Mistä te puhutte puolidon kanssa?
Kommentit (12)
Trans oikeuksista, masennuksesta ja suolisto ongelmista.
Kaikista maailman asioista. Tietysti omista jutuistamme, työstä, harrastuksista, fiiliksistä. Yleisistä asioista, politiikasta, maailman tapahtumista, ihmisistä, taiteesta ja kirjoista ja kulttuurista yleensä. Ruuasta ja kodinsisustuksesta ja eläimistä ja kavereista ja vaatteista. Ei ole asiaa mistä ei puhuta.
Me puhutaan vaan rahasta ja lasten harrastuksista.. aloittaja
Fiiliksistä, kaikenlaisista asioista, taiteesta, hauskoista jutuista, kasvien kasvattamisesta, saunomisesta, sukulaisista, mieliala-asioista, kavereista, musiikista, tekemisistä, harrastuksista, ihmisistä, vaatteista, ajatuksista ja tietenkin p anemisesta monin eri tavoin. En ihan heti keksi, mistä ei puhuttais.
Osataan myös olla hiljaa, sekin on kivaa.
No tänään mä olen antanut tulla jokaisen asian minkä olen padonnut viimeset kolme ja puoli vuotta. En näe enää mitään syytä olla jakamatta avoimesti mitä ajattelen ja tunnen. En pelkää, ei ole mitään menettämisen arvoista. Yli kahteen vuoteen mä en ole katsonut sitä silmiin, mutta nyt voin. En ole enää surullinen olen vain vihainen. Mulla ei ole enää rakkautta eikä hyvää tahtoa. Juuri äsken kerroin että vihaan sua kaikella mitä mulla on ja toivon että sua todella sattuu ja että saat maksaa kaikesta valehtelusta, pettämisestä, alistamisesta ja väärinkohtelusta ja että jos et kestä kuulla niin voit ystävällisesti suksia vìttuun.
Hevosista. Vaimo puhuu ja minun on pakko kuunnella.
Työpäivästä, mitä on tullut syötyä, politiikasta, tieteestä, ajankohtaisista asioista, seuraavien päivien ohjelmasta, ihmissuhteista. Ihan mistä vaan. Puhuttavaa riittää aina.
Rahasta, osakkeista, rahastoista, sioitusasunnoista, metsäpalstoista, tonteista
Mihin nyt rahaa sijoitetaaan.
Ei me puhuta enää mistään.