Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Täällä kirjoittelu on viidettä minulle.
Tulee melkein arvostettu olo.
Tämä tosiaan on paljolti viihdettä, koska ei tätä voi eikä kannata ottaa vakavasti ja tämä tapahtuu oikean elämän ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni nainen ajoi kerran vastaan rutiinireitilläni. Joko hän ei huomannut, tai ei ollut huomaavinaankaan mutta hänellä oli niin eteenpäin keskittynyt ilme. Hymyilyttää, kun muistin kuinka keskittynyt ja perusteellinen hän oli työssään. En tiedä mitä teet nykyään, tai teetkö mitään mutta Sinulle voisi uskoa vaikka minkälaista vastuuta ja kävisit senkin jälkeen tarkistamassa vielä viimeisenkin ikkunan pitkän ja pimeän käytävän päässä. Pilasin asialliset välimme ja en unohda jäähtynyttä käytöstäni koskaan. ainoalle, joka on lävistänyt tunteeni.
Miksi jäähtynyt käytös?
Se korostui omissa oloissani, tunteeni häneen. Pelästyin ja jäähdyin. Ilmeisesti se sitten jälkeenpäin näkyi ulospäin ynseänä olemuksena ja hän reagoi sen mukaisesti. Tuumataan nyt sitten tähän samaan, että olen kovaluonteinen ja ehkä hieman torjuvalta vaikuttava mutta myönnettäköön, hän on tähänastisessa elämässäni ensimmäinen ja ainoa, jonka vuoksi olen itkenyt, myös ääneen.
Miten hän sitten reagoi?
Vierailija kirjoitti:
Tämä tosiaan on paljolti viihdettä, koska ei tätä voi eikä kannata ottaa vakavasti ja tämä tapahtuu oikean elämän ulkopuolella.
Meillä tapahtuu, keillä ei. Mitään ei tapahdu oikean elämän puolella.
G: Miten pitkään olet katsonut kaivattuasi silmiin? Vaivauduitko? Vaivautuiko hän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun himoni on kaunista ja luonnollista, kun taas muiden miesten himo on likaista ja ällöttävää. Muista tämä nainen.
Totta
Mutta muilta saa arvostusta ja hellyyttä.-eriltä
Mulla on edes viihdearvoa. LOL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kirjoittelu on viidettä minulle.
Kenelle ei olisi?
Minulle ei ole. Siksi olenkin täysin väärässä paikassa.
Sivu
Mitä se sinulle on? -toinen sivusta
Vierailija kirjoitti:
G: Miten pitkään olet katsonut kaivattuasi silmiin? Vaivauduitko? Vaivautuiko hän?
En ole katsonut, mutta epäilen, että kaivattu kyllä katsois pitkään ja se tuntuis ikävälle, jos en tietäis mitä hän ajattelee musta silloin.
Kyllä viihdyttää kun saa kirjoitella täällä aamusta iltaan terveisiä ja lukea niitä.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän aikaa kerrallaan. Alkaa jotenkin polttaa aika nopeasti, niin katselen sitten muualle.
Pari kertaa olen katsonut muutes pidempään, eli ekan kerran kun näin hänet ja kävelin hänen ohi kun hän seisoi paikallaan, niin katsottiin toisia silmiin koko se matka kun kävelin siitä, ja sitten viimeisen kerran kun ollaan nähty niin katsottiin kans koko sen ajan silmiin kun hän käveli minun ohitseni ja minä seisoin paikallaan. Aivan v tun huumaavaa tuollainen pitkä intensiivinen katse.
Vierailija kirjoitti:
Todella pitkään, useita kertoja, toistuvasti, keskustelujen aikana ja joskus hiljaisuudessakin. Ei me kai kumpikaan katseesta vaivauduttu, luulisin? Hän oli selvästi välillä häkeltynyt tai alkoi miettiä jotain, jolloin hän käänsi katseen joksikin aikaa sivuun. Hyvä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Millä sanoin aiot avata keskustelun kaivattusi kanssa?
"Kultsiliini, kiinnosteleeko uninallen virka?"
Operakas mielestäni tänääkin.
Näin on. Lakkaan yrittämästä, koska yritykset ovat turhia, kun torjut kategorisesti etkä tule millään vastaan. Kaipailen, kunnes kuolen.