Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-vaimoni raivoaa ja sekoilee kun yhteinen 18-vuotias tyttöremme muutti luokseni tänään

Vierailija
02.06.2025 |

Olen kuulema lahjonut ja kiristänyt tyttäremme tähän ratkaisuun (en ymmärrä, millä), eikä ex halua ,,antaa huoltajuutta,, minulle vaan tulee ,,taistelemaan viimeiseen saakka,, lapsestaan.

Exäni ei ymmärrä, ettei mitään huoltajuutta ole!

Ehkä minuakin hänenä harmittaisi: uusperhe, jossa pieniä vaikeahkoja lapsia. Niillä isä, joka vaatii tytöltämme paljon kotitöitä. Taskurahaa on maksettu vain iltaisista babysittauksista.

Huomenna tyttäreni lähtee 6-tuntisia työpäiviä tekemään sisareni firmaan, oman työpaikkani lähelle, sitten hänellä on autokoulua. Lauantaina aikeemme on ajaa ostamaan minulle vuodesohva pienehköön työhuoneeserni. että tyttö saa makuuhuoneeni. Kesän jälkeen hän haluaa jatkaa täällä koulua, joka vuoden päästä tuo toivottavasti ylioppilastodistuksen. Minun tehtäväni on hankkia hänelle lukurauha, ruuat ja vaatteet - ja ne taskurahat joita ei enää joudu tienaamaan, vaikkakin olemme sopineet ihan tavallisista kahden hengen talouden työnjaosta. 

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille exälle että tytär voi muuttaa mihin ikinä haluaa, on täysikäinen joten päättää itse 

Vierailija
82/82 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on huoltajuus 18-vuotiaasta?

"Exäni ei ymmärrä, ettei mitään huoltajuutta ole!"

Eihän noin tyhmää ihmistä Suomenmaassa ole. Mistä siis on kysymys?

Sulle tuler yllätyksenä että naisissakin on niitä puolihulluja ja ovat eksinä erityisen vaikeita tapauksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi