Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
23801/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole kiinnostunut siitä sun ukostasi. Ystävällisyys ei tarkoita kiinnostumista. 

Vierailija
23802/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos olisi salattavaa miksi olisi kertonut?

Juuri siksi, että saa pointsit vaimolta, kun on niin avoin ja luotettava. En toki tiedä sun tapauksesta, mutta tiedän näin tapahtuneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23803/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Sulla on varmaan tänään säpinää, joten mä otan tän päivän chillisti.

Vierailija
23804/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tuohon teoriaan usko, toki sinulla kokemus sellaisesta tapauksesta. Tunnen kyllä mieheni ja osaan kyllä tulkita enemmän kuin hyvin häntä. Kyllä minä näen milloin hän on vilpitön.

Vierailija
23805/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tuohon teoriaan usko, toki sinulla kokemus sellaisesta tapauksesta. Tunnen kyllä mieheni ja osaan kyllä tulkita enemmän kuin hyvin häntä. Kyllä minä näen milloin hän on vilpitön.

Voi olla. Kaikki muutkin uskoo, koska tuntevat miehensä niin hyvin. Nainen on tyytyväinen, kun mies valitsee aina vain hänet, vaikka piirittäjiä löytyy.

Vierailija
23806/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan ja kaipaan sinua H.

Täällä lienee aika monta hoota, vaikkei olekaan tässä se pointti. 

Vierailija
23807/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, voi tuo on kyllä suurin kompastuskivesi.Jokainen petetty uskoo tuntevansa kumppaninsa ja luottaa jokaiseen valheeseen koska se kumppani tuntee myös sinun tapasi ajatella ja nähdä.

Vierailija
23808/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista huomenta kaivatulleni !

Vierailija
23809/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan ja kaipaan sinua H.

Täällä lienee aika monta hoota, vaikkei olekaan tässä se pointti. 

Hän tekee monta ihmistä iloiseksi.Monet voivat  uskoa ,että tämä on juuri heille.

Vierailija
23810/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän, jos haluaisi pettää niin ei kyllä olisi puhunut asiasta mitään. Kyllä minä mieheni tunnen ja olen kiitollinen avoimuudesta.

Vierailija
23811/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin jo kerran vastauksen, mutta vastaaminen ei enää onnistunut. Miehesi olisi pitänyt heti hyvissä ajoin kertoa sille naiselle ne samat asiat, joita hän on luritellut sinulle. Eli ettei ole kiinnostunut eikä halua hänestä mitään vaan haluaa pysyä nykyisen vaimonsa kanssa. Käytös kertoo enemmän kuin sanat, miksi hänellä ylipäätään on kohtaamisia kyseisen naisen kanssa?

Entä oletko miettinyt miksi hän kertoi niistä sinulle? Saako kicksejä, nauttiiko kilpailutilanteesta tai siitä kun sinä otat kierroksia ja ohjat käsiisi, olisiko halunnut sinun ottavan eron (koska on itse liian nössö eikä halua itselleen pahiksen viittaa suvun edessä)? Menikö viimeinen kohtaaminen huonosti tai uhkasiko nainen paljastaa asian sinulle, joten nyt on oikea aika tunnustaa, ettei menetä sinuakin?

Vierailija
23812/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon usein se tyyppi jonka kuvitellaan iskevän varattuja. Oikeesti ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Vierailija
23813/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin jo kerran vastauksen, mutta vastaaminen ei enää onnistunut. Miehesi olisi pitänyt heti hyvissä ajoin kertoa sille naiselle ne samat asiat, joita hän on luritellut sinulle. Eli ettei ole kiinnostunut eikä halua hänestä mitään vaan haluaa pysyä nykyisen vaimonsa kanssa. Käytös kertoo enemmän kuin sanat, miksi hänellä ylipäätään on kohtaamisia kyseisen naisen kanssa?

Entä oletko miettinyt miksi hän kertoi niistä sinulle? Saako kicksejä, nauttiiko kilpailutilanteesta tai siitä kun sinä otat kierroksia ja ohjat käsiisi, olisiko halunnut sinun ottavan eron (koska on itse liian nössö eikä halua itselleen pahiksen viittaa suvun edessä)? Menikö viimeinen kohtaaminen h

Ei ole ollut mitään sellaisia kohtaamisia, joita nyt tässä kuvastat ja nimenomaan mies ei halua erota. On painottanut, että haluaa olla minun kanssa. 

Vierailija
23814/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että naiset on katalia. Veikkaan, että miehistä löytyy sitä piirrettä huomattavasti enemmän.

Vierailija
23815/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tässä tapauksessa kyllä taitaa olla katala se naispuolinen, joka yrittää miestä, joka varattu. 

Vierailija
23816/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä oletko miettinyt miksi hän kertoi niistä sinulle? Saako kicksejä, nauttiiko kilpailutilanteesta tai siitä kun sinä otat kierroksia ja ohjat käsiisi, olisiko halunnut sinun ottavan eron (koska on itse liian nössö eikä halua itselleen pahiksen vii

Voi olla, että nainen on vain osoittanut kiinnostustaan, vaikka miehesi ei vastaisi siihen. Tosi kuitenkin on, että miehet pelailee tosissaan olevien naisten kanssa, mutta heillä ei ole aikomustakaan erota vaimoistaan. 

Vierailija
23817/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta edellinen 

Vierailija
23818/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On painottanut s i nu l l e, että haluaa olla sinun kanssasi, mutta sinä et tiedä, mitä hän on lirkutellut muille.

Vierailija
23819/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kiukkuisia vaimoja perääni. Rauhoittukaa. En ole kiinnostunut miehestäsi. Riittääkö tämä. Jos nyt joku mustasukkainen vaimo sattuisi lukemaan. 

Ketju on lukittu.