Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset poistatti mun täysin asialliset viestit. Ei mitään kirosanoja tai törkeyksiä. Pelkästään "väärä" mielipide!
Kyllä, tuo on sananvapauden rajoittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä näy vielä profiilikuvaa
Jatka vaan kyttäämistä. Kyllä se siitä totuus valkenee. Ja aamukin.
Mihin osu? En kirjoita sulle.
Jos joku on estänyt, on ajan tuhlaamista odottaa häneltä enää viestiä. Vinkki vitonen.
T. estynyt
Pullan paistoksi nyt meni ja tuskin pysäyttää kehon vanhenemisen.
Nuo pahanilman linnut kyllä pilaavat fiiliksen vaikka tiedän ettei ole kaivatulta.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivatulla ollut hyvä päivä?
Kiitos kysymyksestä, ihan hyvä ollut. Kaivattu kävi mielessä kun toiselta puolelta vettä kattelin hänen suuntaansa ja mietin käykö hän yhdessä hienon näköisessä paikassa koskaan syömässä tai jäätelöllä. Tai lähteekö hän siitä kenties joskus vesille.
Yks mikä sussa ärsyttää on sellanen kateus josta sä et pääse yli. Se näkyy sellasena pelokkaana ilmeenä silleen nopeesti tietyissä tilanteissa. Vaik se ois ihan tavallinen tilanne, ei mitenkään niin erilainen, mutta satunnainen tilanne jossa pääsee loistamaan vaikka ihan jossain omassa jutussaan. Sitten sulle tulee välähdyksellisesti "se v*tun ilme" ja se oikeesti ketuttaa sussa oikeestaan. Ymmärrän kyllä, että se on joku ylitsepääsemätön juttu sulle.
Vierailija kirjoitti:
Mun impulssikontrolli on nykyään tosi hyvä.
Damn, jos se kontrolli on just mua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin herkullinen vanukas.
Ettei vaan ehtis mennä vanhaksi jääkaapin perällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun impulssikontrolli on nykyään tosi hyvä.
Damn, jos se kontrolli on just mua kohtaan.
Joskus jos vaikka oven takana rymisee, joku potkii tai hakkaa, tai kuuluu huutoa tulee se sama impulssinen fiilis. Sitten ollaan kahden vaiheilla, että joko reagoidaan asiaan tosi voimakkaasti, tai sitten ei, mutta jälkimmäisestä jää sellanen jatkuva valppauden ja levoyttomuuden tunne joka jatkuu esimerkiksi koko yön, niin ettei siinä nukuta.
Hyvää yötä mielen ihmeihmiset. Nyt ei jaksa kirjoittaa teille enempää. 🖤
Niin ihanaa raapia kutisevia sääriä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Onko sinulla haaveita, joista tiedät, etteivät ne toteudu? Millaisia?
Viedä kaivattu mun 2.maahan ja näyttää paikkoja. Ei oikeastaan muita toiveita hänen suhteen.
Takiaiselle terveiset aivojeni sopukoihin.
Haluaisitko pukea mut leopardikuvioiseen jumpsuittiin? Jalkoihin pinkit crocksit.
Jatka vaan kyttäämistä. Kyllä se siitä totuus valkenee. Ja aamukin.