masterchef australia 2025
Huomenna alkaa! Mukana mm Sav, Darrsh, Declan, Depinder, Snezaja, Theo, Rue, Rhiannon, Step ja Cath viime vuosilta. Jes jes! Ihana, kun alkaa taas!
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Minä päivänä tämä tulee nyt lineaarisesta telkusta? Seurasin kun tuli ma ja ti ja yhtäkkiä ei tullutkaan ma ja ti. Eli milloin, monta jaksoa oon jo missannu. Oli ihan mun lemppari hyvän mielen ohjelma!
Neloselta näkyy tulevan. Edelleen ma ja ti. Eilen tuli klo 17:10 ja tänään klo 19:40. Telkku.fi:stä katsoin :) Samaa mieltä, ihana hyvän mielen ohjelma <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä päivänä tämä tulee nyt lineaarisesta telkusta? Seurasin kun tuli ma ja ti ja yhtäkkiä ei tullutkaan ma ja ti. Eli milloin, monta jaksoa oon jo missannu. Oli ihan mun lemppari hyvän mielen ohjelma!
Neloselta näkyy tulevan. Edelleen ma ja ti. Eilen tuli klo 17:10 ja tänään klo 19:40. Telkku.fi:stä katsoin :) Samaa mieltä, ihana hyvän mielen ohjelma <3
Sori, kirjoitin väärin! Siis tänään klo 18:40!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Kiitos vastaajalle, on sit aikastunut esitysaika, tai ainakin toisena päivänä jo 17.10. Kiitos vielä!
Ja sama lähetysaikojen kyselijä jatkaa, että aliksi tuo ranskis tuntui olevan väärässä formastissa, nyt tykkäänkin hänestä, hän on sentään oikea kokki! Kaksi nuuta kilpaijoita ja yksi ruokakriitikko. Ne alkuperäiset kolme tuomatia olivat parhaat. Positiivisuus on silti tärkein juttu!
Vierailija kirjoitti:
Ja sama lähetysaikojen kyselijä jatkaa, että aliksi tuo ranskis tuntui olevan väärässä formastissa, nyt tykkäänkin hänestä, hän on sentään oikea kokki! Kaksi nuuta kilpaijoita ja yksi ruokakriitikko. Ne alkuperäiset kolme tuomatia olivat parhaat. Positiivisuus on silti tärkein juttu!
Samaa mieltä kaikesta sun kaa! :) (T. lähetysaikakyselyyn vastaaja)
Theon ja Declanin pudottua meni vähän fiilis, mutta täytyy kuitenkin seurata kausi loppuun ja toivoa ettei Laura tai Callum voita :D Jäljellä olevista suosikkeja ehkäpä Depinder ja Ben, Sarahistakin olen aina tykännyt.
Olen tyytyväinen kuin Andre tippui, alkoi olla vähän ylimielinen kuin Laura
Pidän tästä muutoksesta, että mysteerilaatikosta voi joutua pudotukseen. Joskus aiemmilla kausilla on saanut mokailla ja vain parhaat pääsi koskemattomuushaasteeseen. Pidän myös siitä, että koskemattomuushaasteita ei ole joka viikko vaan kaikki ovat reilusti omien kokkailuiden varassa eikä pudotustehtävässä puolella osallistujista ole pinssiä.
Ihan hyvin voisi voittaa Callum tai Ben.
Snezistä on tullut minun suosikki! En alkuun oikein jostain syystä hänestä pitänyt, mutta hän on hurmannut minut positiivisuudellaan ja sisukkuudellaan. Välillä kyllä tekisi mieli laittaa hänen etutukka pinneillä kiinni kun se roikkuu silmillä. :D
Vierailija kirjoitti:
Theon ja Declanin pudottua meni vähän fiilis, mutta täytyy kuitenkin seurata kausi loppuun ja toivoa ettei Laura tai Callum voita :D Jäljellä olevista suosikkeja ehkäpä Depinder ja Ben, Sarahistakin olen aina tykännyt.
Sarah on kova.💪 Keskittyy tekemiseen, eikä lässytä traumojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarah on kova.💪 Keskittyy tekemiseen, eikä lässytä traumojaan.
Sarah myös uskaltaa kokeilla vähän hulluja ja erikoisiakin juttuja, kun taas esim. Laura tekee tosi samanlaisia annoksia kerta toisensa perään eikä yllätä koskaan.
Tämä on lempisarjani, mutta mieluummin näkisin ihan kotikokkeja, eikä näitä samoja tyyppejä, jotka toki ovat todella taitavia.
