Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa vielä wa viestiyhteys, tällä kertaa todempi ja tasavertaisempi. Ilostuttaisit mua työpäivienkin aikana viesteilläsi.
Laita sinä ensimmäinen viesti niin lupaan sen jälkeen ilostuttaa sua joka päivä. Voin laittaa myös aistikkaita ääniviestejä 🤭
Ei voi pakottaa toista viestimään, jos toinen ei halua, tai jos sillä toisella on parempaa tekemistä kuin hengata mun kanssa. Sitten nieleskellään pettymyksiä ja toivotaan parasta, et se toinen ei ole vielä kyllästynyt. /sivusta
Tänään puhuisin ääniviestiin haaveestani joka alkaa toteutua ensi kuussa. Kuulisit äänensävystäni, että olen onnellinen.
Tonille hyvää yötä ja kauniita unia.
Mun kaipaus on pyörteistä. Välillä odottaa, välillä elää arkeaan, ja taas odottaa. Kaipaus soittaa viulujaan ja Pavarotti laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Painaisin pään olalle. Tarttisin pitkän halin.
Nm?
Vierailija kirjoitti:
Tänään puhuisin ääniviestiin haaveestani joka alkaa toteutua ensi kuussa. Kuulisit äänensävystäni, että olen onnellinen.
Kerro vähän haaveesta täällä, anonyyminä kun ollaan 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nm?
Joo. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisitpa 🥹
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä oli joltakin toiselta. Ei liittynyt edelliseen ääniviestin laittajaan
Vierailija kirjoitti:
Tonille hyvää yötä ja kauniita unia.
Multa kans! 😉😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lataan kohta sen perhanan Tinderin, kun ei oo mitään sutinaa, ei rakkauselämää😭
Köyhää ruikutusta.
Aloit sit copyy mua vai ? Susta ei tule ruikutustuomaria. Tuo oli töykeää. Minä oon ruikutus tuomari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä oli joltakin toiselta. Ei liittynyt edelliseen ääniviestin laittajaan
Kyllä, sivusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Eilen en päässyt viestimään kun ei ollut verkkoa kesänviettopaikassani. Olet rakas. Vierelleni sinut tahtoisin.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ratsailla olit kuitenkin.
ehkä...Vierailija kirjoitti:
Ehkä tykkäisit tästä mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaipaus on pyörteistä. Välillä odottaa, välillä elää arkeaan, ja taas odottaa. Kaipaus soittaa viulujaan ja Pavarotti laulaa.
Onko tämä sulle (saippua)oopperaa? 😅
Sain tänään kaivattuun yhteyden. Poistamalla eston eräässä sovelluksessa. Vuoden tauon jälkeen. Ei mikään kuningatar olo vaikka hän laittoi liudan emojeita reaktioksi ( 🌹🔥😍😁) ja vaihdettiin muutama sana. Toivoteltiin hyvää kesää jne Pitäis olla parempi olo mut eipä johtanut mihinkään kummalliseen. Odotin jotain muuta 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-mies, yhdessä täällä, maailman kauneimmassa paikassa?
Rakas. 😘 Missä vaan sun kanssa. 😘
🥰
Vierailija kirjoitti:
Sain tänään kaivattuun yhteyden. Poistamalla eston eräässä sovelluksessa. Vuoden tauon jälkeen. Ei mikään kuningatar olo vaikka hän laittoi liudan emojeita reaktioksi ( 🌹🔥😍😁) ja vaihdettiin muutama sana. Toivoteltiin hyvää kesää jne Pitäis olla parempi olo mut eipä johtanut mihinkään kummalliseen. Odotin jotain muuta 🤔
Olit estänyt ihmisen jota kaipasit?