Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen myös halveksuntaa. Inhottavaa tuntea noin sitä kohtaan jota kuitenkin kaipaa.
??
Vierailija kirjoitti:
Joko totuus on paljastunut miehellesi?
Tynnyrikaupoista vai?
Öitä vuotta vanhemmalle. T. "Valehteleva psk"
Musta tuntuu, että mussa on vähän ADHD-piirteitä. Ei ole virallista diagnoosia, mutta selittäis kyllä yhtä sun toista.
Taidatte vaan nauraa mulle.
Vierailija kirjoitti:
En halua satuttaa sua tai tuhlata sun aikaa. Oot kuulemma tosi aktiivinen tyyppi, joten näkisit mut alkuhuuman jälkeen pelkkänä riippakivenä. Meillä tuskin on oikeasti muuta yhteistä kuin se paikka missä hymyilin sulle.
Ei kai se mua satuta
Jos jollekki mä tarkotettu oon niin mä haluun olla sun
Kunnes mullaksi muutun
Mä kaipaan sitä miestä jonka mä todella uskoin ja luulin sun olevan. En sitä miestä joka olet. En sitä miestä jonka osoitit todellisuudessa olevasi.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen mieheltä toisesta väli-ilmansuunnasta. Toivottavasti et ole nääntynyt helteeseen. Itelläin puuhakas päivä siten, jotta rahjustin 16km, ensin länteen naapurkunnan kirkolle, sitten jonkin matkaa pohjoseen, ja lopulta viimestelin kolmion talsia konkkaamalla itään asuinkuntain litlille, josta palkkapäivän kunniaks ostin vaihteeks riittävästi valkuaista, kaalikasveja ja sipulikasveja. Sitten kortteeriin, jossa söin intona iltapalaa, oisin tarjonna siullein sikäli kuin oisit olna täällä pätsissä. Lähen huomenna käymään entisessä kotkunnassa kun muinainen koulukaver ja hyvä ystävä käyp siellä, yövyn kasvinkumppanin luona ja palaan pyhänä samalla kyyvillä. Ajattelen siua, nuku hyvin.ä
Hyviä unia. Halit..-Anneli😴
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sun ajasta. 😙😙😙
Et puhunu mulle, vaikka olin sua varten tunnin
Illan toivebiisi on Raptori-Oi beibi
Vierailija kirjoitti:
Taidatte vaan nauraa mulle.
Oisko kuitenkin toisinpäin? Vaimosi kanssa hyvät naurut olette saaneet.
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Stalkkasit mua autosta tänään? Juuri kun ajattelin että suhun en varmasti törmäisi. Jännää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kahta ihmistä. Erikoislaatuisia ystäviä ovat ja vähän muutakin. Toisesta ei mitään elonmerkkejä aikoihin. Haaveilin kohtaamisesta. Miten me ei taas nähdä edes sattumalta? Toiselle laittelin eilen viestiä ja tänään katsoin videolta, mutta ei se ole sama asia kuin nähdä oikeasti.
Onneksi en ole sun kaivattu. Ällöttää moneen suuntaan pelailijat ja haikailijat.
Niin, ajattele mikä onni. Sua en tosiaan kaipaa, vaan kahta ihanaa ihmistä, jotka ymmärtävät elämän harmaitakin sävyjä.
Vierailija kirjoitti:
Stalkkasit mua autosta tänään? Juuri kun ajattelin että suhun en varmasti törmäisi. Jännää.
En ole maisemissa. Ma palaan töihin loman jälkeen; mutta silti yhä reissussa
Niistä hyvä lapsonen nenäsi jottei rinnuksille tipahda!