Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
22821/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies, kunnes tekee liikaa mieli. sivusta

Millaiseksi herrasmies muuttuu siinä vaiheessa?

Kuulemma OTTAJAKSI. Sain suosituksia kaveriltani joka kaupitteli eksäänsä minulle xD Tunnen siis tuon eksän, erittäin hyvä AITO kilttimies, mutta kiinnosti millainenhan on seksuaalisesti kun siitä en tiedä mitään. Pitäisiköhän testata.

Eri

No tuollainen ottaja tosiaan kinnostais, et kyllä mä sinuna testaisin. sivusta

Vierailija
22822/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinaa selvittämisestä. Onko mitään ajatuksia tämän ketjun ulkopuolella. Ketä kiinnostaa joku selvitys. Ei mua ainakaan. Jos joku ei puhu ja päättää vaieta, vaietkoon iäksi. Ei ole minun eikä hänenkään ongelma. Hyviä fiiliksiä vaan kaikille! 

Hyvä asenne. Pitää unohtaa ihmiset, jotka eivät halua elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22823/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinaa selvittämisestä. Onko mitään ajatuksia tämän ketjun ulkopuolella. Ketä kiinnostaa joku selvitys. Ei mua ainakaan. Jos joku ei puhu ja päättää vaieta, vaietkoon iäksi. Ei ole minun eikä hänenkään ongelma. Hyviä fiiliksiä vaan kaikille! 

Minua ainakin vaivaa.

Vierailija
22824/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut nyt aina ymmärretään väärin 😔

Hupsuttelin.

Vierailija
22825/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup : aiotko ruikuttaa tänäänkin ?

En, en ikinä ruikuta mistään. Jos on ongelma, korjaan sen. Jos sitä ei voi korjata, ei siinä ruikuttaminenkaan yhtään auta. 

Ruikuttaminenkin on sallittua omassa repertuaarissani. Jos on aihetta. Joskus tekee hyvää rypeä myös itsesäälissä. Ei ole pois mistään. Olen vahva aina ja kaikkialla, tuo kirjoittamasi, ei aina pidä paikkaansa ja voi muodostua halvaannuttavaksi, vaikka yleisenä elämänasenteena ihailtavaa mielummin kuin valitus. 

Vierailija
22826/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saispa liu'uttaa kättä varovasti kaivatun rinnalla. Tunnustella, miltä se tuntuu ja painautua ihan liki. Suudella ensin varovasti ja tunnustellen, sitten kiihkeämmin. Huokaus!

Kokeile, saisitko.

Hän ei ole mun elämässä, olisikin. 

Kokeile, haluaisiko olla.

Jos saisinkin yhteyden, en kehtais kyllä ikinä tunnustaa näitä asioita, joista oon fantasioinut, hänelle suoraan esim. viestissä. Täällä voi haaveilla, että tää ois jotain muuta kuin hetken hupia.

Vierailija
22827/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun himoni on kaunista ja luonnollista, kun taas muiden miesten himo on likaista ja ällöttävää. Muista tämä nainen.

Vierailija
22828/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, en ikinä ruikuta mistään. Jos on ongelma, korjaan sen. Jos sitä ei voi korjata, ei siinä ruikuttaminenkaan yhtään auta. 

Jep. Kulutan jo aikaa ja energiaa muutenkin kaikkeen täysin turhaan pskaan kuten tämä ketju/palsta, ei riitä enää yhtään ylimääräistä aikaa ja energiaa mihinkään ruikuttamiseen tms.

Palstalla roikkuja = ruikuttaja. Et ymmärtänyt aapeen pointtia

Eli et ymmärrä, ettei täällä käyminen liity mihinkään ruikuttamisiin. Selevä :D

Vierailija
22829/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma OTTAJAKSI. Sain suosituksia kaveriltani joka kaupitteli eksäänsä minulle xD Tunnen siis tuon eksän, erittäin hyvä AITO kilttimies, mutta kiinnosti millainenhan on seksuaalisesti kun siitä en tiedä mitään. Pitäisiköhän testata.

