Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Illasta iltaan kaipaan hiljaa keskenäni.
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
"Menetit" testailemalla. Voit vaikuttaa tilanteeseen jos lähestyt vilpittömästi.
Kuulostaa testailulta ja ehtoilulta. Mikset itse selvitä reilusti?
Vierailija kirjoitti:
Käppäilin tänään pellon reunaa ja yks niittyleinikki jäi silmiin. Se oli jotenki auki ja kirkas, ihan kuin se ois tienny, että just tänään kannattaa kukkia. Hyvää yötä.😉
😘
Miehelle. Päässä alkoi soida 4R Älä luovuta. Paljon muistoja ja niin paljon aikaa. Kumpi on pahempi, luovuttaa nyt ja hukata kaikki kulunut aika turhaan, vaiko jatkaa ja kuluttaa lisää aikaa tähän määrättömyyteen? Tapahtuuko enää koskaan mitään oikeasti? Toivottavasti sinä voit hyvin, vaikka helteet eivät kai ole vieläkään suosikkisi. Nuku hyvin.
Mietin sua tänään ja sitä, miten noin ihana olento on jäänyt pyörimään mielen perukoille näin moneksi vuodeksi.
Hyvää yötä naiselle 30km ja rajain taa mieheltä halein suukoin. Huomiseen.
Tais tulla ero.
Ota minut nyt
En tiedä sukunimeäsi. En tiedä oletko tuntenut näitä tunteita mitä minä sinua kohtaan ajatellen
Hyvää huomenta ja ihanaa aurinkoista päivää goottipimulleni 💕💋💕
Olen rakastunut ja saan vastarakkautta maailman ihanimmalta ihmiseltä! Olin aiemmin hetken ihastunut ilkeään mätäpaiseeseen.
Älkää jääkö roikkumaan johonkin, mikä ei ole teidän arvoista! Menkää vaikka väkisin eteenpäin. Pitäkää kiinni kivasta tekemisestä ja rutiineista.
Voi kulua aikaa ja teillä olisi kiire, mutta antakaa ajan parantaa vähän. Kun vähiten odotatte - tapahtuu jotain ihanaa. Se ei tuu väkisin!
Ootte kaikki ihania Luojan luomia olentoja! Jossain on joku, joka katsoo teitä ihanasti ja puhuu kauniisti. Ehkä hän ei ole ihan täydellinen, mutta oletko sinä?
Tänään en lähetä lämpimiä ajatuksia sinulle helteen takia. Toivotan vain kaunista päivää. Älä koskaan muutu edes paineen alla <3 olet ihana juuri tuollaisena
n
Minullakin ikävä. Ei hetkeä lyhyttäkään etten ajattelisi sinua. Aamun 3nsimmäinen, illan viimeinen..
Vierailija kirjoitti:
Tais tulla ero.
Ota minut nyt
Ilmoittaudu otettavaksi.
Tänk om jag fick ge dig en kram, fru speciallärare från Helsingfors 💕
😚
Vierailija kirjoitti:
Tais tulla ero.
Ota minut nyt
Mitä tapahtui?
Sinua mietin, olen miettinyt pitkin iltaa. Olin metsämansikoita poimimassa. Harmi, että sinä et ole poimittavissa, mesimarjani mun. Hyvää yötä.