Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Piti tulla sadetta, mutta paskan marjat.
Jaahas täällä taas tapellaan. Jatkaa. Moido.
Olen kertonut fantasiani, jotka haluaisin toteuttaa. En haaveile leivinuunin päällä tai kellotapulissa laittamisista. Vaikka kun nyt sanoin, kellotapuli voisi olla aika kiva, varsinkin kaivatun kotipaikassa.
Eikö täällä ole erikseen ketjua noille sek*ijutuille?
Ällöttää nämä jutut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet tapeltaisiinko jatkuvasti.
Tuskin, mutta jos joskus tulis erimielisyyksiä, niin eiköhän me saatais ne selvitettyä puhumalla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä ole erikseen ketjua noille sek*ijutuille?
Ällöttää nämä jutut.
No jep, ei paljon jonkun kalanhajupervon juttuja kiinnostelis lukea, söin jäätelöä samalla kun en osannut odottaa ällötyksiä täältä
Naisenmieli on ailahtelevainen.
Hyi hitto. Täytyy sanoa näin naisena, ettei kiinnosta mies joka kirjoittelee sek*ijuttuja ja fantasioitaan netissä. On täysin turnoff ja red flag.
Onneksi ei tarvitse lähetellä terveisiä täällä kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto. Täytyy sanoa näin naisena, ettei kiinnosta mies joka kirjoittelee sek*ijuttuja ja fantasioitaan netissä. On täysin turnoff ja red flag.
Entäs jos analysoisi sun intiimihajujasi?
Vierailija kirjoitti:
Naisenmieli on ailahtelevainen.
Ainoastaan jos tulkitset naista väärin omista näkökulmistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos analysoisi sun intiimihajujasi?
Jos yrität vihjailla noiden viestien olevan mulle niin Ei, eivät ole. En liiku tuollaisten seurassa.
Minua kiusataan kun olen emotionaalisesti submissiivinen. Huolimatta korkeasta ÄO:sta, olen altis. Kaivattuni EI toivottavasti hyväksikäytä mua vaikka mulla on puutteita joita ei voi korjata.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole täysi järkinen tuo kirjoittelija.
En kaipaa ketään palstalla kaipaajaa.
Vierailija kirjoitti:
10 vuoden päästä mua ei toivottavasti ole olemassa edes. Tuli mieleen.
Ei varmasti jos jatkat tuota itsepetoksen kehää. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole täysi järkinen tuo kirjoittelija.
En ole minäkään. Terveisiä emo-haavoittuneelta sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet tapeltaisiinko jatkuvasti.
Ei
Jatkuva tappelu on persoonanhäiriön merkki.
Niin, jokaisella on oikeus päättää, mitä jakaa ja milloin.