Eri

Kaverin ex 😲 huhhuhhyi. Ei ole mies kerennyt vielä exänsä pllu limoja pesemään pois kun sinä jo siitä haaveilet 😂😅

Vierailija
22830/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun himoni on kaunista ja luonnollista, kun taas muiden miesten himo on likaista ja ällöttävää. Muista tämä nainen.

Tietenkin, Pena dearest

Vierailija
22831/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Kaverin ex 😲 huhhuhhyi. Ei ole mies kerennyt vielä exänsä pllu limoja pesemään pois kun sinä jo siitä haaveilet 😂😅

On tullut pantua kaverin eksää. En vaihtaisi mistään hinnasta, oli hyvät panot. 

Vierailija
22832/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kulutan jo aikaa ja energiaa muutenkin kaikkeen täysin turhaan pskaan kuten tämä ketju/palsta, ei riitä enää yhtään ylimääräistä aikaa ja energiaa mihinkään ruikuttamiseen tms.

Palstalla roikkuja = ruikuttaja. Et ymmärtänyt aapeen pointtia

Ei kaikki täällä mitään ruikuta, vain pieni äänekäs vähemmistö. Eikä kaikki myöskään roiku ketjussa. Itsekin ihan pelkästään positiivisia viestejä käyn laittamassa silloin kun täällä poikkean. 

t. Vastaaja-ap

Vierailija
22833/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kummallista, miksi luoda sellainen totaliteetti, ettei asioita voi korjata eikä antaa sellaiselle mahdollisuutta? Mieluummin annetaan asioiden jäädä silleen. Jos ihminen tekee virheen, pitääkö siitä rankaista loppuiän?

Vierailija
22834/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruikuttaminenkin on sallittua omassa repertuaarissani. Jos on aihetta. Joskus tekee hyvää rypeä myös itsesäälissä. Ei ole pois mistään. Olen vahva aina ja kaikkialla, tuo kirjoittamasi, ei aina pidä paikkaansa ja voi muodostua halvaannuttavaksi, vaikka yleisenä elämänasenteena ihailtavaa mielummin kuin valitus. 

En mä mikään vahva yritä olla, vaan järkevä. Ei ruikuttaminen hyödytä yhdessäkään asiassa. Turhaan myös tulit tähän inttämään vastaan, keskenäsi jäät jankuttamaan.

Vierailija
22835/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

No on aika sitkeästi niitä pillulimoja kullinvarressa hautonut, jos ei vielä 12 vuoden jälkeenkään ole raaskinut pestä xD

Vierailija
22836/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikuttajatuomari, menepäs pois ruikuttamasta ruikuttamisesta. Täällä kaivataan.

Vierailija
22837/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustelua ruikutukselle. Eli ruikutusta

Vierailija
22838/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kummallista, miksi luoda sellainen totaliteetti, ettei asioita voi korjata eikä antaa sellaiselle mahdollisuutta? Mieluummin annetaan asioiden jäädä silleen. Jos ihminen tekee virheen, pitääkö siitä rankaista loppuiän?

Jos ihminen vaikka haukkuu minut pahoin niin turha pyytää anteeksi. Sillä ei ole enää merkitystä, koska tiedän miten sisimmässään minusta ajattelee. Sanat on sanoja vain. Anteeksi sanat. 

Vierailija
22839/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu ei suo mahdollisuutta. Sillä mennään.

Vierailija
22840/35298 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ruikutus ja itsesäälikin tulee tarpeeseen, eikä siinä sen kummempaa, hyödyttää tai ei. Sit taas keräillään kasvot ja jatketaan elämää. Jos sulla ei tuu, niin kiva, mutta miks tuut tänne sädekehääs esittelemään ja siitä erityisesti ilmoittamaan? Tekeeks se susta jotenkin paremman ihmisen? Täällä näytät olevan niinku me muutkin. 

Lopeta jo toi jankuttaminen, jengihän vastaili gallupiin 🤦🏻 miten voikin kalahtaa noin pahasti johonkuhun 🤦🏻 

Ketju on lukittu.