Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Kirjoitin päiväkirjaan joskus viisi vuotta sitten näin: Ajattelen sitä ihmistä koko ajan. Siitä on tullut uusi normaali. 😉
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet?
Voi kuule, kaikenlaista, monenmoista. Ajattelu on supervoimani.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan aikaa, kun joka viikonloppu oli iso porukka kavereita, jotka riensivät kysymään, lähdenkö sinne-ja-sinne bileisiin, baariin, keikalle ym. ennen kuin itse olin edes ehtinyt ajatella asiaa. Nykyään ketään ei saa koskaan lähtemään mihinkään, eikä kukaan kysy mihinkään. Ukkoutuneet kaverit jumittavat vain kotisohvalla telkkaria möllöttäen pirttihirmupuolison pitäessä mykkäkoulua vieressä.
Ja sunlaiset elämäntapasinkut löytää itsensä vauva palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kädet
Hyvää yötä 💌
Saisin osumaan. Ihan noin niin kuin mielikuvituksella.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan aikaa, kun joka viikonloppu oli iso porukka kavereita, jotka riensivät kysymään, lähdenkö sinne-ja-sinne bileisiin, baariin, keikalle ym. ennen kuin itse olin edes ehtinyt ajatella asiaa. Nykyään ketään ei saa koskaan lähtemään mihinkään, eikä kukaan kysy mihinkään. Ukkoutuneet kaverit jumittavat vain kotisohvalla telkkaria möllöttäen pirttihirmupuolison pitäessä mykkäkoulua vieressä.
Itse en kaipaa. Yksin saa tehtyä kaikkea hyödyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin päiväkirjaan joskus viisi vuotta sitten näin: Ajattelen sitä ihmistä koko ajan. Siitä on tullut uusi normaali. 😉
Siis missä on päiväkirjat? Tai ees oikeet kirjat? Milloin tästä elämästä tuli ruudun tuijotusta?? Oispa söpöä kuvitella kaivattu mies kirjottamassa päiväkirjaa. Oon niitä naisia, joille tämmönen aiheuttaisi halun alkaa katella hääpukuja.
Miksi pitää olla vielä hymykuoppakin.
Ei lapsia, ja otan sen vapaan miehen, kenet tahon 😁
meren yllä pilvestä pilkistää kaunis appelsiinikuu, sydämessä sykit sinä
kauniita unis, nuku hyvin
Vuodet vierivät ja yhteydet ihmisten välillä ovat olemassa silloinkin, kun näennäisesti mitään ei tapahdu.
Suukkoja ja silityksiä. Oot rakas. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi meidän ajat.
Kuinka niin?
Muuttaa varmaan lähemmäksi varattua kaivattua. Vaihtoehdot käyvät vähiin lopulta halutuimmiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi meidän ajat.
Kuinka niin?
Ollaan syysihmisiä. Ap
Jos se minusta olisi kiinni, niin siitä ei puuttuisi läheisyyttä, lämpöä ja rakkautta. Haluaisin ymmärtää ja tukea, sitoutua yhteiseen elämään ja tavoitteisiin. Vilpitöntä halua olla toiselle hyvä. Ihan perusarkea, ja sais joka ilta painautua kaivatun syliin nukkumaan. Ihan parasta.