Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli nelikymppisenä naisena, kumpi parempi:

Vierailija
01.06.2025 |

Hoikka kroppa mutta uurteita ja ryppyjä enemmän kasvoissa ja kaulassa

Vai

Lievästi ylipainoinen kroppa mutta täyteläisemmät kasvot (eli ei juuri ryppyjä tai uurteita)

Mietin tässä pudotanko painoa vai enkö pudota. 

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluummin pieni ylipaino. Kannattaa treenata vartaloa niin se kiinteytyy ja on paremman näköinen, ilman laihduttamista. 

Vierailija
22/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipaino

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kaikki rypistyvät naamasta ennemmin tai myöhemmin, myös ne lievästi ylipainoiset, mutta hoikka vartalo on mahdollista säilyttää pidempään. Eli 15 vuoden päästä olisit hoikka ja ryppyinen sen sijaan että olisit lihava ja ryppyinen.

Vierailija
24/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukka kroppa vanhentaa myös. Ryppyjä voi sentään silotella laserilla, kemiallisilla kuorinnoilla ja Botoxillakin.

Vierailija
25/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis makuasiahan tämä on että kumpi on parempi. Olet joko vähän pyöreämpi täti tai sitten vähän tikkumaisempi täti, mutta nelikymppinen täti kuitenkin.

Vierailija
26/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että näytän tätimäiseltä tässä 70 kilon painossani. Varsinkin kun olen sellaista erittäin leveälanteista maatalon emäntä - tyyppiä. 

Myönnän että mulla ikäkriisi. Kuvittelen, että hoikempi kroppa saisi minut näyttämään nuorekkaammalta. Mutta mahdollinen naaman kurtistuminen ja roikkuminen kieltämättä mietityttää...

Ap

En tiedä vartalon ja kasvojesi mallia, mutta olisit hieman pyöreä kaiketi 10 kiloa laihempanakin. Kannattaa laihduttaa vähitellen, niin että ehtii kiinteytä  - kuntoillen lihasta saaden ja terveellisesti syöden.  Jos on rahaa, niin ottaa jotain hoitoja/plastiikkakirurgiaakin.

Liian rankka ja nopea laihdutus voi tuoda vaihdevuodet, kun keho stressaantuu liikaa. Toisaalta sitten vaihdevuosi-ikäisenä on monen hyvin vaikea enää pudottaa painoa, joten kannattaa laihduttaa ennen.

Vierailija
27/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että kilot on tisseissä ja perseessä.

Älä laihduta.

M43

Vierailija
28/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on että kilot on tisseissä ja perseessä.

Älä laihduta.

M43

Entä jos ei ole? 

Vierailija
29/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tärkeämpää on laihduttaa normaalipainoon.

Vierailija
30/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on normaalipainoinen, niin ei ne potkukelkan jäljet naamassa niin pahat ole. Tärkeitä on että nainen on normaalipainoinen.

Vierailija
31/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti mieluummin normaalipaino. Olen myös nelikymppinen, 165 cm / 55 kg. Ei ryppyjä eikä uurteita näkyvissä. 

Vierailija
32/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto. Ei ole läski poistanut ryppyjä.

Vierailija
33/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinuna miettisin enemmän terveyttä kuin ryppyjä. Pudota 5 kg, mutta älä anna sen tulla takaisin.

Parasta painonhallintaa on itsensä punnitseminen muutaman kk välein ja jos se muutama kilo on tullut, niin niiden pudottaminen saman tien. 

Lopeta alkoholi kokonaan ja ala liikkumaan / lisää liikuntaa. Aamupala/iltapalaleipien kanssa syö aina kokonainen suippopaprika, iso kourallinen viinirypäleitä, banaani tai omenanlohkoja, ja muutama iso salaatinlehti. Itse voitelen leivät aina paksulti Lidlen 90% avokaadotahnalla, päälle kalkkunaleikkelettä ja pari isoa ruokalusikallista raejuustoa. Näitä leipiä syön aina aamu/iltapalaksi, ne on niin hyviä, että yhtään ei kyllästytä ja niin massiivisia, että yhtään ei jää nälkä.

