Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Otan torjuvan käytöksen merkkinä yhteensopimattomuudesta.
Kaipaan sinua. Ikävä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ai, narsistinen mies? Entä jos o tottunut naisten suoranaiseen palvontaan koko ikänsä?
Mitä tarkoitat?
Coldplay kohu on saanut miettimään, että ihan varmasti meille kävisi just noin. Ei olla samassa työpaikassa, mutta melkoinen mainehaitta olisi kyllä molemmille.
Ei tää tästä etene minnekään, mutta näin pohdintana. Varmaan ehkä sinäkin joskus sitä pohdit, ohimennen silloin tällöin.
Miehelle.
Ikävä. Minua sinä et kyllästytä yhtään. Päinvastoin. Olet rakas. Olisitpa lähellä.
Hyvää yötä, tärkeä<3
En halua, että naisen paikka on keittiössä..........................................siivottavaa on muissakin huoneissa. Pusu ja hali.
Vierailija kirjoitti:
Coldplay kohu on saanut miettimään, että ihan varmasti meille kävisi just noin. Ei olla samassa työpaikassa, mutta melkoinen mainehaitta olisi kyllä molemmille.
Ei tää tästä etene minnekään, mutta näin pohdintana. Varmaan ehkä sinäkin joskus sitä pohdit, ohimennen silloin tällöin.
Miehelle.
Erotkaa ensin. Miksi tehdä tommosta. Sivu
Mun rakkain, oon tänään paikassa missä nettiyhteys on pätkinyt ja alkoi melkein tulla vieroitusoireet. Mielessä pyöri vaan ajatus siitä, mitä jos en pääsekään toivottamaan sulle hyvää yötä. Nyt netti toimii ainakin hetken ja tässä mä oon ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle.
Haluavat rusinat pullasta. Ei siinä, olen itsekin synkkänä hetkenä miettinyt pahoja. Toinen sivulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole itsevarma. Se on muuten kaikkein kiinnostavinta ja se vakuuttaa.
Btw, itsevarma mies on seksikkäintä laatua.
Tietysti. Onko kaivattusi epävarma?
Mä en tiedä onko kaivattuni epävarma. Sitä hän ei kuitenkaan ole tuonut aktiivisesti esiin. Jotenkin sellainen olo, et hän on aika sinut itsensä kanssa. -sivusta-
Minä ainakin feikkaan itsevarmuuttani täysillä.
-mies
Mikä tekee sinusta epävarman?
Ujous, epäonnistuminen, omat tunnelukot jne.
Kaverizonetus, vaikka satavarmasti olisi merkit muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle.
Ei ole sinun asiasi ottaa kantaa yhtään kenenkään tilanteisiin haukka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle.
Ei ole sinun asiasi ottaa kantaa yhtään kenenkään tilanteisiin haukka!
Kolahtiko vähän liikaa?
sivusta
Tämäkin fiksun ja filmaattisen lapseni vuoksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle.
En varmaan kirjoittelisi tänne lieventääkseni ajatuksia jos jotain olisi tekeillä/tapahtunut. Toinen vain kolahti, halusin tai en. En ole tehnyt mitään asialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, narsistinen mies? Entä jos o tottunut naisten suoranaiseen palvontaan koko ikänsä?
Mitä tarkoitat?
Siis ku tääl puhuttii narsistisesta miehestä, ni tuli mieleen esim joku Marlon Brando jota vielä tänä päivänä sanotaan narsistiseksi. Kaveri kuitenkin nautti ja oli tottunut pieneen palvontaan lähes kaikilta koko ikänsä.
Takaisin kouluun. Itse opiskelin ihan elämässä, pidän käytännönläheisestä oppimisesta. Olet siis väärässä.