Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Jehovan todistaja, haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
01.06.2025 |

Vastaan uskontoani ja elämääni koskeviin asiallisiin kysymyksiin.

Kommentit (276)

Vierailija
141/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niissä teidän konvehteissa tehdään tai mitä siellä tapahtuu?

Kuunnellaan mielenkiintoisia Raamatullisia puheita eri aiheista, kuten perhe-elämästä, Jeesuksen opetuksista, mitä lunnaat merkitsevät koko ihmiskunnalle, ikuisesta elämästä maan päällä ja ketkä menevät taivaaseenymym

Väliajalla seurustellaan, juodaan kahvia ja syödään eväitä ja tavataan paljon ystäviä!

Teillä on omat eväät mukana? Väliaika: kahvia ja pullaa. 

Vierailija
142/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa, miksi te kokoonnutte valtakunnansaleille isoihin talkoisiin? Pihamaat siellä hoidetaan yhdessä, mutta autot sitten kylläkin jätetään parkkiin lähipihojen läheisyyteen. Meillä on jaettu iso määrä sakkoja, koska autoja oli pitkällä matkalla kieltoalueella. Ihmiset kasvattaa nurmikot kauniisti omakotitalojensa viereen ja sitten siihen jätetään autot, olevinaan pientareelle, runnotaan toisten kasvattamat nurmikot. Sakottaja kävi viimeksi kun oli isot talkoot. Onko se yhteisesti sovittu, että auton voi jättää minne tahansa, pääasia että itse pääsee hoitamaan sitä valtakunnansalin nurmikkoa? Vai onko se ajatus, että toisten nurmikot ei ole samalla tavalla tärkeitä kuin se teidän oma?

Ihan outo juttu, onko kyse varmasti JT vai joku muu uskonto?? Mene rohkeasti juttelemaan todistajien kanssa ja selvitä se asia, eivät pure:))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tämä Jeppe Jehova vastaa kysymyksiin?

Ja miksi "kaikkivoipa" ylijumala on kyvytön edes itse todistamaan ja puhumaan omasta puolestaan? Piileskelee hipihiljaa rivitollon ap:n takana ja ap nolasi taas itsensä uhoamalla tyhjää ja rutisemalla typerien ja veemäisten maailmallisten "epäasiallisista" kysymyksistä. Ei taida tulla yhtään onnistunutta UUDEN MAKSAVAN JÄSENEN REKRYTOINTIA tai kenttätyötuntia?

Vierailija
144/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En äänestä, koska esivallan valta tulee suoraan Jumalalta. Siksi Jehovan todistajat eivät äänestä. -ap

Siis Jumalalta tulee esim.  Orpon, Put!nin ja Trump!n valta? Miten tämä suhtautuu äänestämiseen? Siis jos vaikka äänestysprosentti on 65% ja ihmiset onkon vahingossa valinneet jonkun, joka ei ole saanut valtaansa jumalalta? Vai antaako se jumala vallan sillä hetkellä voittajalle kun äänestystulokset julkistetaan? 

Vierailija
145/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukaa he*****iin näiltä pk-seudun juna-asemilta! Inhottaa kun kyttäätte kuin my**ä v***ua. Jos joku haluaa teidän satimeen tarttua niin eiköhän se osaa hakeutua niihin "valtakunnan saleihinne". 

Vierailija
146/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustan gay-kirkon ja uskon Jessen olleen hint-ti!!! LIITY MUKAAN!!

Jeesus oli kii-mainen kul-linlutkuttaja. Hahahahaa!

Viihtyi opetuslapsien munat suussaan ja nieli himokkaana. Go, Jesse!

Tykkäsi party party menosta ja muutti veden viiniksi. Kännissä järjesti äijien orgioita. Hahah!

Haluaako kukaan liittyä mukaan uuteen gay-kirkkooni?

Kirkon jäsenmaksu on 10% nettotuloista. Viiniä saa juoda rajoittamattomasti!

Nimeksi tulee "GAYVANKELIS-LUTERILAINEN KIRKKO". :-)

Älä pölli mormonien 10% vaan keksi edes omat lukemat ja muutkin omat teemat.

Hitto jäin kiinni :( No miten REKKALESBO-LUTERILAINEN KIRKKO". :-) 55% 

Sluterilainen kirkko veto- & veronkanto-oikeudella sekä 111% jäsenmaksu?

Vierailija
147/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lausutaanko se muuten Jehova vai Tsehouva?

Vierailija
148/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella minun pitäisi vaihtaa evankelisluterilaisesta kristinuskostani Jehovan todistajuuteen?

Vain valittu joukko saa elää ikuisesti. Ev.lut. kirkon opeissa on paljon harhaoppisuutta ja jumalattomuutta esim. homoliittojen puolesta rukoilu. -ap

Hei, et ole oikea Jehovan todistaja. Tämä viesti paljastaa sen. Minun sukulaisia on  Jehovan todistajina  ja he kertoivat että ei ole mitään valittua joukkoa.   

Vierailija
149/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin maailmanloppu tulee vai tuliko jo?

Lopun alun aika alkoi vuonna 1914, sen jälkeen maailmassa on sodittu koko ajan. Lopunajan merkkejä ovat mm. ihmisten ahneus, pitkävihaisuus, irstailu jne. Merkit sopivat hyvin aikaamme. -ap

Painuhan HÖRHÖ ottamaan ne iltalääkkeet!

