Mitä haluaisit kokea ennen kuolemaasi?
Extreme-lajeja? Psykedeelejä? Harmonista perhe-elämää? Kielten opiskelua? Ulkomailla asumista?
Kommentit (147)
Huvitti lukea aloitus koska olen kokenut kaikki nuo. Nyt olisi kiva kokea vakituinen työpaikka ja vakaat tulot.
Sen, että lapsestani tulee hyvä ihminen ja oman talon rakentaminen ja siinä asuminen.
Vierailija kirjoitti:
Huvitti lukea aloitus koska olen kokenut kaikki nuo. Nyt olisi kiva kokea vakituinen työpaikka ja vakaat tulot.
Kaikki extreme-lajit? Kaikki psykedeelit? Kaikki kielet? Kaikki maat?
Lähtö on aika lähellä, mutta haluaisin nähdä Venäjän luhistumisen ja Putinin kuoleman.
Aika ikävä halu nähdä jonkun kuolema.
Täydellisen rakkauden työkaverini kanssa.Hän 46,minä 53,voi surkeutta.
No, olisi kyllä vielä kiva nähdä, mihin ammatteihin lapseni ryhtyvät, millaiset puolisot he saavat ja olisi tietysti ihanaa saada lapsenlapsia. Muuten olen aika lailla saanut jo kaiken mitä haluankin. Jos nyt kuolisin, jäisi harmittamaan, etten näkisi lasten aikuistuvan (ovat teinejä nyt) ja vähän huolettaisi, miten mies pärjäisi ilman minua.
Että edes kerran joku mies suutelisi minua niskaan.
- N64v, vela
Rakkauden ja pitkän parisuhteen sekä yhteisen kodin ja elämän. Taloudellisen runsauden, joka on jatkuvaa. Matkustelua. Noususuhdanteisen uran mieluisessa intohimotyössä.
Vierailija kirjoitti:
Valaistumisen
Et halua.
Haluaisin kokea threesomen japanilaisten naisten tarjoamassa soapy nuru massagessa 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaistumisen
Et halua.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valaistumisen
Et halua.
Miksi?
Et tiedä mitä haluat.
Sen, että maassa olisi rauha ja ihmisillä hyvä tahto. Kuulostaa uskonnolliselta, mutta sitä en ole.
Toivotaan, että ensi jouluna sataa lunta.