Tärkeintä syömisessä ja liikkumisessa on säännöllisyys ja se että kasviksia/hedelmiä puolet siitä mitä syöt. Ja huom, turha laihdutttaa, jos palaat vanhoihin ruokailutottumuksiin. Tee ennemmin pientä säätöä terveelliseen suuntaan ja muutaman kk päästä huomaat muutaman kilon lähteneen.

Vierailija
34/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi terveydestäsi. Ylipaino kostautuu ennemmin tai myöhemmin. 

Vierailija
35/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis makuasiahan tämä on että kumpi on parempi. Olet joko vähän pyöreämpi täti tai sitten vähän tikkumaisempi täti, mutta nelikymppinen täti kuitenkin.

Ovatko kaikki nelikymppiset tätimäisiä? Itse olen mielestäni aika tyttömäinen ja minua on usein sanottu nuoremman näköiseksi. On veikattu jotain 33. 

Vierailija
36/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinuna miettisin enemmän terveyttä kuin ryppyjä. Pudota 5 kg, mutta älä anna sen tulla takaisin.

Parasta painonhallintaa on itsensä punnitseminen muutaman kk välein ja jos se muutama kilo on tullut, niin niiden pudottaminen saman tien. 

Lopeta alkoholi kokonaan ja ala liikkumaan / lisää liikuntaa. Aamupala/iltapalaleipien kanssa syö aina kokonainen suippopaprika, iso kourallinen viinirypäleitä, banaani tai omenanlohkoja, ja muutama iso salaatinlehti. Itse voitelen leivät aina paksulti Lidlen 90% avokaadotahnalla, päälle kalkkunaleikkelettä ja pari isoa ruokalusikallista raejuustoa. Näitä leipiä syön aina aamu/iltapalaksi, ne on niin hyviä, että yhtään ei kyllästytä ja niin massiivisia, että yhtään ei jää nälkä.

Tärkeintä syömisessä ja liikkumisessa on säännöllisyys ja se että kasviksia/hedelmiä puolet siitä mitä syöt. Ja huom, turha laihdutttaa, jos palaat vanhoihin ruokailutottumuksiin. Tee ennemmin

Jep, kiitos, olen laihduttanut siis muutama vuosi sitten onnistuneesti 10 kg, hitaasti ja terveellisesti ja kilot pysyneet poissa. Tiedän kyllä mitä minun pitäisi tehdä saadakseni painoni tästä vielä alemmaksi.

Ja jollekin joka epäili että 60-kiloisena näyttäisin vielä pyöreältä, en usko... Olen nyt kokoa 40, alaosa 42 (yläosa M, alaosa L) 

Ja 10 kiloa hoikempana luullakseni yläosa olisi kokoa 36-38 ja alaosa 38-40. Ainakin joskus aiemmin n. 10 vuotta sitten oli, kun viimeksi painoin 60 kg. 

Ap

Vierailija
37/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kaikki nelikymppiset tätimäisiä? Itse olen mielestäni aika tyttömäinen ja minua on usein sanottu nuoremman näköiseksi. On veikattu jotain 33. 

Tällainen uutinen nelikymppiselle: ihmiset ovat kohteliaita ja haluavat piristää, kun ikää ruvetaan veikkaamaan alakanttiin.

Vierailija
38/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä syömisessä ja liikkumisessa on säännöllisyys ja se että kasviksia/hedelmiä puolet siitä mitä syöt. Ja huom, turha laihdutttaa, jos palaat vanhoihin ruokailutottumuksiin. Tee ennemmin

Ei aikuiset tarvitse iltapaloja.

Vierailija
39/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valkkaisin lievän ylipainon. Laihduttamisen sijaan harrastaisin vähän enemmän liikuntaa.

Vierailija
40/64 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyden kannalta parempi olla hoikempi. Ulkonäön kannalta molemmat vaihtoehdot ihan yhtä hyviä, koska kukaan ei kiinnitä huomiota 40+ ikäiseen tätiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi