Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35297)
Mä taas en kehtaa mennä uimaan ennenkö oon laihtunu. Ehkä ensi kesänä sitte. Jos vuokrais mökin.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en kehtaa mennä uimaan ennenkö oon laihtunu. Ehkä ensi kesänä sitte. Jos vuokrais mökin.
Voisin käyttää sinua uimapatjana.
Vierailija kirjoitti:
Hei, ei ne muut sinua siellä katsele. Sinne vaan sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kurkin kaivatun kuvia liian usein. Kaipuu kasvaa koko ajan. Huokaus!
Mistä katsot?
Jallun vuosikerrasta
Voi hitto! 😂
Mun kesä olisi kunnon kesä vasta sitten, kun kaivattuni kulkisi rinnalla ja jakaisi sen mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kurkin kaivatun kuvia liian usein. Kaipuu kasvaa koko ajan. Huokaus!
Mistä katsot?
Jallun vuosikerrasta
Oi niitä aikoja, kun isän asennus lehdet löytyivät ensi kertaa. Kyllä riitti naurua. Vuotta myöhemmin niistä kasvoi jo pakkomielle vilkuilla päivittäin. Sivusta.
Sinä haaveilet miehestä. Minä unelmoin sinusta.
Kuvitelmissa on hyvä elää.
Vierailija kirjoitti:
Oot niin söpö siinä vanhassa kuvassa, missä sulla on ratsastuskypärä päässä. Milloin se on otettu ?
Tässä sen näkee.Taas väärin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi nuorisojoukko arvostella ja totesivat lopulta potkastaanko ja testataan onko ruho kuollut. Olin normipainoinen. Nyt hyvin ylipainoisena en tosiaankaan mene. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi nuorisojoukko arvostella ja totesivat lopulta potkastaanko ja testataan onko ruho kuollut. Olin normipainoinen. Nyt hyvin ylipainoisena en tosiaankaan mene. Sivusta.
Sairaita tyyppejä, jotka tuollaista tekee. Ei ihme, että tuli trauma.
Vierailija kirjoitti:
Sattuu vieläkin lauseesi kun kerroit meneväni treffeille toisen naisen kanssa, ja kuinka olen liian erilainen. Oi miksi ikävöin sinua silti.
Älä satuta itseäsi enempää. Löydät seuraa jolle olet hyvä juuri noin, erilainen tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kehenkään ei voi oikeesti luottaa.
On ihmisisä joihin voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, sulle on sattunut idiootit vastaan. Oisivat keksineet aiheen mistä tahansa.
Lähinnä olen asunut vedessä. Suppilauta on ollut myös kovassa käytössä.