Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
25701/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2006 kun tämä biisi julkaistiin hain ja sain itsekkin saman diagnoosin. Nostalgiaa menneeseen.

Vierailija
25702/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitäisi vielä yrittää. Jos ei viihdy omassa kehossa, eikä tunne edes hyvää oloa koskaan. Pitäisikö robottina jatkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25703/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Semmottii. 

Huomionhakuiset lapset rakastavat sitä kun keskityt heihin.

Kannattaa antaa itsestään, se palkitsee sinua tulevaisuudessa.

Rohkenetko pyytää anteeksi jopa silloin kun lapsi loukkaantuu syyttä? Kokeile jos kanttisi kestää, tämäkin palkitsee sinua tulevaisuudessa. Joskus voi lastakin tällä tavalla tulla vastaan sillä joskus lapsillekin on vaikeaa myöntää olleensa väärässä tai tehneensä väärin. Tilannetajua ja vähän ikäsuhdannettakin tietysti.

Vierailija
25704/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä saitilla nyt jokin ongelma?

Vierailija
25705/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vatsaa kiertää. 

Vierailija
25706/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tällä saitilla nyt jokin ongelma?

Viestejä katoaa. Vastaukset ilmestyy vääriin paikkoihin. Onneksi tajusin äsken että tärkeintä oli ostaa pyykinpesuainetta. 

Vierailija
25707/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä muuta olekaan kuin ongelmia. 

Vierailija
25708/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä muuta olekaan kuin ongelmia. 

Jos ei näe muuta ja tekee mieli vain kiusata alanuolilla.

Vierailija
25709/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmettelette niitä jotka eivät osaa keskittyä mihinkään niin heillä on pahoja ongelmia. Kaikkia ei voi vain auttaa kuitenkaan.

Koulussa ei opi jos ei ole asenne kohdillaan. Pakottaminen ei auta, täytyy olla rauha.

Hölisijät ja turhan tuusaajat ovat psyykkisesti ongelmaisia. Heitä täytyisi auttaa elämässä hyvin paljon ja intensiivisesti.

Sä et tiedä muiden keskittymiskyvystä yhtään mitään. Minä olen ollut kaikkea hölisijän, yliaktiivisen, hiljaisen ja pakkomielteisen välillä ja olen pärjännyt koulussa ja opinnoissa. Elämä itsessään on ollut sitä vaikeampaa mitä enemmän ilkeitä ihmisiä on kohdalle sattunut. 

Vierailija
25710/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmettelette niitä jotka eivät osaa keskittyä mihinkään niin heillä on pahoja ongelmia. Kaikkia ei voi vain auttaa kuitenkaan.

Koulussa ei opi jos ei ole asenne kohdillaan. Pakottaminen ei auta, täytyy olla rauha.

Hölisijät ja turhan tuusaajat ovat psyykkisesti ongelmaisia. Heitä täytyisi auttaa elämässä hyvin paljon ja intensiivisesti.

Sä et tiedä muiden keskittymiskyvystä yhtään mitään. Minä olen ollut kaikkea hölisijän, yliaktiivisen, hiljaisen ja pakkomielteisen välillä ja olen pärjännyt koulussa ja opinnoissa. Elämä itsessään on ollut sitä vaikeampaa mitä enemmän ilkeitä ihmisiä on kohdalle sattunut. 

Aloitit noin koska tunsit piston, ehkä kateuden.

Tiedän varmasti enemmän kuin sinä osaat edes ajatella koskaan ymmärtäväsi.

Käytöksesi kertoo että olen sinua  v i t u s t i  parempi ihminen.

Vierailija
25711/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I wanna fuck you every hole

En ole reikiä.

Vierailija
25712/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt sitten muuta tällä kertaa. 🙃

Vierailija
25713/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen päivän kun näkisi, että sinä olet muita parempi ihminen. Edes muumilaakson asukkaat eivät ole kateellisia sinulle.

- Sivusta

Vierailija
25714/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh

Vierailija
25715/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää tää rasseilu! Sitähän te multa odotitte että näytän Führeriuuteni 😭

Nätisti sanottuna olet aika kallu jätkä. Ja juu, satun tietämään mitä olet hölmöillyt.

Vierailija
25716/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kun mun ala-asteen opettaja joka jätti jälki-istuntoon jos jutteli koulun ruokailun aikana. Sain traumoja.

Vierailija
25717/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kun mun ala-asteen opettaja joka jätti jälki-istuntoon jos jutteli koulun ruokailun aikana. Sain traumoja.

Samastuin lapsuudessa Astrid Lindgrenin Marikkiin ja myöhemmin Tiina kirjoihin. En saanut sitä lapasta kudottua loppuun ja hyppäsin mäkihyppyä ekaluokalla poikien kanssa. 

En ollut koskaan kiusaaja. Enkä tyttöjengiläinen. Olin samaan aikaan äärimmäisen herrkkä lukutoukka ja mutta uskalsin puolustaa muita. Sain myöhemmin diagnoosin adhd. 

Vierailija
25718/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole osallistunut näihin keskusteluihin 6 tuntiin. Hyvää yötä kaivatulleni !

Vierailija
25719/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta 0 viestiä ketjussa.

Trålli tätä käsikirjoittaa 90 prossaa.

Näin mä veikkaan. Hyvää iltaa.

Vierailija
25720/35298 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

KATKARAPU

Ketju on lukittu.