Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Mietin, että mitä jos. Tai että jospa, kunpa. Nähtäisiin. Tai kumpikin vain unohdettaisiin.
Olipa kiva kun vastasit sellasella kivalla tavalla mun viestiin. Oot rakas. Olisitpa mun. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaan vetäis pään täyteen.
Ei siinä ole mitään järkeä.
Paitsi jos se sais sut laittaan mulle jonku pervon viestin. Tai edes hei.
Meinasin vahingossa laittaa kaivatulle viestin yks päivä. Ois ollut selittelemistä.
Tiedät, että tykkäisin. Sydän löisi tuhatta ja sataa. Samalla tavalla kuin silloin aiemmin, kun vielä nähtiin. Olet ainoita ihmisiä tässä maailmassa, joita olen jännittänyt. Se kertoo jotakin.
Joo, mut tää olis hämmentänyt liikaa, kun oli ihan toista asiaa. Olisitpa mun kaivattuni. Tosin, en usko, että häm mua jännittää, kun on kirjoitellut mulle tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan E:tä joka ei ole seko eikä raukka.
Minäkin, ihana nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaan vetäis pään täyteen.
Ei siinä ole mitään järkeä.
Paitsi jos se sais sut laittaan mulle jonku pervon viestin. Tai edes hei.
Meinasin vahingossa laittaa kaivatulle viestin yks päivä. Ois ollut selittelemistä.
Tiedät, että tykkäisin. Sydän löisi tuhatta ja sataa. Samalla tavalla kuin silloin aiemmin, kun vielä nähtiin. Olet ainoita ihmisiä tässä maailmassa, joita olen jännittänyt. Se kertoo jotakin.
Joo, mut tää olis hämmentänyt liikaa, kun oli ihan toista asiaa. Olisitpa mun kaivattuni. Tosin, en usko, että häm mua jännittää, kun on kirjoitellut mu
Ohi sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan E:tä joka ei ole seko eikä raukka.
Minäkin, ihana nainen on.
Ja minä. Vaikka mun mielestä hän on seko ;). Ei kuitenkaan raukka. Kolmas sivustalta
Koko päivä mennyt muualla kuin palstalla. Silti kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Haleja yöhön..-Anneli
🤗
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Kelpaanko mä koskaan kenellekään?
Hyvää yötä ihanalle tarhalleni, toivottavasti helle ja paahe eivät ole voivuttaneet teitä ihania🌻🌱🧡Tulkaa uniini ja elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole E-naisen yhteystietoja eikä sukunimeä. Mutta hän ei tykkää autolla ajamisesta.
Miten niin ei ole sukunimeä, mutta tuollaisen nippelitiedon tiedät. Siis ihmettelen vain.
Mä tiesin kaivatustani ja hän minusta vaikka millä tavalla nippelitietoa, syvällistä ja vähemmän syvällistä, vaikkei hän tiennyt mun sukunimeä. En tiedä tietääkö edelleenkään, luulisin, että tietää.
Kuulostaa mielenkiintoiselta tavalta tutustua, harmi että kadotitte toisenne.
En tiedä oliko mielenkiintoinen tapa, en oikeastaan sitä silloin niin ajatellut. En kyllä ois uskonut, et ollaan nyt tässä näin. Ja tosiaan, harmi, että oli aikoja, kun hän ei ollut mun elämässä muuta kuin haaveissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Johanna.
Kauniita unia, kauniille naiselle.
Juha
Kuumuuden tainnuttamana lainaan tätä. Menee tosin täysin eri naiselle. Vanhemmalle, muttei vanhalle. Yöt.
Voisitko laittaa jonkun kirjaimen hänen etunimestään? Öitä! 😘
Hän fiksuna ihmisenä osaisi kyllä vetää 1:1, jos on seurannut ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Kelpaanko mä koskaan kenellekään?
Kyllä kun olet esillä ja tarjolla että lymyä tai karkaile.
Mä ihailen sitä taitoa, miten joku pystyy olemaan sosiaalisessa mediassa aktiivisesti läsnä, muttei kuitenkaan paljasta itsestään paljon mitään, ainakaan merkittävää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Että olisiko kaivattu nainen, jolle kävisin tasavertaiseksi kumppaniksi ilman minkäänlaista alisteisuutta (sänkyjuttyjen ulkopuolella). Tämä nykymeno tap paa mut varmasti. Ensin henkisesti ja lopulta tyystin.
Vierailija kirjoitti:
En kuulu. Minne lähden.
Tule vaikka tänne, jutellaan.
Menin monta kuukautta kestäneen kiertelyn jälkeen sanomaan työpaikkaihastukselle, että olisi kivaa käydä kahvilla tai jotain. Kun vapaita iltoja ei ottanut löytyäkseen, mies ehdotti, että ottaisin poikaystäväni mukaan. Ensitreffit kolmistaan päättyivät meille ja ihastus lähti vasta aamulla kotiin. Sain paljon muutakin kuin pelkkää kahviseuraa. N28