Mitä haluaisit kokea ennen kuolemaasi?
Extreme-lajeja? Psykedeelejä? Harmonista perhe-elämää? Kielten opiskelua? Ulkomailla asumista?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaistumisen
Et halua.
Jep. Paska reissu, jolle ei todellakaan halua vapaaehtoisesti ja tarkoituksella.
Kertokaa nyt lisää jos olette kokeneet.
Mitä itse asiassa on valaistuminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaistumisen
Et halua.
Jep. Paska reissu, jolle ei todellakaan halua vapaaehtoisesti ja tarkoituksella.
Kertokaa?!
Sadisti.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on se, että ihminen on Jeesuksen oma. Silloin häntä odottaa ikuinen elämä Taivaassa.
Tämä on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaistumisen
Et halua.
Kertokaa?!
Sadisti.
Ei ollut tarkoitus satuttaa. Anteeksi.
olla onnellinen,vaikka sen yhen päivän.
Ja miksei psykedeelejä samalla kans.
Saada ihana rakastaja.
Kohta 11v ilman
Haluaisin nähdä suorana lähetyksenä ihmisten 1. laskeutumisen Marsin pinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaistumisen
Et halua.
Kertokaa?!
Sadisti.
Ei ollut tarkoitus satuttaa. Anteeksi.
Siitä mistä ei voi puhua täytyy vaieta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä suorana lähetyksenä ihmisten 1. laskeutumisen Marsin pinnalle.
Ja vielä jännittävämpää olisi olla siellä itse mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaistumisen
Et halua.
Tähän höpönlöpö keskusteluun en lähde. Olisin nyt huomattavasti onnellisempi, jos en olisi koskaan kuullut spirituaalisuudesta ja valaistumisesta. Imo kannattaa keskittyä elämään niin, että on mahdollisimman onnellinen ja tekemään sitä minkä kokee merkitykselliseksi. Kaikki muu on turhaa elämänsä vaikeuttamista turhaa käsimysten ja koettelemusten hakemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaistumisen
Et halua.
Tähän höpönlöpö keskusteluun en lähde. Olisin nyt huomattavasti onnellisempi, jos en olisi koskaan kuullut spirituaalisuudesta ja valaistumisesta. Imo kannattaa keskittyä elämään niin, että on mahdollisimman onnellinen ja tekemään sitä minkä kokee merkitykselliseksi. Kaikki muu on turhaa elämänsä vaikeuttamista turhaa käsimysten ja koettelemusten hakemista.
Vanha sanonta tieto lisää tuskaa pitää tavallaan paikkansa tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaistumisen
Et halua.
Höpönlöpö?
Kokemukset kiinnostavat. Ei ole pakko osallistua.
"
Höpönlöpö?
"
Niin varmasti. Mutta miten siitä kertoisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaistumisen
Et halua.
Kuulepas. Se, että kuulisit kokemuksista ei ole samaa vaikutusta kuin itse kokemisella. Lämmittääkö sinua, jos kuuntlet mitä kaikkea naapurisi on kokenut lomamatkallaan? Saattaa olla viihdyttävää, mutta se on kuitenkin hänen kokemuksensa. Elätkö onnelista yhteiselämää puolison kanssa, kun kuulet ystäväsi häälomasta? Olet iloinen ystäväsi puolesta, mutta se on edelleenkin hänen kokemuksensa.
On kokemuksia, joita ei toivoisi kenenkään osaksi ja kun ihmistä yritetään väkipakolla takoa valaistumiseen vastoin hänen tahtoaan, ovat kokemukset juurikin osastoa: Toivottavasti et koskaan joudu kokemaan niitä.
Keskity miettimään mitä haluat aidosti kokoea? Jos tahdot tuskaa, kipua ja menetyksiä niin suuntaa toki valaistumisen ja henkisyyden polulle. Minä en suostuisi vapaaehtoisesti mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
"
Höpönlöpö?
"
Niin varmasti. Mutta miten siitä kertoisi?
Sanat eivät koskaan kuvaa todellisuutta täsmällisesti.
Jos itse asiasta kertominen on vaikeaa tai mahdotonta niin entä sitten vaikutukset?
Onko elämä erilaista sen jälkeen kuin sitä ennen? Pysyviä muutoksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaistumisen
Et halua.
Tähän höpönlöpö keskusteluun en lähde. Olisin nyt huomattavasti onnellisempi, jos en olisi koskaan kuullut spirituaalisuudesta ja valaistumisesta. Imo kannattaa keskittyä elämään niin, että on mahdollisimman onnellinen ja tekemään sitä minkä kokee merkitykselliseksi. Kaikki muu on turhaa elämänsä vaikeuttamista
Ei tietenkään ole samaa vaikutusta. En ole niin väittänytkään.
Ei ole pakkoa kertoa. Minä vain kysyin.