Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

masterchef australia 2025

Vierailija
01.06.2025 |

Huomenna alkaa! Mukana mm Sav, Darrsh, Declan, Depinder, Snezaja, Theo, Rue, Rhiannon, Step ja Cath  viime vuosilta. Jes jes! Ihana, kun alkaa taas!

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa tuo Lauran omahyväisyys, jolla varmaan voittaa koko kilpailun. Callum saisi voittaa, kun on aina niin vaatimaton. 

Vierailija
102/107 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä päivänä tämä tulee nyt lineaarisesta telkusta? Seurasin kun tuli ma ja ti ja yhtäkkiä ei tullutkaan ma ja ti. Eli milloin, monta jaksoa oon jo missannu. Oli ihan mun lemppari hyvän mielen ohjelma!

Neloselta näkyy tulevan. Edelleen ma ja ti. Eilen tuli klo 17:10 ja tänään klo 19:40. Telkku.fi:stä katsoin :) Samaa mieltä, ihana hyvän mielen ohjelma <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä päivänä tämä tulee nyt lineaarisesta telkusta? Seurasin kun tuli ma ja ti ja yhtäkkiä ei tullutkaan ma ja ti. Eli milloin, monta jaksoa oon jo missannu. Oli ihan mun lemppari hyvän mielen ohjelma!

Neloselta näkyy tulevan. Edelleen ma ja ti. Eilen tuli klo 17:10 ja tänään klo 19:40. Telkku.fi:stä katsoin :) Samaa mieltä, ihana hyvän mielen ohjelma <3

Sori, kirjoitin väärin! Siis tänään klo 18:40!

Vierailija
104/107 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Kiitos vastaajalle, on sit aikastunut esitysaika, tai ainakin toisena päivänä jo 17.10. Kiitos vielä!

Vierailija
105/107 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama lähetysaikojen kyselijä jatkaa, että aliksi tuo ranskis tuntui olevan väärässä formastissa, nyt tykkäänkin hänestä, hän on sentään oikea kokki! Kaksi nuuta kilpaijoita ja yksi ruokakriitikko. Ne alkuperäiset kolme tuomatia olivat parhaat. Positiivisuus on silti tärkein juttu!

Vierailija
106/107 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sama lähetysaikojen kyselijä jatkaa, että aliksi tuo ranskis tuntui olevan väärässä formastissa, nyt tykkäänkin hänestä, hän on sentään oikea kokki! Kaksi nuuta kilpaijoita ja yksi ruokakriitikko. Ne alkuperäiset kolme tuomatia olivat parhaat. Positiivisuus on silti tärkein juttu!

Samaa mieltä kaikesta sun kaa! :) (T. lähetysaikakyselyyn vastaaja)

Vierailija
107/107 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Theon ja Declanin pudottua meni vähän fiilis, mutta täytyy kuitenkin seurata kausi loppuun ja toivoa ettei Laura tai Callum voita :D Jäljellä olevista suosikkeja ehkäpä Depinder ja Ben, Sarahistakin olen aina tykännyt.