Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Aurinkoista päivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Sitä hän tulee saamaan ,on sitten missä tahansa😁
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Söpöläinen🤩
Nimitys kuvaa täydellisesti myös minun kaivattuani😍 sivusta, anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihmiset ei eroa liian helposti vaan menee yhteen liian helposti, ei paneuduta syvällisesti toiseen sieluun, pinnallinen rakastuminen on helppoa ja sillon on helppo ohittaa syvemmin tuntemisen tarve
Ei mitää tekemistä todellisuuden kanssa, palstahöttöä tämä.
Hyvinkin totta. Sitten kun ei tunneta sielullisella tasolla, niin eihän se kestä kuin poutapäiviä
Filosofoit hienosti ja yksinkertaistaen, mutta valitettavasti rakkautta joko on tai ei ole. Toiseen tutustuminen on pisimmillään elämänmittainen matka. Toistan, rakkautta joko on tai ei ole.
Mä en ymmärrä tätä tutustumista, miten se olisi elämänmittaista. Mä ainakin olen viim
No sehän on hyvä juttu. Huomaa sana pisimmillään. Toki onhan niitä tarinoita mitä puoliso onkaan touhunnut selän takana kun niin hyvin tunnettiin.
Mä tiedän alle viidessa sekunnissa kiinnostaako mua joku ihminen vai ei. Tietysti voi rakastua ajan kanssa mutta noin periaatteessa. Se vaan on joku syvempi vaisto.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän alle viidessa sekunnissa kiinnostaako mua joku ihminen vai ei. Tietysti voi rakastua ajan kanssa mutta noin periaatteessa. Se vaan on joku syvempi vaisto.
Liittyy ilmeisesti ulkonäköön?
Kiitos lahjan antajalle <3 kuka lienetkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity. Pidän keskenään hyvin eri näköisiä ihmisiä kauniina, enkä koe kaikkiin kauniisiin ihmisiin vetoa. Se on joku muu juttu, jota en osaa selittää järkevästi.
Ja toisaalta ne, joihin tunnen vetoa näyttää tietysti kauniilta mun silmin.
Sitten on vielä eri asia haluaako parisuhteen sen ihmisen kanssa, johon tuntee vetoa, edes rakkaus ei aina ole syy lähteä parisuhteeseen. Kyse on hyvin kokonaisvaltaisesta asiasta.
Kun egot rakastuu, lopulta tapahtuu kyllästyminen, sielut ei kyllästy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä hän tulee saamaan ,on sitten missä tahansa😁
sivusta
Ei saa, jos olisi Dublinissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ehkä viidessä sekunnissa, mutta ensi lauseista, eikä sekään liity suoraan siihen, mitä tai miten sanoo jotain. Ihminen jotenkin piirtyy mulle puheen myötä, joko on viehättävä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisimmin liittyy ihan koko ihmiseen joka vaikuttaa kiinnostavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity. Pidän keskenään hyvin eri näköisiä ihmisiä kauniina, enkä koe kaikkiin kauniisiin ihmisiin vetoa. Se on joku muu juttu, jota en osaa selittää järkevästi.
Sama juttu mullakin. Kiinnostun muutenkin ihmisistä, ihmiset ovat mielenkiintoisia persoonia. Yleensä en kuitenkaan lähesty kovinkaan helposti. Energia ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni ja shirley erosivat nyt sitten
Lesbot eroaa aina. Edes naiset eivät kestä toista naista. Mutta mies on tunteellisempi osapuoli ja kestää vuosikymmenien nalkutuksenkin. Eräs sukulaismieheni ei jättänyt naistaan edes sen jälkeen, kun nainen vei häneltä kaikki rahat. Kun sanoimme hänelle suorat sanat, hän vastasi: "Mutta kun minä rakastan."
Nah. On pitkäaikaisiakin pareja kuten Tove ja Tuulikki.
Pirkko ja Pirjo. Onhan näitä.
Sivu
No okei, ehkä mulla on vähän sitoutumiskammoakin. Suhde ei saa viedä tietynlaista henkistä vapaudentunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Aivan, mutta siinä se ero onkin, ei kyse ole pohjimmiltaan siitä onko jokin mahdollista vaan onko jokin ihmisille sopivaa/hyödyllistä/haluaako.
Mulla oli toive päästä kouluun. En päässyt. Periaatteessa se oli mahdollista, mutta en soveltunut.
Vierailija kirjoitti:
No okei, ehkä mulla on vähän sitoutumiskammoakin. Suhde ei saa viedä tietynlaista henkistä vapaudentunnetta.
Ei kannata pelätä liikaa, pidä vain huoli siitä että olet oma itsesi ja avoin.
Kerro kaikki tällaiset asiat riittävän aikaisin ja jos tapailemasi ihminen ihmettelee eikä ymmärrä sinua niin avaa rohkeasti asiat auki ettei hänen tarvitse mahdollisesti spekuloida omien jopa vainoharhojensa pohjalta sinua ja elämäntyyliäsi.
Jos huomaat että sinua ei hyväksytä eikä ymmärretä kaikesta huolimatta, siirry rohkeasti eteenpäin. Väkipakolla tilannetta ei muuteta.
Tee myös huomioita tapailemasi ihmisen aitoudesta ja rehellisyydestä kaikessa.
Ole itsevarma, rohkea ja onnellinen elämässäsi.
Palaan lauantai-iltana lomareissulta ja ainoa asia mitä kotiin paluussa odotan on se, että toivon näkeväni sinut J edes sen pienen hetken, muutaman sekunnin, kun ajan ohitsesi tai tulemme vastakkain. Etsin ja odotan katsettasi. Et varmasti uskoisit jos kertoisin sinulle kuinka katseesi saa sydämeni tykyttämään yhä, ihan kuin silloin nuorena, en saa edelleenkään silmiäni irti sinusta. Hurmasit minut silloin nuorena intensiivisellä katseellasi, eikä se tunne ole hiipunut näköjään vuosikymmenten saatossakaan.