Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
26421/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa päiväunelleni

Vierailija
26422/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoilta voi lukea kiinnostuksen päättyneen, sit ei voi peittää. Mun tutka on niin tarkka näissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26423/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tullu siihen tulokseen, etten halua mitään mikä ei ole helppoa. Jos asia tuntuu vaikealta, miksi vaivautua, miksi tehdä elämästä vielä vaikeampaa tarkotuksella.

Hyvä ideologia. Et halua mitään minkä eteen pitäisi itse tehdä jotain. Mikähän se nimitys oli tuolle ihmistyypille?

Sanoiko hän että nämä helpot asiat olisivat sellaisia ettei niiden eteen tarvitse tehdä mitään? Ei sanonut. Minä luin tuon niin ettei yritetä väen väkisin jotain sellaista mikä ei luonnostaan halua tulla olevaksi. Ettei pyri kasvattamaan kivikkokasvia suolla tai suokasvia kuivassa kivikossa. Vaan kasvattaa jotain mikä sinne sopii ja joka selviytyy ja kukoistaa paikalla ihan itsestään kun vain saa mahdollisuuden.

Tähän on kiteytetty se kaikki toivo, mikä tässä taustalla vaikuttaa, edelleen. Sivusta eri

Vierailija
26424/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnisteille saisi alapeukuttaa.

Vierailija
26425/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tullu siihen tulokseen, etten halua mitään mikä ei ole helppoa. Jos asia tuntuu vaikealta, miksi vaivautua, miksi tehdä elämästä vielä vaikeampaa tarkotuksella.

Hyvä ideologia. Et halua mitään minkä eteen pitäisi itse tehdä jotain. Mikähän se nimitys oli tuolle ihmistyypille?

Mukavuudenhaluinen? Mitäs vikaa siinä on? Kuka haluaa turhaa stressiä, en minä ainakaan.

Ei. Helppo Heikki. Vätys. 

Miten vaan. Älykäs ihminen ratkoo ongelmat, viisas välttää ne, jotenkin noin kuuluu vanha viisaus. Elämä on jo itsessään tarpeeksi vaikeaa.

Itseään voi pettää keksimällä selityksiä.  -    ettei vain tarvitse tehdä mitään. Sillä sipuli. 

Vierailija
26426/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotelossa odotan. Mitä? 

perhonen

Vierailija
26427/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudessa ei pidäkään haluta mitään mikä ei ole helppoa, koska rakkaus on helppoa. Muista elon pilareista ei voi sanoa samaa, täytyy nähdä hieman vaivaa että voi nauttia työnsä hedelmistä.

Vierailija
26428/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin kun sillä lailla, en esitä mitään, en yritä tehdä vaikutusta, en väännä asioita enkä itseäni mutkalle. Sen pitää olla niin yksinkertaista, että se toisen ihmisen seura on se mitä haluaa. Se ainoastaan. Jos se ei täyty/riitä, ei maksa vaivaa tehdä mitään muutakaan.

Vierailija
26429/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En selviä, jos en enää koskaan edes kuule sinusta, näe sinua tai mitään. Syvissä vesissä uin ilman sinua.

Vierailija
26430/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, helppoa ja hyvyyttä sen olla pitäis. Hetken vain  makustelin tylsää ja tavallista. 

Vierailija
26431/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yksinkertaisesti liian väsynyt ja epämotivoitunut minkäänlaisiin peleihin, siksi helppous on se ainoa vaihtoehto.

Vierailija
26432/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin eräälle henkilölle viestin, suurempia ajattelematta : miten menee? ootko sinkku? Vastaus oli : kuka kysyy? Miten jatkaa keskustelua paljastamatta heti identiteettiä, koska tuo kysymys voi olla vaimoltakin 😁 En halua raivoja päälleni 😅

Vierailija
26433/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on ihana pimppi. 

Vierailija
26434/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin sille silava jutulle.

Vierailija
26435/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon yksinkertaisesti liian väsynyt ja epämotivoitunut minkäänlaisiin peleihin, siksi helppous on se ainoa vaihtoehto.

Kenelle joku peli on vaihtoehto? 

Vierailija
26436/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin eräälle henkilölle viestin, suurempia ajattelematta : miten menee? ootko sinkku? Vastaus oli : kuka kysyy? Miten jatkaa keskustelua paljastamatta heti identiteettiä, koska tuo kysymys voi olla vaimoltakin 😁 En halua raivoja päälleni 😅

Eri, millasessa parisuhteessa katotaa toisten laitteita?? Sairaassa? Hae se ukkeli poikkee ellei oo jalkavaimo miehen vaimon ukkeli :D

Vierailija
26437/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin sille silava jutulle.

Mun juttu, kiitos. Tänään ei muuta sit irtoakaan.

Vierailija
26438/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, millasessa parisuhteessa katotaa toisten laitteita?? Sairaassa? Hae se ukkeli poikkee ellei oo jalkavaimo miehen vaimon ukkeli :D

Sitähän minä tässä yritän, mut keskustelu ei etene nyt 😅 Sanonko että jos oot sinkku niin vastaan kysymykseen 🙉 

Vierailija
26439/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän minä tässä yritän, mut keskustelu ei etene nyt 😅 Sanonko että jos oot sinkku niin vastaan kysymykseen 🙉 

Jos se luulee, et oot vaan utelias. Paljasta toki itses ja katso, mitä vastaa.

Vierailija
26440/35298 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle joku peli on vaihtoehto? 

Mun silmin näyttäisi olevan suurimmalle osalle. 

Ketju on lukittu.