Vierailija
150/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset hautajaiset jehovilla on ja minne vainajat haudataan? Eräs puolituttu oli jehova ja menehtyi jokin aika sitten. Oli minulle erään harrastuksen kautta hyvä ja tärkeä ihminen ja haluaisin käydä hänen haudallaan, mutta onkohan luterilaisen kirkon hautausmaalle haudattu? 

Samanlaiset hautajaiset kuten luterilaisillakin. Muistopuheessa puhutaan vainajasta kauniisti, lohdutetaan omaisia ylösnousemuksella ja muistutetaan, että Jeesus on jo maksanut lunnaat meistä kaikista.  

Tämä on se toivo kuolleille, nämä lunnaat!!

Vierailija
151/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella minun pitäisi vaihtaa evankelisluterilaisesta kristinuskostani Jehovan todistajuuteen?

Vain valittu joukko saa elää ikuisesti. Ev.lut. kirkon opeissa on paljon harhaoppisuutta ja jumalattomuutta esim. homoliittojen puolesta rukoilu. -ap

Hahhah... Saatko orgasmin tuolla hegumoinnillasi?

Vierailija
152/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin maailmanloppu tulee vai tuliko jo?

Lopun alun aika alkoi vuonna 1914, sen jälkeen maailmassa on sodittu koko ajan. Lopunajan merkkejä ovat mm. ihmisten ahneus, pitkävihaisuus, irstailu jne. Merkit sopivat hyvin aikaamme. -ap

No mihin aikaan ne eivät sopisi?

Vierailija
153/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa, miksi te kokoonnutte valtakunnansaleille isoihin talkoisiin? Pihamaat siellä hoidetaan yhdessä, mutta autot sitten kylläkin jätetään parkkiin lähipihojen läheisyyteen. Meillä on jaettu iso määrä sakkoja, koska autoja oli pitkällä matkalla kieltoalueella. Ihmiset kasvattaa nurmikot kauniisti omakotitalojensa viereen ja sitten siihen jätetään autot, olevinaan pientareelle, runnotaan toisten kasvattamat nurmikot. Sakottaja kävi viimeksi kun oli isot talkoot. Onko se yhteisesti sovittu, että auton voi jättää minne tahansa, pääasia että itse pääsee hoitamaan sitä valtakunnansalin nurmikkoa? Vai onko se ajatus, että toisten nurmikot ei ole samalla tavalla tärkeitä kuin se teidän oma?

Väärä paikka valittaa, ota viranomaisiin yht!

Vierailija
154/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En äänestä, koska esivallan valta tulee suoraan Jumalalta. Siksi Jehovan todistajat eivät äänestä. -ap

Ei Jumala istu yhdessäkään valtuustossa. Kyllä sinne pitää valita eläviä ihmisiä hoitamaan muiden elävien asioita. 

Vierailija
155/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko äänestää tai ottaa osaa aloitteeseen että YLE VERO POISTETAAN . SE ON RASITE EIKÄ KENENKÄÄN OLE PAKKO KATSOA SITÄ. 

Vierailija
156/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lausutaanko se muuten Jehova vai Tsehouva?

Millä kielellä ja mitä väliä? 

T. hairahtamaton

Vierailija
157/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, et ole oikea Jehovan todistaja. Tämä viesti paljastaa sen. Minun sukulaisia on  Jehovan todistajina  ja he kertoivat että ei ole mitään valittua joukkoa.   

Ei tietenkään ole, koska kun ihminen kuolee, hänet ja miljardit muut tullaan herättämään ja sitten ne, jotka on vääräoppisia, tuhotaan lopullisesti. Näin minulle selittivät Jehovan todistajat näkemystään. Minä kysyin, että onko se joukko jo valittu, jotka elää sitten ikuisesti kuolemasta herättämisen jälkeen ja minulle nimenomaan vakuutettiin, että ei missään nimessä ole valittu, vaan valinta tapahtuu vasta sitten joskus. Eihän kukaan sellaiseen uskontokuntaan liittyisi, jossa ilmoitettaisiin heti kättelyssä, että ne on jo valittu, ketkä tullaan joskus herättämään eloon ja jotka saa jäädä sitten ikuisesti eloon. Vai oliko se paratiisiin. Yhtä kaikki, valittuja ei kuulemma ole.

Vierailija
158/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatteko käydä edes kerran esim ev.lut. kirkossa ihan vaan uteliaisuudesta katsomassa millaista siellä on, ilman että osallistutte rukouksiin tai mihinkään muuhun? 

Olen ent luterilainen ja suvussani on monia uskontoja, joten tuttua on! Juuri siksi osasinkin valita uskonnon, joka oikeasti perustuu Raamatun opetuksiin.

Vierailija
159/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seurusteleva Jehovan todistaja -pari lankeaa esiaviolliseen seksiin, painostetaanko heitä menemään naimisiin tai eroamaan sen takia vai saavatko he päättää täysin vapaasti suhteensa jatkosta? 

Vierailija
160/276 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kierrätte ovelta ovelle häiriköimässä ihmisiä joita asianne ei oikeasti kiinnosta yhtään? Kun kerran saatte pakit, miksi pitää silti ihan väkisin koittaa uudestaan?

Koska olemme oikeassa ja tiedämme sinun kaipaavan jumalaa.

Lopetahan jo tuo hörhöily! Sitä teidän harhaoppista  jahvettia ei kukaan täysjärkinen kaipaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä