Miksi kaikilla teinipojilla on nykyään sellainen karmea parsakaalitukka?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
He ilmaisevat sillä itseään eli kuulumistaan johonkin tiettyyn ryhmään/alakulttuuriin.
Mikähän kulttuuri mahtaa olla sienipää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua vaivaa hiusmuoti?
No onhan se homostelu aika sairasta. Paskat kirnutaan pihalle peniksellä ja haisee pahalle joka paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua vaivaa hiusmuoti?
No onhan se homostelu aika sairasta. Paskat kirnutaan pihalle peniksellä ja haisee pahalle joka paikka.
Olet selvästi kokeillut kun tiedät kertoa kokemuksesta noin tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne ovat individualisteja, uskaltavat kulkea omia polkujaan, eivätkä orjallisesti seuraa lauman mukana.
Koska ovat soijaa kurlaavia degeneraatteja, jotka on ä m m i e n perseistään vesistöihin valuttamat estrogeenit pilanneet ja kuohineet kuohilaiksi.
Ap kuvittelee nähneensä valtakunnan kaikki teinipojat🤭
Parsakaali nyt vielä menettelee mutta nilkat paljaana talvisin, en ymmärrä.
Miksi kaikki nuoret naiset pukeutuvat mummovaatteisiin?
Miksi joka ikinen aikuinen suomalainen nainen pukeutuu linttaan asuttuihin paskaisiin ballerinoihin, legginseihin ja pesuissa värinsä menettäneeseen nukkaiseen ja muodottoman tunikaan?
IHAN JOKA IKINEN NAINEN, EIKÄ POIKKEUKSIA OLE!!!!!!!!
miesten klassikko hiusmalli on ainakin koreassa ollut aina muotia.
Malli joka tunnetaan jim carreyn nuija ja tosi nuija elokuvasta ja monista muistakin.
Vaatii uskottavuutta ja jos henkilöllä ei ole itsetunto kohdillaan, niin hiusmalli näyttää vähän hölmöltä.
olen pitänyt tätä mallia aina pikkupojasta ast ja näytän parturille kuvaa että tämä tämä leikkaa tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ilmaisevat sillä itseään eli kuulumistaan johonkin tiettyyn ryhmään/alakulttuuriin.
Mikähän kulttuuri mahtaa olla sienipää?
Super Mario kulttuuri?
Tulispa kasarin takatukat takaisin muotiin. Menen siihen asti katsomaan McGyveriä DVD:ltä.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne ovat individualisteja, uskaltavat kulkea omia polkujaan, eivätkä orjallisesti seuraa lauman mukana.
Vuoden vitsi. Kaikilla samanlainen hiustyyli: joko pottatukka tai parsakaalikäkkärä. Kaikilla samanlainen pukeutumistyyli: pelkkää mustaa päällä ja vyölaukku vielä siinä mukana.
Ovat myös löytäneet suomiräppäreiden myötä nämä kokoverkkariasut :D
Taas kerran naisten kaksoisstandardit tulilla.
Miten se kehorauha ja toisten ulkonäön arvostelu taas menikään, feministit?
Marokkolaiset kiharat. Luonnon . Toiset ottaa permiksen. Marokon poikia. Matkamuistona tuotuja.
Vierailija kirjoitti:
Marokkolaiset kiharat. Luonnon . Toiset ottaa permiksen. Marokon poikia. Matkamuistona tuotuja.
Rakasti.
Vierailija kirjoitti:
Muoti-ilmiö. Kai ne saa pitää semmosta tukkaa ku ne ite haluaa.
Kyse ei ole ainoastaan muoti-ilmiöstä. Kyse on myös propagandasta, jolla ihmisiä valmistellaan hyväksymään luonnollisena asiana eri rotujen väliset sekoitukset eli rotumiksaukset.
Koska woke.
Olen itse ajatellut, että sillä osoitetaan ( hyvesignaloidaa ) että katsokaa kaikki, kuinka hyvä ja täydellinen ihminen minä olen.
Harmi jos teineillekin tulee tuollainen tekopyhä asenne ihmisiä ja maailmaa kohtaan.
Kovin on voimakkaita sanoja taas uskovaisella. Ja aika paljon olet noita asioita miettinyt. Eikös se pitänyt olla niin ettei tuomita? ;)