Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
21101/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei näitä irvinaamaviestejä poisteta. Kamalaa puhetta toisesta ihmisestä. 

Vierailija
21102/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisin pillut ja perseet niin, että naamasi loistaisi kuin studiolamppu ja hikipisarat valuisivat tissivakoon kuin Imatran koskeen.

Tykkääkö kaivattusi roisista puheesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21103/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikävä sua mies. Tämän tiedätkin jo.

En tiedä. Etkä tule sitä irl sanomaan suoraan. Jatkat vain kylmää kuumaa leikkejäsi, sinä rikkinäinen olento.

Ei mitään leikkejä. Mun tapa kommunikoida. 😔

Vierailija
21104/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" I love it." Frank Drebin 

Vierailija
21105/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vedän stringibikinit päähän ja lähden rannalle

Erämies 40

Vierailija
21106/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisin pillut ja perseet niin, että naamasi loistaisi kuin studiolamppu ja hikipisarat valuisivat tissivakoon kuin Imatran koskeen.

Tykkääkö kaivattusi roisista puheesta?

En tiedä, mä saatan joskus puhua tuhmia. Mutta tää menee munkin mielestä liian roisiksi. -sivusta-

Vierailija
21107/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä palsta Jannin ja Jari Matin asioiden ruotimiseen tarkoitettu

Mutta missä on Maisa ?

Vierailija
21108/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Etkä tule sitä irl sanomaan suoraan. Jatkat vain kylmää kuumaa leikkejäsi, sinä rikkinäinen olento.

Terveiset ei olleet sulle. Oikea tietää ilman palstaviestejäkin. Enkä leiki mitään kylmäkuumaa.

Vierailija
21109/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kohta yhtä sannia

Vierailija
21110/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset ei olleet sulle. Oikea tietää ilman palstaviestejäkin. Enkä leiki mitään kylmäkuumaa.

Olethan laittanut viestisi myös hänelle irl?

Vierailija
21111/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä mun kaivattu puhuu niin, et meen ihan pyörryksiin. Välillä taas käyttäytyy ihan normaalisti ja mä alan kelata, et onks joku pielessä ja kuvittelinko kaiken.

Vierailija
21112/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin muka epäsuoran vihjeen kiinnostuksesta ja nyt tuo vahtaa mua koko ajan. Käyttäydyin omituisesti hänen seurassa ja luuli johtuvan kiinnostuksesta. En voinut katsoa häntä kasvoihin vaan aina käänsin katseen pois. Oikea syy oli etten voinut katsoa kun hänen normaalissa ilmeessään ylähampaat on ulkona ja kun hymyilee niin hampaiden lisäksi paljastuu vähintään yhtä korkea-alue ikeniä. Omalle naamalle tuntui nousevan irvistys jos vilkaisinkin. Nyt vahtaa ja esittelee hymyään. Ei ikinä. Mä en voi sitä edes kasvoihin katsoa. Ei kaikki hermoilu ole kiinnostusta. 

Tämä. Miks miehet ei tajua? Ja miks ne on aina niitä kaikkein resuisimpia raasuja, jotka kuvittelee yhden hymyn takia naisen olevan kiinnostunut romanttisessa/seks.mielessä?

Vierailija
21113/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttäviä noi "sivulta" "sivu" "sivusta" en jaksa teitä ihmisiä jossette muutu älykkäämmiksi pian

Et ehkä ole tajunnut, että sillä tavalla voi ja pitääkin kertoa, että kirjoittaja on eri kuin Ap tai eka vastaaja. Muutoin sotkee kaikki keskustelut.

Vierailija
21114/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoin muka epäsuoran vihjeen kiinnostuksesta ja nyt tuo vahtaa mua koko ajan. Käyttäydyin omituisesti hänen seurassa ja luuli johtuvan kiinnostuksesta. En voinut katsoa häntä kasvoihin vaan aina käänsin katseen pois. Oikea syy oli etten voinut katsoa kun hänen normaalissa ilmeessään ylähampaat on ulkona ja kun hymyilee niin hampaiden lisäksi paljastuu vähintään yhtä korkea-alue ikeniä. Omalle naamalle tuntui nousevan irvistys jos vilkaisinkin. Nyt vahtaa ja esittelee hymyään. Ei ikinä. Mä en voi sitä edes kasvoihin katsoa. Ei kaikki hermoilu ole kiinnostusta. 

Tämä. Miks miehet ei tajua? Ja miks ne on aina niitä kaikkein resuisimpia raasuja, jotka kuvittelee yhden hymyn takia naisen olevan kiinnostunut romanttisessa/seks.mielessä?

...Mutta samalla juuri sen, josta itse ollaan kiinnostuneita, pitäisi kyllä tietää näistä samoista, arkipäiväisistä asioista, kuten hymyistä, puheesta ja silmiinkatsomisesta, että ollaan niin pirun kiinnostuneita. 

Vierailija
21115/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen että kukaan nainen ei lähesty niin olen epäkiinnostava. Olen feminiininen, matriarkaatti ja feministi joten äidinvallan puolestapuhujana nainen tekee aloitteen, ei mies, sillä miehet eivät tiedä parastaan.

Vierailija
21116/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan tosi toivoton ja surullinen olo.

Vierailija
21117/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaan tosi toivoton ja surullinen olo.

Syö jätski

Vierailija
21118/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloma puolivälissä. Ei varsinaisesti huonosti ole mennyt mutta mikään ei ole tuntunut. Passiivisuus päällä ja ei tunnu syytäkään mihinkään tekemiseen ja menemiseen. Olen usein miettinyt kaivattua vaikka mitään ei tapahtunut ja toistuvista näkemisestä on kohta pari vuotta. En ole hänen kaivattunsa mutta hän on minun kaivattuni. Tosin silloinen perheensä olemassaolo vaikutti olennaisesti siihen että menin jäihin. Pilasin normivälitkin. Kaipaan. 

Vierailija
21119/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän jo edellinen oli se joka aloitti irvailun, kun vihjaisi huonosta tasosta ;)

Vierailija
21120/35298 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa kaivatulleni !

Ketju on lukittu.