Miehen lahjat aiheuttavat pettymyksiä parisuhteessa!!!
Olen seurustellut poikaystäväni kanssa vuodesta 2019, ja olen huomannut, että lahjojen antaminen on alkanut aiheuttaa ongelmia suhteessamme. Olen itse panostanut hänen lahjoihinsa aina paljon, kuten kerran ostin hänelle Amazonin Alexan ja kaikki tarvikkeet hänen asuntonsa muuttamiseksi älykodiksi. Toisena syntymäpäivänään hänelle ostin mikroaaltouunin, leivänpaahtimen ja aterimet. Viimeksi hänelle ostin kotigolffisettin, koska hän oli innostunut golfista.
Vastalahjaksi hän on antanut minulle videopelin ja palauttanut rahaa, jonka hän minulle velkaa. Olen pyytänyt häneltä koruja, koska pidän niistä, mutta hän sanoo inhoavansa koruliikkeitä ja kysyy, miksi ostaisi minulle enemmän koruja, kun minulla jo on niitä paljon.
Nyt hän kertoi, että syntymäpäivälahjani (joka on uuden vuoden jälkeen) on valokuvakirja hänen yksin tehdystä matkastaan aiemmin tänä vuonna. Hän antaa saman lahjan kaikille: äidilleen, sisarelleen, veljelleen ja ystävilleen. Kerroin hänelle aiemmin, että en halua tätä lahjaa, mutta hän nauroi vain.
Tuntuu siltä, että hän ei välitä tunteistani, ja olen miettinyt, pitäisikö minun ottaa tämä puheeksi vai hyväksynkö vain tilanteen.
Kommentit (10)
Naisille kelpaa aina jännittävä sikailija mies mutta kunnollisen miehen lähellä pimpero on kuiva kuin sahara.
Jos tarinasi on totta ilman provoilua, niin etkö sinäkin voi muuttua lahjojen suhteen kuin vaatia sitä vain mieheltä? Lahjoja annetaan, ehdoitta, ja jos koet pettyväsi joudut miettimään uudestaan mikä olisi järkevää miehen muistamista. Leivänpaahtimet ja mikrot ovat yleiskäyttöön, kaikille, joten ei niitä voi hyvällä tahdollakaan kehua henkilökohtaisiksi lahjoiksi.
Koruja toivoessa voi selkeästi kertoa, mitä haluaa. Toiselle ostaminen on vaikeaa, ellei ole aivan varma toisen mausta.
Kuulostaa mieheltä, jolle eroilmoitus tulee yllätyksenä. Te molemmathan rakastitte häntä niin paljon.
No eroa. Jos et eroa lopeta hänelle lahjojen ostelu, osta säkin valokuva-albumi. Hänen äitinsä pitäisi ostaa nuo lahjat, jotka sä olet ostanut. Koruja saa muualtakin kuin liikkeestä, tilaamalla mm. Jos mies on köyhä kipeä keski-ikäinen voi harkita jos haluaa hyysätä miestä, parikymppinen pärjää kyllä itse ja jos tulee ero myöhemminkin ostit niitä turhaan.
Ostat lahjoja omasta aloitteesta ja valitat kun et saa samanarvoisia takaisin ? Joo voi tulla yllätyksenä mutta miehet ei elä romanttisia elokuvia joten niitä koruja et tule saamaan
Ja tarina jatkuu tädillä
Kun yksi aloitus lopahtaa, niin ei muuta kuin uutta putkeen.
Sääliksi jo käy sinua, ap
Vierailija kirjoitti:
No eroa. Jos et eroa lopeta hänelle lahjojen ostelu, osta säkin valokuva-albumi. Hänen äitinsä pitäisi ostaa nuo lahjat, jotka sä olet ostanut. Koruja saa muualtakin kuin liikkeestä, tilaamalla mm. Jos mies on köyhä kipeä keski-ikäinen voi harkita jos haluaa hyysätä miestä, parikymppinen pärjää kyllä itse ja jos tulee ero myöhemminkin ostit niitä turhaan.
Niinpä taidan tehdä. Printtaan muutaman selfie kuvan instastani ja laitan vihkoon. Katsotaan mitä se siitä sanoo.
No, eipä sun mieskään mitään henkilökohtaista ole saanut. Tiedätkö edes mitä hän toivoisi.
Ihana mies. 🥰