Kokemuksia siitä kun narsisti saa uhrin näyttämään hullulta muiden silmissä ja siksi kaikki uskovat eron jälkeen narsistin puheita uhrista
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Narsisti ei kunnioita potilastietolakia vaan urkkii uhriensa tiedot.
Kokemusta on, narsistin uhreja syytetään myös narsismista, vaikka narsistien uhrit yrittää vaan suojella itseään lisävahingoilta
Vierailija kirjoitti:
Jouduin narsistin pahoinpitelemäksi, hän tietysti kiisti kaiken ja sanoi muille että minä olen se ilkeä ihminen.
Narsisti välineellistää väkivaltaa ja seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on, narsistin uhreja syytetään myös narsismista, vaikka narsistien uhrit yrittää vaan suojella itseään lisävahingoilta
Siitä saataisiinkin aika monta oikeusjuttua, kun kaikille kansalaisille lähetettäisiin kaikkien heidän potilastietojaan katselleiden nimet. Noh, kaipa me voimme olla armollisia narsisteille. He tosin saattavat joskus vielä lähetellä potilastietoja eteenpäin ja syyllistyä yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä saataisiinkin aika monta oikeusjuttua, kun kaikille kansalaisille lähetettäisiin kaikkien heidän potilastietojaan katselleiden nimet. Noh, kaipa me voimme olla armollisia narsisteille. He tosin saattavat joskus vielä lähetellä potilastietoja eteenpäin ja syyllistyä yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen.
Ite tilasin omat potilastiedot tässä äskettäin, outoja katseluja kaupungin toimesta, kukaan ei tiedä mitään mistä ne tullut
Kaikki suomalaiset naiset, jotka valehtelee, että mies on väkivaltainen juoppo. Jos kuulen yhdenkään naisen kritisoivan exäänsä, tiedän heti naisen olevan narsisti. 90% suomalaisista naisista on narsisteja muutenkin.
Mietinkin näin jälkeenpäin, että miten on mahdollista, että kaikki ovat uskoneet tän henkilön juttuja, vaikka eivät edes ole tavanneet minua tai kuulleet mun versiota.
Yksikin aivan outo ihminen minulle, alkoi solvata minua siitä mitä tein 5-7 vuotiaana. Olin kuulemma häirinnyt silloin tätä henkilöä aivan liikaa.
Minusta oli kerrottu tarinoita kaikille aivan koko elämäni ajalta. Pahinta oli se, kun tää henkilö väitti, että oon alkanut käyttämään huumeita,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite tilasin omat potilastiedot tässä äskettäin, outoja katseluja kaupungin toimesta, kukaan ei tiedä mitään mistä ne tullut
Todennäköisesti katsottu vahingossa. Huonossa tapauksessa kyseessä ollut joku tuntemasi ihmisen kaveri, joka on manipuloitu katsomaan potilastietoja
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suomalaiset naiset, jotka valehtelee, että mies on väkivaltainen juoppo. Jos kuulen yhdenkään naisen kritisoivan exäänsä, tiedän heti naisen olevan narsisti. 90% suomalaisista naisista on narsisteja muutenkin.
Dodiin, sinua en oli kaivannut tähän lankaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti katsottu vahingossa. Huonossa tapauksessa kyseessä ollut joku tuntemasi ihmisen kaveri, joka on manipuloitu katsomaan potilastietoja
Pitää selvitää
Joo, tästä on itsellänikin kokemusta. Ihankuin narsistinen suhde ja traumaattinen ero ei riittäisi. Siihen päälle vielä joutuu kestämään senkin, että välit menee ihmiseen johon olet tutustunut jo ekalla luokalla. Mutta ei toista voi pakottaa ymmärtämään/uskomaan ellei hän siihen kykene/ halua. Sen vielä ymmärtää helpommin, että täysin vieras ihminen, jota et ikinä ole nähnytkään
Noh, tämä ketju antaa vertaistukea. En olekaan täysin yksin tämänkään ilmiön kanssa.
Voimia kaikille.
niinhön jotkut naikkoset yrittää miehestä kun iskuyritys ei onnistu. sitten alkaakin naikkosen kujanjuoksut ja ongelmat. jotain siis uupuu.
Kun joutui luonnevikaisen henkilön hyökkäyksen kohteeksi, niin välillä tuntui, että omakin mielenterveys alkaa rakoilla ja voisiko nämä kuulemani poskettomat jutut minusta olla jotenkin tosiakin. Jopa jotkut lähiomaiset eli isäni ja siskoni hän sai toimimaan valheillaan minua vastaan. Onneksi äitini oli silloinkin järkähtämätön, eikä suostunut uskomaan kyseisen henkilön valheita. Ja otti hänet siis myös puhutteluun. Löysin kyseistä henkilöstä myöhemmin lyhyen artikkelin jossain ammattilehdessä ja siinä kerrottiin, että hän ilahduttaa useasti konttorin naisia tarinoillaan. Niinpä niin.
Joo olen hullu ja mitä lie. Lähinnä pari hänen hännystelijää uskoo häntä. Onneksi ei omat ystäväni ole siihen lähteneet.
On tyypillistä. Narsisti järkyttää traumatisoimansa ihmisen. Narsisti sanoo eksästään pahoja asioita, mutta jättää omat väkivaltaisuutensa mainitsematta. Kun uhri pärjää elämässään häntä paremmin, alkaa vielä kovempi juorumylly.
Sinun kaltaiset joilla on tuntosarvet liian pystyssä eron jälkeen, saattaa satuttaa usein myös sivullisia ja työkavereitaan, myös sinun kaltaiset voi saada narsistin leiman. t. kokemus