Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä höpistäisiin.
Onko tylsää? Tarviit viihdykettä?
En pelkästään viihdykettä. Vaan ihmisen kenen kanssa voisi jakaa ajatuksia puolin ja toisin. Ja sitä ettei asioita leviteltäisi tai käytettäisi mua vastaan.
Siihen kelpaa varmaan kuka vain random.
Ei kelpaa. Pitää olla samalla aaltopituudella.
Sellainen tyyppi on hankalampi jo löytää. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
G: Miten pitkään olet katsonut kaivattuasi silmiin? Vaivauduitko? Vaivautuiko hän?
En muista, mutta todella pitkään se tuijotus kesti. Ei kumpikaan tainnut vaivaantua.
Nainen jos / kun nähään jossain niin lupaan yrittää vietellä sut. Olisi ihana yhdessä katsoa mikä teko, kosketus tai ele oli liikaa ja missä kohtaa rajat hälvenee ja missä kohtaa antaudutaan toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
G: Miten pitkään olet katsonut kaivattuasi silmiin? Vaivauduitko? Vaivautuiko hän?
Joskus katseltiin, mutta ei nähdä enää. Kunhan muistelin vain.
Vierailija kirjoitti:
Hän katsoi mua pitkään. Mä katsoin takaisin, vaikka välillä oli vilkaistava pois. Eli kyllä, vaivauduin, hämmennyin, häkellyin, en tiennyt missä mennään. Mulla välillä huvitti se koko tilanne. Me keskustelimme asiallisesti keskenämme, ja samaan aikaan meillä oli tiukka tuijotuskisa meneillään. Se oli absurdia enkä tiennyt miten tulkita sitä.
Tämä tapahtui joka kerta kun nähtiin. Ja siitä ensimmäisestä tuijotuskisasta tämä koko päänsisäinen sotku sai alkunsa. Että kiitos vaan, K.
Vierailija kirjoitti:
Jokusen sekunnin kai, kunnes hän laski katseensa (pari kertaa). Ois halua katsella vähintään yhtä pitkään. Ja hymyillä. Rakastuin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokusen sekunnin kai, kunnes hän laski katseensa (pari kertaa). Ois halua katsella vähintään yhtä pitkään. Ja hymyillä. Rakastuin
Vaikutat herttaiselta. Varmaan teillä oli kuumottava tilanne? Sivusta tämä toteamus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän katsoi mua pitkään. Mä katsoin takaisin, vaikka välillä oli vilkaistava pois. Eli kyllä, vaivauduin, hämmennyin, häkellyin, en tiennyt missä mennään. Mulla välillä huvitti se koko tilanne. Me keskustelimme asiallisesti keskenämme, ja samaan aikaan meillä oli tiukka tuijotuskisa meneillään. Se oli absurdia enkä tiennyt miten tulkita sitä.
Tämä tapahtui joka kerta kun nähtiin. Ja siitä ensimmäisestä tuijotuskisasta tämä koko päänsisäinen sotku sai alkunsa. Että kiitos vaan, K.
Ole hyvä! Ja muista, että tietyllä aivolohkodominanssilla katsotaan tiettyyn suuntaan, eikä se kerro suinkaan valehtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut kellotettua, mutta useita kertoja aika lähekkäin ollessa pitkään, useita sekunteja. Tuskin kumpikaan vaivautui, mutta mulle pitkä katsekontakti ylipäänsä on hieman harvinainen ja outo kokemus, vaikka siis tässä tapauksessa täysin positiivinen. Niitä ruskeita silmiä voisin katsoa aina ja loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
helvetti
Mikä on?
Vierailija kirjoitti:
Yritän yleensä asemoitua ihmisen viereen, että pystyy olemaan suht normaalisti. Naamatusten ei välillä tiedä, minne katsoisi. Siis jos olen ihastunut.
Useita sekunteja = pitkään... No entäs kun keskustelu kestää kymmeniä minuutteja ja katsotaan suuren osan ajasta silmiin. Tähtitieteellisen pitkään. Epäselvääkö muka, no ei ollut.
Kohta reenaan saunaan ja sit lenkille kaverin kans. Voisin mennä myös parin tyypin kanssa sinne saunaan, tai ehkä kolme vaihtoehtoa ois. Kahdestaan siis mentäis sinne, mutta kolme vaihtoehtoa jotka ottaisin kanssani saunaan. En tiedä tekisinkö siellä mitään muuta kuin saunomista, mutta olisi ihan NASTAA kuikuilla.
Niihin J:n vihreisiin silmiin olisi kiva katsoa 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut kellotettua, mutta useita kertoja aika lähekkäin ollessa pitkään, useita sekunteja. Tuskin kumpikaan vaivautui, mutta mulle pitkä katsekontakti ylipäänsä on hieman harvinainen ja outo kokemus, vaikka siis tässä tapauksessa täysin positiivinen. Niitä ruskeita silmiä voisin katsoa aina ja loputtomiin.
Oih, omin tän. Ihanaa harhaa ja hattaraa. Suukkonen kaipaamalleni samalla.
Ei kelpaa. Pitää olla samalla aaltopituudella.