Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Kaipaan, vaikka aika hämärtää ohkaiset muistot.
Mä en oo nähny kaivattua about neljään vuoteen, livenä, koville ottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot niin rakas, Jii. Ihanaa päivää sinne ja viilennystä jos on kuuma<3. Pikkupikkumekkosessa sohvalla meritähteillen ryystän aamuteetä ja lellutan noita yksiä piloille. Superhitaat aamut kotostellen on ihan parhaita. Mitä puuttuu on pari tärkeetä ja ne kliseiset halit ja pusut.
Voi v 😄
?
T. Suklaista mokkaunelma-Ainoa aamupalaksi. Eräs olisi todellakin jaolla suurilla silmillään ja lusikkaa/lautasta luokseen hamuavalla tassulla, mutta minkäs teet. Sen verran vetoava on että kai se on könyttävä turvallisille jätskiostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Kuuteen vuoteen. Niin ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikkona Rantaraitilla.
Ja missäs siellä ja mihin aikaan?
Sivusta huutelet.
Nokun en huutele sivusta. Taisit tulla sivusta minun keskiviikkooni.
Mitäpä jos vaan soittaisit tai laittaisit mulle viestiä irl, ni ei tulis näitä välispiikkejä? Odottelen. J
Annahan setä vähän hyväilee ja koskettelee ja kehuu sua jos tuntuu tosi hyvältä. Juttelisin ja kuiskaisin matalalla äänellä myös tuhmia sun korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuteen vuoteen. Niin ottaa.
Noh, meillähän on sellanen kummallinen tilanne, et hän on voinu nähdä mut vaikka eilen tyyliin, aika läheltäkin. Ei vaan toimi tää näkeminen molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tulisi varmaan hyvä kuulantyöntäjä. Ruumiinrakenne täsmää.
Minusta tulisi hyvä heinäsirkka. Muhkeat reidet, muuten tikku.
Ja sit tietty ryhmä ei kuule enää sun sirinää.
Olisikin niin. Kyllästyttää papparaisten huomio.
Mä kans mietin, että toihan olis pelkästään hyvä asia, jos tuo tietty ryhmä suljettaisi pois :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista päivää kaivatulleni !
Joka on...eka kirjain?
Oikea etunimi A. Kutsutaan kuitenkin yleisesti toisella nimellä, joka ei A.
Mä avasin tänään pelin, jonka pelaamisen lopetin hänen lähdön myötä vuosia sitten. Tuskin muistin sääntöjä. Haaveilen, et jos hän tulisikin luokseni uudestaan, niin voitais sitten yhdessä pelata taas yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika jännää, että tykkäät musta yhtä paljon kuin minä sinusta. Ja ylipäänsä, että satut tykkäämään minusta ja minä sinusta. Sekin on ovelaa, että ollaan satuttu kohtaamaan ja samalle paikkakunnalle. Ja varsinkin se, että ollaan synnytty samaan aikakauteen. Kaiken huipuksi samalle planeetalle eikä esimerkiksi ihan eri galakseihin joksikin toisenlaisiksi olevaisiksi. Olet lähellä, mutta silti edelleen liian kaukana, jotta yltäisin käteesi.
Ehkä ihmeellisintä tuossa olisi molemminpuolinen kaipausketjuun ajautuminen. Gn.
Niin, prosentuaalisesti mahdollisuus on varmaan jotain samaa luokkaa kuin lottovoitossa, mutta kai niitäkin joku voittaa?
Ei se silti tarkoita, että myös kaipausketjussa kukaan voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä aikaasi sen miettimiseen, mitä muiden pitäisi tehdä. Käytä aikaasi sen miettimiseen, mitä sinä voisit tehdä.
En yleensä jää miettimään yhtään mitään vaan toimin. Vihaan jahkailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kanssasi tahtoisin kaiken kauniin
Mutta vaimosi kanssa päätit sen rakentaa.
huti, en ole sateenkaari-ihmisiä
Haha, joo toi yks luulee että ihan kaikki täällä on lesboliitossa :D jankkaa aina tosta vaimosta
Vierailija kirjoitti:
Muru, laita tankki täyteen ja tule tänne.Täällä odottaa kesän paras viikonloppu ja minä.
Tällaset toiveet kannattaa esittää irl, täällä huutelee tuuleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä aikaasi sen miettimiseen, mitä muiden pitäisi tehdä. Käytä aikaasi sen miettimiseen, mitä sinä voisit tehdä.
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty -lause?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miltä nainen maistuu. Varmaan palalta taivasta. Syy: Mothafukin AvPD
Suolaiselta maidolta ja kolikoilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty -lause?
Roskaa kuten vanhat sananlaskut yleensäkin. Jahkailet tarpeeksi hyvin niin tilaisuus meni jo.
Ei haittaisi vaikka vastaisit ihan vaan moikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika jännää, että tykkäät musta yhtä paljon kuin minä sinusta. Ja ylipäänsä, että satut tykkäämään minusta ja minä sinusta. Sekin on ovelaa, että ollaan satuttu kohtaamaan ja samalle paikkakunnalle. Ja varsinkin se, että ollaan synnytty samaan aikakauteen. Kaiken huipuksi samalle planeetalle eikä esimerkiksi ihan eri galakseihin joksikin toisenlaisiksi olevaisiksi. Olet lähellä, mutta silti edelleen liian kaukana, jotta yltäisin käteesi.
Ehkä ihmeellisintä tuossa olisi molemminpuolinen kaipausketjuun ajautuminen. Gn.
Niin, prosentuaalisesti mahdollisuus on varmaan jotain samaa luokkaa kuin lottovoitossa, mutta kai niitäkin joku voittaa?
Ei se silti tarkoita, että myös kaipausketjussa kukaan voittaa.
Osaa silti ruksaa numeroita voiton toivossa. Osa on jo antanut periksi mahdottoman edessä. Kumpi sinä oot? -sivusta-
Onneksi meikä on aurinkokuningas