Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
En tiedä miksi tämä pitää vetää näin, että olisi lirkutellut, kun ei ole. Ystävällinen ja sosiaalinen on. Ja todellakin tiedän, että on niitä lirkuttelijoitakin, mutta nyt pointtina on, että nainen elättelee turhia toiveita ja odotuksia, ja on osoittautunut toiminnallaan olevansa kiinnostunut. Miksi se on vaikea uskoa, että näinkin päin voi olla?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on katalampi, nainen, joka on rakastunut varattuun mieheen vai mies, joka pelailee tämän naisen tunteilla?
Entä nainen, joka on rakastunut eikä tiedä miehen olevan varattu, koska tämä ei ole kertonut?
Vierailija kirjoitti:
Olisit mun morsian.
Kerro se hänelle irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua sua enää.
Kyllä sä munaa haluat, kurppa
Munittu on t. Kurppa
Me naiset ollaan tunteinemme niin hyväuskoisia: Vaimot uskovat miehiään, kun vakuuttelevat rakkauttaan ja sitä, että haluavat elää yhdessä. Huvinpitoon hankittu nainen uskoo, että mies niin kovasti haluaisi olla juuri hänen kanssaan, mutta kun hän on naimisissa eikä voi erota siitä tai tästä syystä. Mies pettää kumpaakin.
Vierailija kirjoitti:
No, tässä tapauksessa kyllä taitaa olla katala se naispuolinen, joka yrittää miestä, joka varattu.
Mahtaako hän edes tietää.Miehet kun eivät tällaista heti kerro, jos ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Me naiset ollaan tunteinemme niin hyväuskoisia: Vaimot uskovat miehiään, kun vakuuttelevat rakkauttaan ja sitä, että haluavat elää yhdessä. Huvinpitoon hankittu nainen uskoo, että mies niin kovasti haluaisi olla juuri hänen kanssaan, mutta kun hän on naimisissa eikä voi erota siitä tai tästä syystä. Mies pettää kumpaakin.
Tuli jostain mieleen Levi ja Saariselkä. Sivumuistelo.
Sehän tässä röyhkeää onkin, että tietää
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä röyhkeää onkin, että tietää
Miten aiot toimia asian suhteen?
Olisit mun giant flemish rabbit.
Vaimojen mielestä epävaimot on röyhkeitä, vaikka oma mies olisi ollut se vikittelijä.
Ei minun tarvitse toimia mitenkään. Miksi pitäisi? Tämä nainen vaan kuluttaa aikaa turhaan haavemaailmaansa. Hänellekin olisi paras ymmärtää mikä tilanne oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun tarvitse toimia mitenkään. Miksi pitäisi? Tämä nainen vaan kuluttaa aikaa turhaan haavemaailmaansa. Hänellekin olisi paras ymmärtää mikä tilanne oikeasti on.
Et sinäkään tunteitasi mieheesi saisi noin vain katkeamaan.
Huomenta! Oot ihana ja vietäthän mukavan päivän 🖤💕
Tule, Amorin nuoli, ja puhkaise rakkauden kupla, jonka aiheutit.
Valtamereen valuneita vuosia, hukattuja hetkiä, tuhlattuja tunteita, askeleita, jotka eivät ole vieneet mihinkään. Kuin lentämään opettelisi.
Kumpi on katalampi, nainen, joka on rakastunut varattuun mieheen vai mies, joka pelailee tämän naisen tunteilla?