HS: Tinderiin tulee pituusfiltteri
Deittisovellus Tinder kokeilee maksullisissa versioissaan ominaisuutta, jonka avulla voi seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella, kertoo TechCrunch -uutissivusto.
Ominaisuus ei blokkaa väärän pituisia ehdokkaita, mutta tekee suosituksia käyttäjälle tämän pituustoiveiden mukaan.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011267121.html
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille pitäisi pakottaa laittaa ainakin yksi selkeä kuva ilman meikkejä ym toppauksia ja pakkeleita. Sekä yksi koko kehon kuva. Ja tietysti painofiltteri.
Tässä on vaan se ongelma että naiset ei halua olla tekemisissä painofiltteröijien kanssa yhtään niin pakkomielteisesti kuin lyhyet miehet haluaa olla tekemisissä pituusfiltteröijien kanssa. Laihatkin naiset laittaisi painokseen 100kg saadakseen painopakkomielteiset pois näkyvistä.
Luuletko tosissaan että lyhyempien komeiden miesten pitää tyytyä johonkin ylipainoiseen yh siiderivalaaseen 🤭 kovat on teillä luulot itsestä
Kuka tuollaisia argumentteja on esittänyt? Ja moni mies ottaa mielellään pullean tai lihavan naisen, eivät koe sitä tyytymisenä. -eri
Useat miehet keksivät päästään argumentteja joita vastaan sitten taistelevat. Sille on joku oma nimikin argumentointivirheiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun saisi vielä trans-filtterin, jolla voisi karsia transit pois tarjokkaiden joukosta. Moni deittisovellus antaa bannit, jos ilmaisee ettei ole kiinnostunut transeista, eikä niissä pysty suodattamaan transeja pois hakutuloksista. On pelkkää ajantuhlausta ja transeille vaarallista tuputtaa transleidejä heteromiehille ja lesbonaisille, joita kullillinen kumppani ei lähtökohtaisesti kiinnosta. Myöskään heteronaiset ja homomiehet eivät innostu pillullisista ihmisistä.
Tosiasiassa trans-nainen on monelle miehelle paljon sopivampi kumppani, kuin oikea nainen. Trans-naisilla ja miehillä voi olla jopa samanlainen käsitys seksuaalisuudesta: hedelmätön paneminen on alfa ja omega, uuh aah hinkutetaan aamusta iltaan ja kehdosta hautaan. Hinkuti hinkuti hinkuti :D
Ne monet miehet osaavat päättää ihan itse minkä kanssa haluavat seurustella tai nussia.
Niillä on housuissa sellainen viisari joka päättää ihan ilman sinun apuasi mikä saa värähtämään ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kuppikoko pitää myös ilmoittaa! Ja todisteeksi kuva ilman rintsikoita kun rintsikat saattaa vääristää tosi pahasti jotkut push up liivit todellisuutta. Ja aiemmin olikin jo mainittu että ilman meikkiä. Koska totuushan on se että pakkelit ja maalit on ryppyjen peitto aineita. Oon meinaan tullut liian monta kertaa huijatuksi noilla todellisuudesta poikkeavalla kuvilla.
T: eihän naisessa tai miehessä ole se ulkonäkö tärkeintä vaan luonne. Eikös se niin ollut?
Samoin pilin koko, pituus ja käyttökilometrit. Eihän kukaan nyt mitään 500 000 kilmoteria ajettua piliä halua, sellainen hajoaa käsiin vaan.
Jos piliä on ajettu 500 000 km, niin sehän kertoo, että nimenomaan on haluttua tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kuppikoko pitää myös ilmoittaa! Ja todisteeksi kuva ilman rintsikoita kun rintsikat saattaa vääristää tosi pahasti jotkut push up liivit todellisuutta. Ja aiemmin olikin jo mainittu että ilman meikkiä. Koska totuushan on se että pakkelit ja maalit on ryppyjen peitto aineita. Oon meinaan tullut liian monta kertaa huijatuksi noilla todellisuudesta poikkeavalla kuvilla.
T: eihän naisessa tai miehessä ole se ulkonäkö tärkeintä vaan luonne. Eikös se niin ollut?
Samoin pilin koko, pituus ja käyttökilometrit. Eihän kukaan nyt mitään 500 000 kilmoteria ajettua piliä halua, sellainen hajoaa käsiin vaan.
Jos piliä on ajettu 500 000 km, niin sehän kertoo, että nimenomaan on haluttua tavaraa.
Ei kelpaa normaaleille naisille.
Pituusfiltteri on kyllä todella hankala. Jos on komea ja mahtava luonne niin olkoot puolestani 165cm. Jos on tavallisen näköinen niin pituus voi sitten olla ulkonäössä plussaa. En kuitenkaan haluaisi että jokainen 165cm sitten ajattelee että olen heistä nyt kiinnostunut kun pääsivät tämän yhden filtterin läpi. Miehillä on usein sitä että luullaan tykkäyksen tarkoittavan kiinnostusta vaikka se voi olla vaan että kurkkaan tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille pitäisi pakottaa laittaa ainakin yksi selkeä kuva ilman meikkejä ym toppauksia ja pakkeleita. Sekä yksi koko kehon kuva. Ja tietysti painofiltteri.