Toinen asia mikä harmittaa että nyt on mielestäni ollut liikaa jälkiruokavoittoinen mm. nuo painetestin ihmeelliset kondiittori luomukset. Erityisesti kun ottaa huomioon, että on olemassa erikseen ohjelma Australian dessert Masterchef. Ja yleensäkin se että pitää pilkulleen jäljitellä jonkun mestarin teoksia. Ei siinä tarvita mitään luovuutta, vain näppäryyttä ja ohjeiden tiukkaa seuraamista. ne on ihan plääh. Itse en ole mikään makean tai jälkiruokien ystävä, niin siksi varmaan näin.
Callum on minusta taitavin, mutta olemus jotenkin tökkii. Ben on yksi lemppareistani, mutta voi olla ettei taidot enää riitä. Sarah on mielestäni sellainen aika kylmän ja tiukan oloinen, tulee mieleen neuvostoliiton aikaiset asiakaspalvelijat. Snez on hauska ja energinen mutta hiuspinniä minäkin hänen otsikseensa toivon. Jatketaan seuraamista.
Nyt kyllästyin, enkä seuraa koko ohjelmaa. Aiemmin katsoin jopa uusintoja. Nuo samat naamat ja samat lauran pastat kyllästyttää. Olis edes uusia osallistujia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on lempisarjani, mutta mieluummin näkisin ihan kotikokkeja, eikä näitä samoja tyyppejä, jotka toki ovat todella taitavia.
Toinen asia mikä harmittaa että nyt on mielestäni ollut liikaa jälkiruokavoittoinen mm. nuo painetestin ihmeelliset kondiittori luomukset. Erityisesti kun ottaa huomioon, että on olemassa erikseen ohjelma Australian dessert Masterchef. Ja yleensäkin se että pitää pilkulleen jäljitellä jonkun mestarin teoksia. Ei siinä tarvita mitään luovuutta, vain näppäryyttä ja ohjeiden tiukkaa seuraamista. ne on ihan plääh. Itse en ole mikään makean tai jälkiruokien ystävä, niin siksi varmaan näin.
Callum on minusta taitavin, mutta olemus jotenkin tökkii. Ben on yksi lemppareistani, mutta voi olla ettei taidot enää riitä. Sarah on mielestäni sellainen aika kylmän ja tiukan oloinen, tulee mieleen neuvostoliiton aikaiset asiakaspalvelijat. Snez on hauska ja energinen mutta hiuspinniä mi
Callum oli niin hauska ja rento poika silloin kun parikymppisenä osallistui ensimmäisen kerran ja tuli toiseksi, oli silloin ehdoton suosikkini. Nyt 15 vuotta myöhemmin menneet vuodet ja ehkä menestyskin ovat tehneet hänestä vakavamman ja jähmeämmän ainakin tv-kameroiden edessä. En ehkä sanoisi leuhkaksi, mutta itsetietoinen hän on taidoistaan, jopa liikaa.
Tällä kertaa minulla ei ole suosikkia voittajaksi. Declan oli, mutta hän joutui jo lähtemään.
Callum mainitsi jossain jaksossa että hänellä on OCD eli pakko-oireinen häiriö. Se näkyy mielestäni välillä jäykkyytenä hänen käytöksessään, kun hän hillitsee oireitaan joihin näköjään kuuluu esiliinan nauhojen näprääminen hermostuneena. Hän sanoi myös jotain miten saattaa taas päätyä meemeihin niiden oireidensa takia. Siihen nähden ihan mukava tyyppi.
Kun Andre putosi, jäljellä ei ole enää ketään hauskaa tyyppiä. Andre putosi ihan syystä, koska viimeiset 15 minuuttia hän sabotoi itseään sellaisella "ei tästä kuitenkaan tule mitään" asenteella, jota yleensä olen nähnyt vain suomalaisilla. Miltä mahtaa tuntua kun hän myöhemmin tajuaa tehneensä kaiken hyvin ja jopa paremmin kuin kaksi muuta aivan viimeiseen varttiin saakka. Hän olisi voinut pysyä kilpailussa mukana, jos ei olisi tehnyt älyttömiä virheitä aivan lopussa.
En ole enää seurannut, kun Declan putosi.
En ehkä sanoisi leuhkaksi, mutta itsetietoinen hän on taidoistaan, jopa liikaa.
Tämä on hienosti sanottu Callumista, kiitos! Olen miettinyt miksi en pidä hänestä tällä kaudella enää yhtä paljon kun ennen. Sanoitit hienosti mitä en itse osannut hahmottaa.
Olipas yllätys että Audra meinasi lähteä kotiin! Tämä on ohjelman suola, kukaan ei lopulta ole turvassa vaan olet niin hyvä kuin viimeisin kokkauksesi.
Inhottaa tuo Lauran omahyväisyys, jolla varmaan voittaa koko kilpailun. Callum saisi voittaa, kun on aina niin vaatimaton.