lapsen vieraannuttaminen toisesta vanhemmasta.
esittävät vääriä syytöksiä epävakaasta vanhemmasta ja lapsesta, joka on vaarassa. Jotta lapsi voi tavata vain valvotusti.
Ovatko nämä vanhemmat oikeutettuja saamaan lapsen. Kun he vahingoittavat suhdetta vanhempaan.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset ihmiset ovat mestarimanipuloijia. Aluksi he näyttävät kaiken olevan hyvin. Kun suhteessa alkaa säröillä, he leimaavat toisen vanhemman konnaksi.
HK jelena kipper.
Huomenna Turun käräjäoikeudessa. Syytteitä luvassa. Tuomio olisi toivottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valvottuja tapaamisia ei ilman vakavaa syytä määrätä. Niitä ei vanhempi itse päätä.
Kyllä määrätään, taas on teillä aivan liian ruusuinen kuva sosiaaliämmmistä täällä!
Tuomari tuon päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valvottuja tapaamisia ei ilman vakavaa syytä määrätä. Niitä ei vanhempi itse päätä.
Kyllä määrätään, taas on teillä aivan liian ruusuinen kuva sosiaaliämmmistä täällä!
Tuomari tuon päättää.
Kyllä voi sosiaaliämmmät myös tuon päättää, kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomari tuon päättää.
Kyllä voi sosiaaliämmmät myös tuon päättää, kokemusta on.
Turhaan alanuolitatte, sossuämmmähän voi päättää minä hetkenä hyvänsä myös lapsem huostaanoton, ei siinä mitään tuomareita tarvita, noilla on aivan järkyttävät pakkokeino-oikeudet Suomessa!
Nii. Osassa on kyse vieraannuttamisesta. Mutta valvottujen tapaamisen tarkoitus ei ole tarkoitus olla jatkuvia. Silloin kun kyseessä on vierraannuttaminen. Valvotuista siirrytään alta puolen vuoden normi tapaamisiin.
Kun tilanne on se, että valvotut jatkuvat on yleensä käynyt niin. Että niille on oikea syy.
Sossuhan saa näistä terveystiedot, jos on aihetta niitä tutkia. Keksittyjä tietojahan sieltä ei koskaan löydy.
Kun ei ole mitään syytä valvottuihin. Silloin siirrytään normi tapaamisiin. Lastensuojelun asiakkuutta ei tarvitse vielä alkuvaiheessa purkaa. Sinne saa palaverin, jos homma ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset ihmiset ovat mestarimanipuloijia. Aluksi he näyttävät kaiken olevan hyvin. Kun suhteessa alkaa säröillä, he leimaavat toisen vanhemman konnaksi.
HK jelena kipper.
Huomenna Turun käräjäoikeudessa. Syytteitä luvassa. Tuomio olisi toivottavaa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6122126/seiska-entinen-nhl-vaimo-helena…