Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Armoa ei oo eikä tuu. Soon kerrasta halaki, poikki ja pinohon. Minoon sen verta suomalaane ja yksviivaane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näistä selvittelijöistä tulee tunne, että heidät on estetty jostain pätevästä syystä ja nyt vedotaan selvittämiseen, että saataisiin taas yhteys ja töllöily jatkuisi. Ketään ei estetä tai suljeta pois elämästä ilman pätevää syytä eikä eston jälkeen ole mitään selvitettävää.
Kannattaa elää niin selkeästi, ettei selvitettävää ole.
Joidenkin vain on vaikea niellä pettymys siitä, että eston jälkeen yhteyttä ei enää heru. Näkemättä vikaa omassa toimissaan. Silloin on selvitettävää ainoastaan itsensä kanssa ja tehdä ehkä jotain korjausliikettä seuraavassa ihmissuhteessa
Joidenkuiden on vaikea luopua mustavalkoisesta ja armottomasta tavastaan katsoa erehtyväistä ihmistä. Joidenkuiden on vaikea katsoa asioita t
Olen katsonut jo aika kauan, joten ei ole ollenkaan vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Millä sanoin aiot avata keskustelun kaivattusi kanssa?
Tekisi mieli sanoa suoraan, et pane mua, niin kauan tässä on odotettu ja haluttu. Tod. näk. sanoisin vaan moi ja halaisin, jos jossain tavattais.
Tämä viesti ei tod minulta. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Minun himoni on kaunista ja luonnollista, kun taas muiden miesten himo on likaista ja ällöttävää. Muista tämä nainen.
Totta
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Millä sanoin aiot avata keskustelun kaivattusi kanssa?
En ole siinä asemassa että voisin niin tehdä, joten turha miettiä.
Hei, sinä ihana mieheni halusin vaan kertoa että ole rakas ja ikävöin sinua kun olet kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armoa ei oo eikä tuu. Soon kerrasta halaki, poikki ja pinohon. Minoon sen verta suomalaane ja yksviivaane.
Tuskin kukaan haluaa armonpalojasi.
Ironiaa/sarkasmia
Ihmiselle voi antaa uuden mahdollisuuden halutessaan. Oli kuinka päin vain, kyse on valinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Turhanlaasta pohojalaasta uhoa. Oikiasti mies alakaa itkiä, kun on vähäkää pöhnäs. Meillä ruukataan sanua, notta hiljaasiis vesis ne suuret kalat kusee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiselle voi antaa uuden mahdollisuuden halutessaan. Oli kuinka päin vain, kyse on valinnasta.
Totta, mutta sillä toisella on enemmän vastuuta. Selvittää asiat ja ottaa vastuuta siitä ettei hölmöile enää.
Aina ei anneta mahdollisuutta selvittää. Silloin on paha kantaa vastuuta enempää tai vähempää.
Mä en oikeen tiedä mitä ajattelet musta.
Lähetän terveiset suoraan kaivatulle itselleen, aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhanlaasta pohojalaasta uhoa. Oikiasti mies alakaa itkiä, kun on vähäkää pöhnäs. Meillä ruukataan sanua, notta hiljaasiis vesis ne suuret kalat kusee.
En uhoa. Kunhan imitoin erästä legendaa, notta tuloo hauskuutta elämähän.
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä irl kaikki selviää
Vierailija kirjoitti:
En minäkään, enkä tiedä haluankokaan. Jotain ihmiset aina ajattelee riippumatta siitä mitä sanot tai teet.
Vierailija kirjoitti:
Eikä mulla ole selvitettävää kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta sillä toisella on enemmän vastuuta. Selvittää asiat ja ottaa vastuuta siitä ettei hölmöile enää.
Aina ei anneta mahdollisuutta selvittää. Silloin on paha kantaa vastuuta enempää tai vähempää.
No, jos on muuttanut vaikka autiolle saarelle, niin sitten pitää vaan itselleen tehdä tilit selväksi ja jatkaa omaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä mulla ole selvitettävää kenenkään kanssa.
Tilivelvollinen olen vain itselleni ja mulle tärkeälle ihmiselle.
Tekisi mieli sanoa suoraan, et pane mua, niin kauan tässä on odotettu ja haluttu. Tod. näk. sanoisin vaan moi ja halaisin, jos jossain tavattais.