Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ymmärrä kukaan. Kehitin tarinan jossa ymmärsi. Oli vaikea luopua siitä tarinasta ja uskoa ettei se ollut totta. Tunsin oloni hetken erityiseksi ja ns. normaaliksi. Olen hävennyt sitä että sotkin pahaa aavistamattoman sivullisen harhaani. Harhaa kesti monta vuotta.
Onko tämä mn?
Voi olla myös trollin satuiluja.
Olisipa edes.
Turhauttaa ja hävettää. Ehkä mun pitäis keskittyä ihmisiin, jotka saa mut tuntemaan päinvastoin.
Ajattelin, että olisi mukavaa käydä yhdessä uiskentelemassa ja sitten kellahtaa lepoasentoon, mutta sitten muistin, että teet nämä asiat toisen kanssa. Pahuksen muisti! 😤 Haaveilua haittaa todellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olen päässyt harhasta eroon mulla ei tavallaan ole enää mitään. Nuoruus on mennyt, en ole ikinä elänyt ns. reaalimaailmassa ja olen ihan hukassa. Tuntuu kuin olisin ollut 10 vuotta koomassa ja nyt herännyt.
Olitko rakkausharhassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ymmärrä kukaan. Kehitin tarinan jossa ymmärsi. Oli vaikea luopua siitä tarinasta ja uskoa ettei se ollut totta. Tunsin oloni hetken erityiseksi ja ns. normaaliksi. Olen hävennyt sitä että sotkin pahaa aavistamattoman sivullisen harhaani. Harhaa kesti monta vuotta.
Ei ymmärrä kukaan miksi lässytät anonyymipalstalle tätä paskoo
Veikkaan, että haluaa pilata kaipaajien kaipaukset jorinoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on aika lopettaa jankutus. Anteeksi. Loppu on loppu.
Hurmaava Tmies:) Kauniita unia.
Hyvää yötä Johanna.
Kauniita unia.
Juha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
This is the end, my beautiful friend.
Tulisin hulluksi, jos sivuuttaisin kaipauksen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tämä tarkoittaa?
Kaipaus on parasta palautumista.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus on parasta palautumista.
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tämä tarkoittaa?
Tunteitaan ei voi juosta pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on taas Jonna saanut olla hetken äänessä. Uskokaa nyt hei vaan, ettei todellakaan loppu ole loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tämä tarkoittaa?
Tunteitaan ei voi juosta pakoon.
Jos niitä ei voi juosta pakoon, juokse mun luokse.
Ota mut ota mut ota mut kii, ota mut ota mut kii.
Vierailija kirjoitti:
Ota mut ota mut ota mut kii, ota mut ota mut kii.
Tykkäät olla jäniksenä?
Kukaan muu ei saa rauhoittumaan niin kuin sinä.
Helmenkalastaja vai miinanraivaaja? Siitä voit valita.