Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Oon alkanut havahtua siihen, että en oikeastaan enää kaipaakaan sua. Sorry. Ei tämä ole sitä mitä halusin.
A. P. U. V. A
Kaikkeen mahdolliseen. Terveisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Vuosia sitten torjuit minut, mutta en ole lakannut välittämästä sinusta. Tähän päivään mennessä et ole muuttanut mielipidettäsi, enkä tiedä, teetkö sitä koskaan. Ehkä torjunta on voimassa loppuun asti.
Vakavaan suhteeseen ryhdyn vain itseäni huomattavasti nuoremman naisen kanssa, jolla ei ole ennestään lapsia mutta joka haluaa niitä. Muiden kanssa tulee kyseeseen lähinnä fwb, fuckbuddius tai jokin hengailusuhde - ja sekin vain siinä tapauksessa, että vetovoima on molemminpuolista. Tältä pohjalta voisi sanoa, että yleensä ne torjunnat pysyvät voimassa, koska harvoin ne mieltymykset muuttuvat. Joskus on tilanne, että nuorempana joku on ollut ihana ja himottava, mutta tilanne on sittemmin muuttunut. Itselleni esim. uusperhekuviot ovat lähtökohtaisesti poissuljettuja vaihtoehtoja.
Et ole kaipaamani.
Joku tulee, jos on tullakseen ja jos on vastaanottaakseen molemminpuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Joku tulee, jos on tullakseen ja jos on vastaanottaakseen molemminpuolisesti.
Olet sinä ollut myötämielinen kaipaamallesi irl?
Ne vuodet meni. Nyt eri ihmisiä, kai. Tai uinuvia.
mietteitä huonosti nukutun yön jäljiltä
Mä oon tullu siihen tulokseen, etten halua mitään mikä ei ole helppoa. Jos asia tuntuu vaikealta, miksi vaivautua, miksi tehdä elämästä vielä vaikeampaa tarkotuksella.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tullu siihen tulokseen, etten halua mitään mikä ei ole helppoa. Jos asia tuntuu vaikealta, miksi vaivautua, miksi tehdä elämästä vielä vaikeampaa tarkotuksella.
Hyvä ideologia. Et halua mitään minkä eteen pitäisi itse tehdä jotain. Mikähän se nimitys oli tuolle ihmistyypille?
Jos on pitkät raajat niin ympäristön lämpötila vaikuttaa enemmän kehon lämpötilaan, ja ehkä tähän liittyen jokin korrelaatio löytyy myös sen välillä kuinka pitkä matka päiväntasaajaan/napoihin on ja miten pitkiä ihmiset sillä leveysasteella ovat noin yleisesti. Terveisin Google AI.
Vierailija kirjoitti:
Saan tästä kiinni. Tietty helppous on syytä olla. Toisaalta sitten kun tunteet ja ruumiinosat herää harva jää pelkän helppouden varaan. Ja sitten taas toisaalta oikean ihmisen kanssa ne asiat vaan ovat suht helppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ideologia. Et halua mitään minkä eteen pitäisi itse tehdä jotain. Mikähän se nimitys oli tuolle ihmistyypille?
Mukavuudenhaluinen? Mitäs vikaa siinä on? Kuka haluaa turhaa stressiä, en minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavuudenhaluinen? Mitäs vikaa siinä on? Kuka haluaa turhaa stressiä, en minä ainakaan.
Ei. Helppo Heikki. Vätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I would try to change things that killed our love 😘
Mitä ne asiat oli?
Ei sillä väliä, hän ei ole valmis tekemään samaa. Joten se siitä.
Kirjoitat palstalle ja oletat että hän tietää mitä tehdä - mikä teitä asukkeja vaivaa ?
Miks oletat noin ? Sinua se jokin vaivaa kun sätit siinä asiasta olettamukses perusteella. Tollo. Olen jutellut toisen osapuolen kanssa näistä asioista tässä nyt kahtena päivänä irl. Joten mene sinä sinne pieneen aivokäpyys lisää keksimään noita typeriä kommentteja. Helevetin pässi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että jotakin tapahtuu kaipauksessa nyt.
Tai sitten on vaan kakka tulossa.
Mikä fetissi tuo on persereikiin ja paskaan?
Onks tänä kesänä ollu käristyskupoli termiä otsikois ollenkaan? Sinä ensimmäisenä kesänä tapaamisesta, oli käristyskupoli.
Vierailija kirjoitti:
Kun tavattiin, oli pimeää
Kun erottiin, oli pimeämpää
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Helppo Heikki. Vätys.
Miten vaan. Älykäs ihminen ratkoo ongelmat, viisas välttää ne, jotenkin noin kuuluu vanha viisaus. Elämä on jo itsessään tarpeeksi vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko hän että nämä helpot asiat olisivat sellaisia ettei niiden eteen tarvitse tehdä mitään? Ei sanonut. Minä luin tuon niin ettei yritetä väen väkisin jotain sellaista mikä ei luonnostaan halua tulla olevaksi. Ettei pyri kasvattamaan kivikkokasvia suolla tai suokasvia kuivassa kivikossa. Vaan kasvattaa jotain mikä sinne sopii ja joka selviytyy ja kukoistaa paikalla ihan itsestään kun vain saa mahdollisuuden.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tavattiin, oli pimeää
Kun erottiin, oli pimeämpää
Sopii meihinkin. Sivusta vain
K(n), mä olen ollut pitkään reissussa, enkä mä ehtinyt siellä ajattelemaan tai kaipaamaan sua. Se oli mukavaa. Samalla se avasi mun silmät sille, miten sä todennäköisesti muistat mut. Eli et mitenkään, koska sulla on oma elämäsi johon mä en kuulu. Sä et luultavasti ole muistanut mun olemassaoloa sen jälkeen kun me ollaan viimeksi nähty, tai jos oletkin, niin vaan ammatillisena kuriositeettina. Tottakai mä olen tiennyt sen ajatuksen tasolla koko ajan, mutta on eri asia kokea ja tuntea se itsekin. Mä olin vapaa susta, ja se oli enemmän kuin jees kaiken tämän yksipuolisen kaipaamisen jälkeen.
Mä en tiedä mikä oppitunti sä olit/olet mulle, mutta mä tiedän että mun tunteet oli aidot ja tämä oppitunti sattui. Eikä mikään tästä silti ole sun syysi. Sussa vaan oli jotain joka meni lupia kyselemättä mun ihon alle ja muutti muhun asumaan. Mä luulen, että mä kaipaan sua jollain tasolla vielä pitkään, mutta mä myös luulen että se päivä on tulossa jolloin mä voin ojentaa häätölapun sille versiolle susta, joka asuu mussa. Etkä sä edes tiedä tästä mitään. 🙂 Sulla saattoi olla aavistus siitä että mä olin ihastunut, mutta tuskin sä tajusit miten syvälle sä pääsit. Elämä on sillä lailla hassua.
Nyt kun vielä pääsisi tästä palstailusta eroon niin olis tosi aikuismainen voittajafiilis.