Mulla oli meikitön naamakuva.
Profilissa teksti: olen lihava, vippaa vasemmalle jos en kelpaa.
Onko tullut paljon tykkäyksiä? Tollanen teksti kyllä kertoo että pitää kiertää kaukaa
Useampi sata. 😁
Poistin profiilin yli kolme vuotta sitten. Ei ole treffipalstat mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa normaaleille naisille
Nooh, sillä ei varmaan ole merkitystä sille pilin omistajalle, kun kysyntää on silti ollut melkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi haluaisit tutustua ihmiseen, joka tekee ehdottoman valintansa sentin perusteella?"
Vastaan erinä, mutta me keskivertomiehet tutustumme tasan siihen naiseen, jonka ulkonäköseulan satumme läpäisemään. Valitsemme tyhjän ja yhden välillä. Mitään valikoimaa ei ole, josta valitsisimme meille mieleiset naiset ulkoisesti, sisäisesti, arvomaailmaltaan, työelämältään yms. kuten naiset tekevät.
Mikä ihana suhde. Toinen tyytynyt minuun kun ei saanut sitä kauneimmista kauneinta, jollaisten perään sitten huokaillen vilkuilee.
Eiköhän tämä yksinolo tuollaisen "suhteen " voita 100-0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mulle käy vaan +190 cm alfat! Luuserit voivat pariutua nuken kanssa. N19
Tämähän siinä on vielä tuo kaikkein ironisin osuus, kun miehet järjestäen tähtäävät tuonne 18-25 osastolle. Eli he savat surutta rankata ison osan halukkaista naisista ulos, mutta nyt kun naiset saavatkin tehdä saman omilla preferensseillään, niin alkaa tantrumointi :D
Pituusfiltteri olisi enemmän verrattavissa miesten käyttämään pituusfilteriin tai vaikka painofiltteriin.
Mikä olisi kyllä tärkeä lisä.
Olisiko? Eiköhän se vain vähentäisi naiskäyttäjiä entisestään, tai saisi naiset valehtelemaan. Nytkin siellä on muistaak
Kävijäkato (naisten puute) ei johdu sovelluksista vaan niistä muista käyttäjistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja käyttöikänsä lopussa. Kilometrit jaeltu ympäri ämpäri maita ja mantuja, samalla pilattu mieli promiskuiteettisella ja sosiopaattisella paneskelulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja käyttöikänsä lopuss
Jos on sosiopaattista haluta rakastella kauniiden naisten kanssa, sit teinipojista jokaikinen on sosiopaatti.
Ei kiinnosta. Pääasia että minulla on paljon naisia. 168cm mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja käyttöikänsä lopussa. Kilometrit jaeltu ympäri ämpäri maita ja mantuja, samalla pilattu mieli promiskuiteettisella ja sosiopaattisella paneskelulla.
Kyllä kyllä, läpi elämänsä eri naisia paneskellut mies taatusti kiikkustuolissa katuu asiaa 😁
" Jos on sosiopaattista haluta rakastella kauniiden naisten kanssa, sit teinipojista jokaikinen on sosiopaatti. "
Niin niin ja naisia aina huoritellaan.
Minkä pituinen sen sitten pitäisi olla, että sillä saa piparia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mulle käy vaan +190 cm alfat! Luuserit voivat pariutua nuken kanssa. N19
Tämähän siinä on vielä tuo kaikkein ironisin osuus, kun miehet järjestäen tähtäävät tuonne 18-25 osastolle. Eli he savat surutta rankata ison osan halukkaista naisista ulos, mutta nyt kun naiset saavatkin tehdä saman omilla preferensseillään, niin alkaa tantrumointi :D
Pituusfiltteri olisi enemmän verrattavissa miesten käyttämään pituusfilteriin tai vaikka painofiltteriin.
Mikä olisi kyllä tärkeä lisä.
Olisiko? Eiköhän se vain vähentäisi naiskäyttäjiä entisestään, tai sa
Outo argumentti. Tietenkin sovellus vaikuttaa siihen millaisia käyttäjiä siellä on, ja millaisia sinä näet.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Pääasia että minulla on paljon naisia. 168cm mies
Ei kiinnosta, vaikka trollaat ketjuun tunnista toiseen?
Ne monet miehet osaavat päättää ihan itse minkä kanssa haluavat seurustella tai nussia.
Niillä on housuissa sellainen viisari joka päättää ihan ilman sinun apuasi mikä saa värähtämään ja mikä ei.
Tässä päästiin asian ytimeen. Meillä kaikilla joko värähtää tai ei. Se ei ole tasa-arvokysymys, ei reiluuskysymys, eikä sinänsä edes mikään ongelma. Turha siis tuhlata enää aikaa. On hyvä, jos pitkiä miehiä haluavat naiset eivät joudu tuhlaamaan lyhyiden miesten aikaa, ja sama koskee kaikkia muitakin mieltymyksiä. Jokaisella on oikeus valita seuransa.
AI-versiossa näkee myös rinnan-, vyötärön ja lantionympärysmitat.
Kuka tuollaisia argumentteja on esittänyt? Ja moni mies ottaa mielellään pullean tai lihavan naisen, eivät koe sitä tyytymisenä. -eri