli ehkä UAE:n lentoemot jotka olivat ihan omalta planeetalta. No niillä oli sillopin (ja nykyuisiin verratunakin) parhaat koneet ja paras palvelu.
Jenki-yhtiöt osaa palvelun ehkä parhaiten, täysin huomaamatonta. Sitä se palvelun kuuluu ollakin.
T: AP
Finski on hyvä, jos lentävät yhteistyökumppanin lennon alisteisessa asemassa,vaikka Qatar Airwaysille,mutta Euroopansisäiset lennot omanaitsenään ovat sitten toinen juttu.Halpis premium hinnalla.Maksa pikkupurtavasta erikseen on mielikuvialuovaa.
Kahvin saa nykyään Finskin lennoilla maksusta. Mustikkamehu ja vesi ilmaista.
Ala-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla.
Minäkin olen saanut aina hyvää palvelua kaikilla muilla kuin Finnairin lennoilla.
Ja Finnairin lennoilla se huono palvelu on ennemminkin sääntö kuin poikkeus?
Tai ainakin ne finskin huonot kokemukset jäänyt mieleen.
Onko syynä se että olen VHM ja punainen vaate emansiboituneelle vanhentuneelle feministille?
Vai se että en pidä itseäni lentoemäntien palvelijoina, vaan että lentoemännät ovat minua varten? Ja siksi minua ei tarvitse/haluta palvella?
No, parempi mewille ettemme kohtaa. Bye Finnair. mene konkkaan!
Olen itse päätellyt että suomalaine nainen ei vaan osaa palveluammattia.
Se on ihan asenteesta kiinni!
Finnairilla ei edes suostuta avaamaan tuuletusikkunoita!
Mitä kaikkea ihmeellistä palvelua siellä koneessa pitäisi saada? Ilmaista ruokaa ja viinaa?
Niin totta.
Kun mennään työmatkoille valitaan muu yhtiö jos vaan aikataulut sopii. Ja sopiihan ne.