Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vihaatko sinä minua?
Kyllä. Jos sitten myös rakastankin.
Sä tuskin kuitenkaan olet ollut perseestä kaivattuasi kohtaan. Luultavasti huolehdit turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna voisimme nähdä, nm.
Olen valmis, ehdota. Tosin ison osan päivää saatan pyöriä Linnanmäellä lasten kanssa, mutta onhan vuorokaudessa tunteja.
Missään ei ole kiellettyä etteikö saisi olla useampi kaipaajapersoona ketjussa samalla ihmisellä!
En vihaa. Jotkut toimintatapasi eivät vain kohtaa arvojeni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko konkretiaa väitteesi tueksi?
Vierailija kirjoitti:
Pyrin muuttamaan toimintatapojani ja käytöstäni.Olen aidosti sitä mieltä.Toivon olevani luottamuksen arvoinen !
Varmaan omat toimintatapasi ovat sitten linjassa arvojesi kanssa, ja minä olen se suuri pahantekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyrin muuttamaan toimintatapojani ja käytöstäni.Olen aidosti sitä mieltä.Toivon olevani luottamuksen arvoinen !
Sulla on oikeanlainen lähtökohta. Toivoa sopii, että se toinen toimii samoin.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Varmaan omat toimintatapasi ovat sitten linjassa arvojesi kanssa, ja minä olen se suuri pahantekijä.
En olisi voinut tehdä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs vähemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs vähemmän?
No mut estettiin jo heti alkuvaiheessa joten enpä juuri vähempää olisi voinut tehdä.
J-mies punaisen ristin kupeesta, miksi vaikenit täysin? Jäin kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Välillä tulee näitä introspektiivisempia kausia. Ehkä en kokenut saavani vastakaikua.
Olen nyt todella hämmentynyt kysymyksen johdosta. Voisiko joku herättää mut.
t. J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tulee näitä introspektiivisempia kausia. Ehkä en kokenut saavani vastakaikua.
Olen nyt todella hämmentynyt kysymyksen johdosta. Voisiko joku herättää mut.
t. J
Tunnistitko itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Missään ei ole kiellettyä etteikö saisi olla useampi kaipaajapersoona ketjussa samalla ihmisellä!
Loistavaa. Mun eri puolet on nimittäin kaikki päätyneet kaipaamaan samaa ihmistä.
Mulla on monta kirjoittajaa sisälläni ja jokainen niistä on antanut sulle oman nimensä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monta kirjoittajaa sisälläni ja jokainen niistä on antanut sulle oman nimensä.
Rakkaalla lapsella on monta nimeä😂
Huomenna voisimme nähdä, nm.