Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Lotta Harala meni vessaan, kun tunsi että tuolla alhaalla tapahtuu jotain pian totuus paljastui
Vierailija kirjoitti:
En halua, että naisen paikka on keittiössä..........................................siivottavaa on muissakin huoneissa. Pusu ja hali.
Sinäkö sitten viihtyisit kyökissä kattilanvarressa ja leipätaikinassa?
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin fiksun ja filmaattisen lapseni vuoksi!
Se on äidinrakkautta laittaa soimaan sitä mistä lapsi tykkää.
Vierailija kirjoitti:
I K Ä V Ä
Minäkö? 😘
Vierailija kirjoitti:
On hyviä ja huonoja päiviä.
Tänään huonompi. Terveisiä silti.
Ja rauhallisia unia.
Miksi on huono päivä? Onko parempi jos en kerro sellaisista tekemisistä? Mun sydän on sun, muista se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni nainen ajoi kerran vastaan rutiinireitilläni. Joko hän ei huomannut, tai ei ollut huomaavinaankaan mutta hänellä oli niin eteenpäin keskittynyt ilme. Hymyilyttää, kun muistin kuinka keskittynyt ja perusteellinen hän oli työssään. En tiedä mitä teet nykyään, tai teetkö mitään mutta Sinulle voisi uskoa vaikka minkälaista vastuuta ja kävisit senkin jälkeen tarkistamassa vielä viimeisenkin ikkunan pitkän ja pimeän käytävän päässä. Pilasin asialliset välimme ja en unohda jäähtynyttä käytöstäni koskaan. ainoalle, joka on lävistänyt tunteeni.
Miksi jäähtynyt käytös?
Se korostui omissa oloissani, tunteeni häneen. Pelästyin ja jäähdyin. Ilmeisesti se sitten jälkeenpäin näkyi ulospäin ynseänä olemuksena ja hän reagoi sen mukaisesti. Tuumataan nyt sitten tähän samaan, että olen kovaluonteinen ja ehkä hieman torjuvalta vaikuttava mutta myönnettäköön, hän on tähänastisessa elämässäni ensimmäinen ja ainoa, jonka vuoksi olen itkenyt, myös ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinäkin oikeasti itkenyt tämän takia?
Mitä luulet?
Luulen, että muutaman kerran mieli on ollut liian täysi.
Vierailija kirjoitti:
Otan torjuvan käytöksen merkkinä yhteensopimattomuudesta.
Sinähän minut torjuit.
Vierailija kirjoitti:
Olen surullinen.
Miksi? 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua, että naisen paikka on keittiössä..........................................siivottavaa on muissakin huoneissa. Pusu ja hali.
Sinäkö sitten viihtyisit kyökissä kattilanvarressa ja leipätaikinassa?
Aidosti välittävä ei edes kysyisi tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on monen uuden asian alku. Siihen yhteyteen on hyvä tehdä myös ketjuelämälle päätös. Tuskin heti unohdan kaivattua, mutta täällä en itseäni aio enää nähdä. Kaikkea parasta hänen poluilleen toivoen, rakkaudella, M aya
Onneks meidän yhteys jatkuu irlinä! T. S;)
Ja kun itse olin 12v niin vein koulun levyraatiin tämän.
Miksi jotkut miehet käyttää korvakorua?
Aamun tervehdyksen jälkeen toinen viesti. Hyvää yötä kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mukava ja laadukas.
Sellainen myös sä olet ja osaat myös pitää puolesi. 🥰
Hyvää yötä, olet mielessäni.
Gallup : Vieläkö sama ruikutus jatkuu kuin kaks tuntia sitten ?
Nuoli ylös = kyllä
Nuoli alas = kyllä
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole muka siivoushenkilökuntaa?
Vierailija kirjoitti:
Aamun tervehdyksen jälkeen toinen viesti. Hyvää yötä kaivatulleni !
Onko tuo jokin uusi kirjoitusmuoto, olen törmännyt tähän eri puolilla? Siis tämä !
Mutta pyörittelet ajatusta salasuhteesta ja mainehaitasta vain kiinni jäämisen kannalta. Mitä se kertoo sinusta. Ihan oikein jos teille kävisi samoin jos salasuhteessa olisitte.